וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המבחן הראשון של קאסל

13.9.2008 / 22:01

הקוורטרבק של הפטריוטס יגיע למדולנדס למפגש מסקרן עם ברט פארב והג'טס. המשחק בין יוסטון לבולטימור הוזז גם מיום שני

שבוע ראשון די מטורף היה לנו ב-NFL. הפציעה של בריידי, הדיכאון של וינס יאנג, קללת קוורטרבקים, התבוסה הביתית של הקולטס ולקינוח - סופת "אייק" שהזיזה את ההתמודדות בין יוסטון לבולטימור ל-9 בנובמבר. כל אלה רק מבטיחים לנו שבוע שני מסקרן ומוצלח, כמו, בעצם, כל שבוע כמעט ב-NFL.

לאור מחאות רבות (שתיים בערך) נטשנו את הימורי הליינים ונחזור לנחש מנצחת בלבד, ואפשר להגיד שהצדק היה עם המגיבים, כי בהימורי יחסים היינו 12 מ-15 ובהימורי מנצחות - 8 מ-15. אז יאללה, חזרנו לעניינים, מה יש בתפריט?

METV:

20:00: מינסוטה - אינדיאנפוליס

23:15: ניו יורק ג'טס - ניו אינגלנד


FOX:

20:00: סט. לואיס - ניו יורק ג'איינטס


ESPN:

3:15 (בין ראשון לשני): קליבלנד - פיטסבורג

3:30 (בין שני לשלישי): דאלאס - פילדלפיה

פייטון חייב ניצחון (שעה ראשית: 20:00)

מינסוטה (1:0) - אינדיאנפוליס (1:0)

שתי הקבוצות הציבו סימני שאלה רבים במשחק הפתיחה שלהן, שתיהן בעיקר בעמדת הקוורטרבק. טרוואריס ג'קסון שוב לא נראה כמי שיוביל את מינסוטה לארץ המובטחת, בעוד שהכישרון של פייטון מאנינג לא מוטל בספק אבל הבריאות והחדות שלו כן. הקולטס לא פתחו עונה במאזן 2:0 מאז 1998, עונת הבכורה של מאנינג בליגה.

התחזית: משחק לא קל לחיזוי, בעיקר משום שאנחנו לא יודעים עדיין מה טיבה האמיתי של הגנת הוייקינגס השנה. אנחנו עם הקולטס


קרוליינה (0:1) - שיקגו (0:1)

מפגש בין שתי המנצחות הגדולות של המחזור הראשון. הפנת'רס חזרו מסן דייגו עם ניצחון בשניה האחרונה, הברס שיתקו את מאנינג והקולטס עם ניצחון ענק של 13:29. מאט פורטה התגלה כרץ אחורי שיכול להנהיג את ספינת הדובים, ולעזור להם במשחק ההתקפה האנמי שמנווט קייל אורטון. הפנת'רס גילו כוכב חדש, דאנטה רוסאריו, הטייט אנד שלא רק תפס את כדור הניצחון אלא קלט שישה כדורים נוספים ל-96 יארד ונראה נשק יעיל עבור ג'ייק דלהום. יהיה מעניין בשארלוט.

התחזית: זוכרים את קרוליינה, שכל מה שהיא צריכה לעשות עושה ההפך? זה עבד בשבוע הראשון, זה יעבוד גם כאן. הפנת'רס פייבוריטים, ולכן ניצחון לברס.


סינסינטי (1:0) - טנסי (0:1)

נשוויל הייתה במרכז העניינים השבוע בגלל וינס יאנג והתקף הדיכאון שלו. יאנג טופל על ידי פסיכולוגית, נטען שהוא על סף פרישה ובסופו של דבר הוא אמר שהכל בסדר. בכל מקרה, הוא ייעדר חודש מהמגרשים בשל פציעה ומי שיפתח בטנסי יהיה קרי קולינס הישיש. כריס ג'ונסון פתח היטב את קריירת ה-NFL בשבוע הראשון עם 127 יארד על הקרקע בטנסי, וינסה לעשות את אותו הדבר מול הבנגאלס הקרועים. סינסינטי נראתה בבולטימור כמו המשך ישיר לעונה שעברה - לא מאורגנת, חסרת מוטיבציה ובעיקר לא בטוחה בעצמה. קרסון פאלמר חוזר ממשחק רע במיוחד, ויודע שאם לא ינצל את הבמה הביתית לניצחון, זו תהיה שוב עונה ארוכה. התאקל אלברט היינסוורת' עלול להיעדר בטנסי בגלל זעזוע מוח.

התחזית: ניצחון לסינסינטי


דטרויט (1:0) - גרין ביי (0:1)

כמו הבנגאלס, גם הליונס הראו שאצלם כלום לא השתנה. אין הגנה, ההתקפה מתעוררת רק בגארבג' טיים, בלי שום אופק להתחלה של קבוצת פוטבול תחרותית. ארון רוג'רס פתח היטב בגרין ביי מול מינסוטה, כשמול הליונס צפוי להיות לו קל לפעול. מי שאמור להעלות מספרים גדולים על הלוח הוא ריאן גרנט, שיקווה לתפוקה נאה לאור מה שעשה לדטרויט מייקל טרנר בשבוע שעבר באטלנטה.

התחזית: ניצחון לגרין ביי

להימנע מתקלות בסט. לואיס

סט. לואיס (1:0) - ניו יורק ג'איינטס (0:1)

אחרי פתיחה מוחצת מול הרדסקינס נרגעו הג'איינטס, שקעו בבינוניות ורשמו ניצחון לא מרשים במשחק הפתיחה. הראמס היו מוכנים להסתפק בהגדרה של "לא מרשים", כי מה שהם עשו בפילדלפיה היה לא פחות מביזיון. סט. לואיס נראתה רע מאוד, והפתיחה הזו לא מחזירה לאוהדיה את האמון שמתישהו בעתיד הקרוב הם יחזרו לראות את ההצגה הטובה ביותר על המשטח. צפו למספרים גדולים של ברנדון ג'ייקובס על הקרקע ושל פלקסיקו בורס באוויר, כשהמץ' אפ המעניין יהיה בין מארק בולג'ר, הקוורטרבק של סט. לואיס, להגנת הג'איינטס.

התחזית: זה מוקש, כי אצל הג'איינטס אף פעם אי אפשר לדעת. ועדיין - הם צריכים לנצח את זה והם ינצחו את זה.


ג'קסונוויל (1:0) - בפאלו (0:1)

ג'ק דל ריו ודייויד גרארד, הקוורטרבק שלו, למדו בשבוע שעבר כמה שזה קל יותר להיות אנדרדוג, כשהגיעו כפייבוריטים לטנסי והפסידו. מול היגוארים תעמוד הקבוצה השאפתנית מצפון ניו יורק, שהביסה את סיאטל 10:34 ועשויה להיות השנה אטרקציה בהגנת הריצה המשוכללת שלה, שכוללת את מרקוס סטראוד (במשחק הזה נגד האקסית), את קוויקה מיצ'ל ואת פול פוסלוז'ני. בהתקפת הריצה יחפור מרשואן לינץ'.

התחזית: ניצחון ל... ג'קסונוויל


קנזס סיטי (1:0) - אוקלנד (1:0)

משחק בין שתי קבוצות שידברו, כנראה, חזק במאבק על הבחירה מספר 1 בדראפט של 2009. הצ'יפס איבדו את ברודי קרויל בגלל פציעה במשחק ההפסד מול ניו אינגלנד, הריידרס איבדו כבר מזמן כל צלם של קבוצת פוטבול. דיימון היוארד יפתח בקנזס סיטי, ג'מארקוס ראסל יעשה זאת באוקלנד.

התחזית: ניצחון לריידרס


וושינגטון (1:0) - ניו אורלינס (0:1)

אחרי שצלחו בשלום את הסופות והסערות, הסיינטס התפנו לפוטבול וניצחו את טמפה ביי. הם מגיעים ללנדובר למפגש מול קבוצה שהייתה חסרת אונים ומלאת סימני שאלה במשחק הראשון מול הג'איינטס. מאמן הרדסקינס ג'ים זורן, שנראה איש חביב שמוכן ללמוד, הודה, למעשה, שלא היה לו יותר מדי מושג, ומול הפנאטים בבית הוא מקבל הזדמנות לנהל את העסק קצת יותר טוב. הוא יצטרך לעצור את דרו בריס ובעיקר את רג'י בוש, שמול טמפה ביי נתן הצגה שאולי, רק אולי, מרמזת שתהיה לו עונה טובה יותר מהשתיים הראשונות.

התחזית: ניצחון לניו אורלינס (אנחנו בעד זורן, אבל הניצחון הראשון יחכה)

פארב כבר מחכה (שעה ראשית: 23:05-23:15)

ניו יורק ג'טס (0:1) - ניו אינגלנד פטריוטס (0:1)

למרות שזה רק המחזור השני, המשחק הזה עשוי לכוון מאוד את העונה ב-AFC מזרח. הכל כבר היה מוכן למפגש בין טום בריידי לברט פארב, עד שבא התיקול של ברנדון פולארד מקנזס סיטי וטרף את הקלפים. מאט קאסל יעלה לראשונה בהרכב הפטריוטס דווקא במדולנדס, מקום בו לא אוהבים אותם במיוחד. הוא יפגוש את האקדוחן השאפתן, שעם שני הטאצ'דאונים בשבוע שעבר הראה כמה החיים אתו יהיו יפים בניו ג'רזי. ניו אינגלנד צפויה להריץ כדור הרבה מאוד, בעיקר לאחר דיווחים על פציעה של רנדי מוס בגב. מצד שני, מוס אפילו לא על דו"ח הפציעות, ככה שלכו תדעו אם זו לא עוד פעולת הסחה של ביל בליצ'יק.

התחזית: קשה מאוד ללכת במשחק הזה עם הפטריוטס. ניצחון לג'טס


טמפה ביי (1:0) - אטלנטה (0:1)

דבר אחד בטוח במשחק הזה - מייקל טרנר לא יחזור על ה-220 יארד על הקרקע כפי שעשה מול דטרויט. מה שלא בטוח הוא איזו טמפה ביי נראה, עם בריאן גריסי בעמדת הקוורטרבק במקום ג'ף גארסיה. הבועט ג'ייסון אילאם בסימן שאלה בפאלקונס, וזה עשוי להיות משמעותי במשחק שבו צפויים הרבה שערי שדה.

התחזית: ניצחון לאטלנטה


סיאטל (1:0) - סן פרנסיסקו (1:0)

כמה נורא הוא בית ה-NFC מערב וכמה רעים חיי המוסר של מאט האסלבק, שבמהלך השבוע איבד את נייט ברלסון לכל העונה ואין לו תופסים בקבוצה. שתבינו, הסיהוקס עולים עם ברנש בשם לוגאן פיין שלא נבחר בדראפט בעמדת התופס. מצד שני, יכול להיות שמול הניינרס, עם ג'יי טי אוסליבן בעמדת הקוורטרבק, זה יספיק. אוסליבן צפוי לפתוח כל עוד למייק נולאן לא יימאס ממנו, לאחר שגם אלכס סמית' סיים מוקדם את העונה.

התחזית: ניצחון לניינרס


אריזונה (0:1) - מיאמי (1:0)

אם לשפוט לפי השבוע הראשון, זו תהיה העונה שבה הקרדינלס יגשימו סופסוף את תקוות הפלייאוף שלהם. אם לשפוט לפי השבוע הראשון, הדולפינס יהיו הקבוצה היחידה ב-AFC מזרח שלא תהיה במירוץ לפלייאוף. רוני בראון וריקי וויליאמס ינסו להצעיד את הדולפינס למשחק מבוקר על הקרקע, קורט וורנר ימסור הרבה ללארי פיצג'ראלד ולאנקואן בולדין.

התחזית: היי, תראו מה זה - ניצחון לדולפינס

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

דאלאס, איגלס, מה עוד אפשר לבקש?

דנבר (0:1) - סן דייגו (1:0) - 23:15

משחק שהיינו שמחים לו היה משודר, משום שהוא מעורר סקרנות עצומה. הצ'ארג'רס איבדו לא רק ניצחון ביתי מול קרוליינה, אלא גם את שון מרימן, שהבין סופסוף ששאפתן ככל שתהיה, אי אפשר לשחק עם קרע ברצועות. דנבר נראתה טוב מאוד באוקלנד, והייתה אופטימית במיוחד מביצועיו של התופס אדי רויאל, שהחליף בהצלחה את ברנדון מרשל המושעה. השבוע יש לדנבר גם את מרשל וגם את רויאל, מה שאומר שיהיו הרבה ניסיונות תקיפה אוויריים של ג'יי קאטלר.

התחזית: אנחנו עם הצ'ארג'רס, משום מה


קליבלנד (1:0) - פיטסבורג (0:1) - 3:15, בין ראשון לשני

פאסט ווילי פארקר קרע לגזרים את הגנת יוסטון בשבוע הראשון, ולפחות כמו שנראתה הגנת הבראונס מול דאלאס, צפוי לו שבוע גדול נוסף. קליבלנד חייבת לקחת את המשחק הזה אם היא לא רוצה להיקלע לחור שחור כבר במחזור השני, ולשם כך היא תצטרך יכולת טובה יותר של דרק אנדרסון ושל בריילון אדוארדס, שלא היה מורגש במשחק הראשון. דאנטה סטולוורת' יפתח בבראונס, לאחר שבשבוע שעבר הושבת בשל פציעה.

התחזית: ניצחון לפיטסבורג


דאלאס (0:1) - פילדלפיה (0:1) - מאנדיי נייט, 3:30

וו-הו! איזה משחק צפוי לנו בדאלאס. הקאובויס חזרו מקליבלנד עם ניצחון שכל כולו הצהרת כוונות, כשבנוסף הם לא שוכחים את ההפסד הביתי לאיגלס 10:6 בשלהי העונה שעברה, המשחק שבו יצא לג'סיקה סימפסון שם של המנחוסית הלאומית של טקסס. דונובן מקנאב נכנס לגרוב מול סט. לואיס ושיתף את כל חוליית התופסים שלו בצורה מאוזנת, אבל מול הקהל המשולהב יצטרך בעיקר את בריאן ווסטברוק על הקרקע (עד כמה שאצל אנדי ריד הולכים "על הקרקע"). יהיה אש.

התחזית: ניצחון לקאובויס


יוסטון (1:0) - בולטימור (0:1)

המשחק היה אמור להתקיים ביום ראשון והוזז לשני בלילה, אולם נזקים כבדים לגג "ריליאנט סטדיום", האיצטדיון של הטקסאנס, גרמו לדחייתו למועד בלתי ידוע. הבעיה הייתה מבחינת לוח המשחקים של הליגה, משום ששבוע החופש של שתי הקבוצות לא נופל באותם תאריכים. בסופו של דבר שונה סדר המשחקים של יוסטון, והטקסאנס ישחקו עם הרייבנס ב-9 בנובמבר.

התחזית: סוער, קצת רוחות, נזקים במיליונים. תה חם עם שניים סוכר וכדור פרוזאק בהחלט יכולים לעזור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully