וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיאוס: "אליפות היא החלום שלנו"

דור בלך

13.9.2008 / 21:05

לותר מתיאוס מרשה לעצמו לחלום אחרי ניצחון הבכורה בליגה. שחקני נתניה מביעים תמיכה באובודו אוקוצ'ה, ששוב ספג קללות מהקהל

הניצחון הראשון של מכבי נתניה, 1:3 על הפועל פתח תקוה, העלה חיוכים על פניהם של אנשי הקבוצה, לראשונה זה זמן רב, והחזיר את התחושה שבקבוצה נבנה משהו טוב תחת הדרכתו של המאמן לותר מתיאוס, למרות הרוחות שסערו השבוע בעקבות שחרורי השחקנים וההפסד המביך במשחק האימון לאסי גלבוע מליגה א'.

"אני לא מרוצה מהיכולת, אבל מהתוצאה ושלוש הנקודות אני יכול להיות מרוצה", הודה לותר מתיאוס בסיום. "צברנו מתחילת העונה 4 נקודות ואני מרוצה, אבל יש לנו עוד הרבה עבודה כדי שאחייך ואהיה מרוצה באמת. השחקנים צרכים להיות יותר ממושמעים ולחזור להגנה לאחר שהם מאבדים כדור. נתנו לפ”ת לשלוט בהרבה דקות והם הגיעו למצבים טובים, אנחנו צרכים לשפר את זה".

מתיאוס התייחס גם לצמד הבישולים של אלמוג כהן, שהרים לראשונה את הקרנות של נתניה, ופגע פעמיים. "עבדנו על זה באימונים וראיתי שאלמוג מרים טוב. אבל כל שחקן צריך לדעת להרים קרנות ואני לא מבין מה יש להתרגש", אמר מתיאוס, "סה"כ חבל ששחקן התקפי ירים את הקרנות ולא יהיה ברחבה".

"אני אומר לשחקנים בכל אימון שאליפות צריכה להיות החלום שלנו, המשאלה הגדולה שלנו. אנחנו יודעים שיש לנו עוד הרבה עבודה, אבל החלום הזה יכול להפוך למציאות".

שחקני מכבי נתניה ולותר מתיאוס יצאו בסיום המשחק להגנתו של חלוץ הקבוצה אבודו אוקוצ'ה, לאחר שזה שוב ספג מטח קללות מהאוהדים במהלך המשחק. "אני רוצה לבקש מהקהל בשם כל השחקנים שיהיו סבלנים לאוקוצ'ה כי הוא יתן את הגולים שלו”, ביקש אלמוג כהן בסיום המשחק.

שלו מנשה התייחס לתקרית בין השחקן לאוהדי הקבוצה במשחק מול מכבי פ”ת. "לכל שחקן קורה שיוצאת לו תגובה לא ראויה, אבל הוא התנצל יום אחרי בפני האוהדים וביקש סליחה. באותו רגע זה נגמר. בתור שחקן קישור מאוד כיף לי לשחק עם אוקוצ'ה. הוא רץ, משקיע, מתפנה לכדורים וגם עושה המון הגנה".

"אנחנו מנסים להתרכז במה שקורה על הדשא ולא במה שמסביב, אבל אחרי ההפסד לאסי גלבוע כל אחד מהשחקנים לקח לעצמו יומיים חופש וחשב מה לא היה טוב ואיך משנים את המצב והופכים את הקבוצה ליותר טובה”, אמר רביד גזל בסיום המשחק. "היום שיחקנו בצורה יותר טובה אבל עדיין יש המון במה להשתפר אבל הכי חשוב הניצחון. יותר כיף להתחיל את השבוע ככה. כמובן שיש לנו עוד הרבה מה להשתפר, ביכולת הזאת לא נוכל להגיע לאן שאנחנו באמת רוצים וזה למקומות הראשונים. אבל יש לנו יכולת להגיע למעלה. כל אסיפה וכל אימון לותאר מלמד אותנו איך להיות ווינרים ולנצח. אנחנו צרכים להקשיב למאמן, הוא צריך להתרגל אלינו כי הוא בא ממנטליות אחרת ואנחנו באנו ממקומות קצת שונים. הוא היה ברמות הכי גבוהות ואנחנו קצת פחות. אני מקווה שנלמד ממנו קצת”.

לירן שטראובר: "ניצלנו את המצבים בצורה טובה יותר מהפועל פתח תקווה והשער שהם כבשו הגיע ממצב לא ספורטיבי לחלוטין. אנחנו, השחקנים, צריכים להתאים את עצמנו לשיטה ולאופי של המאמן. מתיאוס לא יכול להתאים את עצמו ל-22 שחקנים. היה חשוב לנצח את משחק הבית הראשון שלנו, עכשיו אנחנו נמשיך לעבוד באימונים ונשאיר את מלאכת החיזוק לאנשים המתאימים".

מאמן היריבה, אלי מחפוד, נשמע מאוכזב בסיום: "הגענו למצבים שלנו, למרות שהיינו פחות טובים היום. חבל שספגנו שער בדקה ה-45 שפגע בנו. זו תחילת הליגה, ועדיין יש מספיק זמן לתקן את הליקויים הלא מעטים שהתגלו היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully