וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסכנין מתחילים לעכל: "הולכת להיות עונה קשה"

יצחק סולומון

13.9.2008 / 22:00

אכזבה בסכנין אחרי ההפסד למכבי פ"ת (1:0), בקבוצה מודים: "נתרגל למציאות החדשה". מאיר כהן: "אם חן לא היה מורחק, לא היינו מפסידים"

אכזבה גדולה בבני סכנין, בעקבות ההפסד (1:0) למכבי פתח תקווה הערב (שבת), הפסד ליגה ראשון העונה. שחקן בקבוצה: "כנראה שאנחנו צריכים להתרגל למציאות חדשה. זו הולכת להיות עונה קשה, שלא תזכיר את העונה שעברה. אין מה לעשות, כאשר עוזבים אותך כוכבים בסדר גודל של קולמה, יבוריאן ובוזגלו, אתה בבעיה".

הקפטן, מאיר כהן: "היה לנו קשה להתמודד מולם עם עשרה שחקנים. אני מאמין שאם טל חן לא היה מורחק, לא היינו מפסידים. ספגנו גול אומלל. זה מאכזב, אפילו כואב להחזיק מעמד 86 דקות במשחק חוץ ולחטוף, אבל אין מה לעשות. זה חלק מהכדורגל. לא נעים להפסיד, אבל זה לא סוף העולם. נעבוד על הטעויות, ננסה לתקן מה שצריך, אנחנו כבר עם הפנים למכבי נתניה בשבוע הבא".

הקשר יניב לוזון: "הפסדנו ואנחנו מאוכזבים מאוד. הקבוצה לא הגיעה היום למשחק. בדרך כלל אנחנו נראים יותר טוב. למה לא הגענו למשחק? אין לי תשובות לזה. כל הקבוצה לא שיחקה טוב, ואנחנו מסוגלים לשחק הרבה יותר טוב. גם ההרחקה פגעה בנו".

בבני סכנין זקוקים לחלוצים בדחיפות. בימים הקרובים ינסו להנחית מספר חלוצים זרים למבחנים, לאור המצוקה בהתקפה. ב- 180 דקות העונה מאזן השערים של הקבוצה עומד על אפס שערים. היום נאלץ המאמן פרדי דוד להוציא את החלוץ הסרבי, דרקו דרייניץ, ולהכניס במקומו שחקן הגנה, חיים בנון, לאחר הרחקתו של טל חן. "גם אם היינו משחקים עוד שעה לא היינו מבקיעים שערים", אמר שחקן בקבוצה וביטא את המצוקה בחלק הקדמי.

בקבוצה לא כועסים על הבלם, טל חן, שהורחק הערב בצהוב שני, והותיר את חבריו בנחיתות מספרית. "הוא שיחק אגרסיבי. כרטיסים צהובים הם חלק מהמשחק", אמרו בסכנין. גם על כובש השער העצמי, חיים בנון, לא כעסו. "הוא ניסה להרחיק, טעויות הן חלק מהמשחק".

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully