וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזמן שלו

13.9.2008 / 12:33

ג'ו טורה ממשיך להצעיד את הדודג'רס לפלייאוף, עם 2:7 על קולורדו. ניצחון מספר 20 לווב באריזונה, שישה משחקים נדחו בגלל גשם

לא רק "אייק" פועלת בארצות הברית. הסופה ששיתקה את טקסס גרמה לדחייתו של המשחק בין יוסטון לשיקגו קאבס, אולם בנוסף למשחק הזה נדחו עוד חמישה משחקים בגלל מזג אוויר סוער בחוף המזרחי ובמערב התיכון. ב-AL לא נפתחו המפגשים בין שיקגו וייט סוקס לדטרויט, בין היאנקיז לטמפה ביי ובין בולטימור למינסוטה. ב-NL נדחו המפגשים בין פילדלפיה למילווקי ובין ניו יורק מטס לאטלנטה. כל המשחקים יושלמו במהלך שבת וראשון בדאבל הדרים של יום ולילה.

קולורדו - לוס אנג'לס דודג'רס 7:2

צ'אד בילינגסלי הגיש שישה אינינגים והצעיד את הדודג'רס לניצחון על הרוקיז, שיצאו לחלוטין מתמונת הפלייאוף. מאט הולידיי חבט להומר בקולורדו, אבל לא מנע הפסד מג'ף פרנסיס, ולוס אנג'לס שמרה על פער 3.5 המשחקים מעל אריזונה, כשנותרו לה עוד 15 משחקים לעומת 16 של הדיאמונדבקס.


אריזונה - סינסינטי 2:3

ברנדון ווב עובר תקופה לא טובה, אבל לאחר המשחק הזה, בו הגיש שמונה אינינגים והוריד את ה-ERA שלו ל-3.28, חזר לתמונת הסיי יאנג בזכות מספר הקסם 20 בטור הניצחונות שלו. ארון הראנג, בעונה זוועתית, רשם את ההפסד למרות משחק וינטאג' של שבעה וארבעה, צ'אד קוולס הציל את הנחשים מקריסה וסגר במקום ברנדון ליון, שעלה כקלוזר וכמעט שבר בברוטליות.


פיטסבורג - סט. לואיס 2:10

הקרדינלס חולמים איכשהו להתברג בפלייאוף, אבל עם הגשה כזו הם לא יגיעו רחוק. פול מאהולם היה מצוין עם שמונה ושלושה בפיטסבורג ונייט מקלאות' חבט להומר והכניס חמישה ריביז, שלושה מהם באינינג חמישי בן שש ריצות של הפייראטס. הפסד לג'ואל פיניירו.


משחקים נוספים ב-NL:

סן פרנסיסקו - סן דייגו 5:2
פלורידה - וושינגטון 1:2

לי כבר עם 22

קליבלנד - קנזס סיטי 5:12

קליף לי יכול להתחרט על כך שאריק וודג', מאמנו חסר האינטליגנציה, העלה אותו לסגור את המשחק והשאיר אותו יותר מדי זמן באינינג התשיעי על הגבעה. לי הגיש שמונה אינינגים מוצלחים, אבל בתשיעי נחל שלוש ריצות חובה ואיבד את הופעת האיכות. כל זה לא יפריע לו לזכות בסיי יאנג, לאחר שקצר ניצחון מספר 22 העונה. שין סו צ'ו, קלי שופאק ואסדרובאל קבררה עם הומרים לאינדיאנס, חוזה גיין עם צמד לרויאלס. הפסד לגיל מש.


בוסטון - טורונטו 0:7

הופעה מצוינת הייתה גם לטים וייקפילד, שפתח היטב סדרה שבעליל יכולה להחזיר את טורונטו חזק לתמונת הפלייאוף. וייק הגיש שמונה וקטל ארבעה, ולאחר ההופעה המביכה בארלינגטון, בה רשם 1.2 אינינגים (הכי קצר שלו ב-15 שנה), חיזק את מעמדם של הרד סוקס ב-AL מזרח. קווין קש עם הומר בן שלוש ריצות, דייויד פרסי עם ההפסד בטורונטו.


לוס אנג'לס איינג'לס - סיאטל 3:5

התוצאה הזו נשמעת כמו שמירה של פרנסיסקו רודריגז, אבל קיי-רוד יצטרך לחכות, כי באינינג התשיעי הייתה התוצאה 3:3, ורק הומר בן שתי ריצות של מייק נאפולי גרם למארינרס לקפל ציוד. חוזה ארדונדו זכה בניצחון, מיגל באטיסטה עם ההפסד.


במשחק נוסף: אוקלנד - טקסס 7:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully