וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלוש האומות בראגבי: עוד זכיה לניו זילנד

13.9.2008 / 14:59

האול בלאקס הפכו פיגור 17:7 מול אוסטרליה, הבקיעו שלושה טרייז ב-17 דקות וזכו בפעם הרביעית ברציפות בתואר עם ניצחון 24:28

באליפויות העולם בראגבי ניו זילנד אולי משתנקת ברגעי האמת, אבל כשזה מגיע לטורניר שלוש האומות, לאול בלאקס אין תחרות בשנים האחרונות. הבוקר (שבת) ניצחו הקיוויז בבריסביין את אוסטרליה 24:28 (10:7) וזכו באליפות בפעם הרביעית ברציפות, השישית בשבע שנים והתשיעית ב-13 שנות הפעילות של הטורניר.

לאוסטרלים, שפתחו היטב את האליפות, הייתה הזדמנות נאה לזכות בה, מאחר שהיו תלויים בעצמם במשחק הביתי והקיוויז חזרו מפגרה כפויה ארוכה, שכללה רק משחק אימון מול הרכב חסר של סמואה. אלא שהחלודה לא ניכרה על הניו זילנדים, שבדקה ה-13 עלו ליתרון עם טריי ראשון של מילס מוליאינה, שיחד עם המרה של דניאל קרטר העלה ל-0:7. מאט גיטאו צימק בבעיטת עונשין בדקה ה-23, ובדקה האחרונה לפני הירידה להפסקה העלה אדם אשלי קופר את האוסטרלים ליתרון עם טריי, כשגיטאו מגדיל בבעיטת ההמרה - 7:10 לאוסטרליה במחצית.

הוואלאביז ירדו מעודדים להפסקה, עם יתרון בבית, ומפלס האופטימיות עלה בדקה ה-45 עם טריי של לוק הורוויל, שיחד עם המרה של גיטאו העלו ל-7:17. בשלב הזה נראה היה שהאוסטרלים, שלאחרונה זכו בטורניר ב-2001, עומדים להשאיר את התואר בבריסביין, אבל אז החלו האול בלאקס להיכנס לעניינים. תחילה היה זה טוני וודקוק שצימק כבר בדקה ה-50 יחד עם המרה של קרטר ל-17:14, ובדקה ה-63 הושלם המהפך, כשפירי וויפו העלה ל-17:21 עם המרה נוספת של קרטר. בדקה ה-68 התפרקו הוואלאביז לחלוטין, איפשרו לקרטר לחתוך בקלילות את ההגנה, להמיר את הטריי שלו בעצמו ולסגור עניין - 17:28, כשגם טריי של ריאן קרוס עם המרה של גיטאו שתי דקות לסיום לא הספיקו אפילו כמנת ניחומים - 24:28 ועוד תואר לניו זילנד בסיום.

מבקיעים לניו זילנד:

טריי - מוליאנה, וודקוק, וויפו, קרטר
המרה - קרטר (4)

מבקיעים לאוסטרליה:

טריי - אשלי-קופר, הורוויל, קרוס
עונשין - גיטאו
המרה - גיטאו (3)

  • עוד באותו נושא:
  • ראגבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully