וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן: "משחק אימון עם מחויבות של משחק ליגה"

אלי גוטמן לא הסתיר את אכזבתו מהיעדר הקהל בתיקו 0:0 של הפועל ת"א מול חיפה. בוקולי השתולל בסיום: "שחקני הפועל פירקו אותי"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

לא לזה ציפו חובבי הכדורגל בתחילת העונה, כשנקבע שבמחזור השני תגיע מכבי חיפה למפגש מסקרן מול הפועל ת"א בבלומפילד. היעדר הקהל באיצטדיון פגע באיכות המשחק והתוצאה בהתאם - 0:0 ללא שערים, כשגם פנדל שנשרק לזכות הפועל תל אביב לא עזר לשנות את התוצאה. מסתבר שהנפגעים האמיתים מעונש שכזה הם דווקא האנשים שמתרוצצים על המגרש.

אלי גוטמן: "זה היה מאוד מוזר לשחק, כמו משחק אימון עם מחויבות של משחק ליגה. למרות שזה היה משחק של 0:0 זה היה יכול להיגמר אחרת. הייתה לנו שליטה במחצית השנייה, קיבלנו אפילו פנדל. במחצית השנייה שטפנו את המגרש והגענו למצבים. היו פה שתי קבוצות שרצו הרבה, שיחקו. נגד סנט אטיין יהיה משחק שונה לחלוטין. יהיה קהל. קהל במשחק כדורגל זה מרכיב עיקרי, ביום חמישי זה יהיה". על ספסולו של וואליד באדיר אמר המאמן: "קטן ופאנטיני הם שני חלוצים מהירים וחיפשתי מהירות בהגנה. זה שיקול מקצועי נטו".

גילי ורמוט סיכם ואמר: "אחרי חצי ראשון בינוני נכנסנו למשחק. היינו צריכים לגמור את זה, אבל זה לא הלך. החמצנו פנדל וחבל, זה כאב לי בשביל הקבוצה וכאב לי על שי". על המפגש מול סנט אטיין אמר הקשר, "כל משחק זה אופרה אחרת, אחרי 0:3 באופ"א אתה מוציא 2:2 מול הכח. אי אפשר להשוות בין משחק למשחק, אנחנו נגיע מוכנים".

ביום חמישי תפגוש הפועל תל אביב את סנט אטיין הצרפתית במסגרת גביע אופ"א. הצרפתים שלחו הערב את סקאוט הקבוצה ז'ראר פרננדז לצפות במשחק. "קשה להתייחס אל המשחק של הקבוצה כשהוא משוחק ללא קהל" סיפר פרננדז, "כאשר יהיה קהל אני מאמין שהם ישחקו בעוצמה חזקה יותר, אבל אנחנו נגיע לכאן בשביל לנצח. יש כמה שחקנים טובים בהפועל, אך אני אשמור את המידע למאמן שלנו".

בוקולי השתולל: "שחקני הפועל פירקו אותי"

"מה זה צריך להיות? הם פירקו אותי, הלכו לי על הרגליים", כך אמר בסיום המשחק הקשר הברזילאי גוסטבו בוקולי, לאחר שכעס על תיקולים שביצעו לעברו במהלך המשחק שחקני הפועל תל אביב, שי אבוטבול ויגאל אנטבי. בוקולי אמר לחבריו: "לא צריך לשחק ככה, זה מסוכן".

גם בצוות המקצועי כעסו על שחקני הפועל ועל הכניסות המיותרות. "התחלנו את המשחק עם 11 שחקנים, סיימנו אותו עם שמונה. שחקני האגף השמאלי של הפועל צריכים לשחק כדורגל, לא בושידו", אמרו בחיפה. גם הבלם דקל קינן נפצע כששבר את אפו ממרפק של יבואה. בלי קשר, החלוץ ת'מבינקוסי פנטאני ספג מכה בברך ימין וגם הוא ייעדר יומיים.

אלישע לוי סיכם את המשחק: "אני חושב שהתוצאה משקפת. היה פה משחק של שתי קבוצות טובות שעשו הכל כדי לנצח. אנחנו החמצנו הרבה מאוד במחצית הראשונה ובסופו של דבר התוצאה משקפת. אנחנו שמחים שיניב קטן בכושר שבו הוא נמצא, אבל הוא יצטרך לקבל עזרה. אני מקווה שהוא יקבל עזרה מהאחרים. מה שהפריע היום זה שלא היה קהל, אם היה קהל המשחק היה מקבל קצב. אנחנו אף פעם לא מסתפקים בנקודה".

יניב קטן: "אני מנסה לעשות את המקסימום בכל משחק. אני מקווה שנמשיך ביכולת הזו ונציג יכולת טובה ובמשחקים אחרים נדע לנצח משחקים כאלה. את השינוי בקבוצה כולם רואים והיא נראית אחרת לגמרי. בסך הכל אנחנו יוצאים מאוד מעודדים והשחקנים מרגישים טוב. חיפה לא יכולה להתבסס על שחקן אחד. כולנו שמחים יותר".

שחקנים בחיפה אמרו בסיום כי הם חשים אכזבה מהתוצאה, למרות הפנדל שהחטיא אבוטבול. בחיפה ישנה שביעות רצון מהיכולת שהציג יניב קטן.

במועדון מרוצים מאוד מקצב מכירת המנויים. עד כה נמכרו יותר מ-4100 מנויים, והצפייה היא שעד תום העונה יעלה מספר המנויים ל-5000, גידול של 60 אחוז לפחות ביחס לעונה שעברה. המנכ"ל איתמר צ'יזיק גייס את ראשי חוג האוהדים "הקופים הירוקים" למכור מנויים לאוהדי חיפה. המועדון פתח מערך טלמרקטינג שבו עובדים האוהדים ומאמין שהדבר משפיע על קצב המכירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully