וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדליית כסף לויינברג וקרמר

אברהם תשובה

13.9.2008 / 17:14

הטניסאים הפסידו בגמר הזוגות והביאו את מדליית הכסף החמישית לישראל במשחקים הפראלימפיים. אירן הבריזה, נבחרת הכדורסל הרוויחה

צמד טניסאי נבחרת הנכים של ישראל, שרגא ויינברג ובועז קרמר, השלימו היום (שבת) את הישגם הנכבד במשחקים הפראלימפיים, כשזכו במדליית הכסף במשחקי הזוגות. הצמד הישראלי, שהתחרה בדרגת נכות גבוהה, הפסיד 6:0, 4:6, 6:2 לצמד האמריקאי המדורג ראשון בטורניר, ניק טיילור ודייויד ואגנר. השניים, המודרכים על ידי יעקב וינר, משתייכים למרכז הספורט אילן בר"ג, והשיגו את מדליית הכסף החמישית של ישראל (כשלמשלחת יש מדליית ארד נוספת).

בסיום המשחק אמר ויינברג: "הגענו עם צפיות נמוכות. האמריקאים זוג מנוסה, שיחקנו פחות טוב משלב חצי הגמר. אנחנו מרוצים והשילוב עם בן זוגי בועז קרמר, המתאמן איתי רק שלוש שנים, היה מצוין".

המאמן יעקב וינר הוסיף: "הטניס הוכיח שעם עבודה קשה במשך שלוש שנים ברציפות אפשר להגיע למטרה ולזכות במדליה אולימפית לראשונה הן בטניס בכיסאות גלגלים והן בטניס הרגיל".

כדורסל: תודה לאירנים

נבחרת ישראל בכדורסל בכסאות גלגלים הפסידה הבוקר (שבת) סיכוי למדליה אולימפית, אחרי שהפסידה בשלב רבע הגמר לקנדה 55:47. הקנדים, שזכו במדלית הזהב באתונה 2004, ניצלו חולשה ישראלית ופתיחה כדי לפתוח פער של 16 נקודות הפרש. ישראל השתפרה במחצית השניה, אבל זה כבר היה מאוחר מדי. דותן מישר הוביל את הנבחרת הישראלית עם 15 נקודות.

למרות ההפסד אמורה ישראל להתמודד ביום שני על המקומות 5-6 עקב עונש הרחקה הצפוי לנבחרת אירן, שלא הופיעה היום למשחקה נגד ארצות הברית.

שחייה: מקום רביעי לשלבי

נבחרת השחיה הישראלית השיגה שני גמרים נוספים בבייג'ינג. ענבל שוורץ, נפגעת שיתוק מוחין, עלתה למשחה הגמר ב-50 פרפר אחרי ששיפרה את השיא הישראלי במוקדמות והעמידה אותו על 40:79 שנ'. בגמר עצמו, סיימה שוורץ במקום החמישי, בזמן של 41:05 שנ'.

איאד שלבי עלה לגמר משחה ה-50 חופשי אחרי שקבע זמן של 1:14:15 דק'. שלבי, שהתחרה בדרגת נכות גבוהה, הגיע למקום הרביעי במשחה הגמר ל-50 מטר מ' חופשי, לאחר שעבר את המרחק בזמן 1:10.51 דקות, המהווה תוצאה מצוינת לשחיין הצעיר המשתתף לראשונה במשחקים הפראלימפיים.

איאד מתאמן בהדרכתו של יעקב בנינסון, ובנוסף לנכותו הפיזית הנו גם חירש ואילם ומאמנו מתקשר איתו בשפת הסימנים. טרם העפלתו לגמר קבע איאד במשחה המוקדם זמן של 1:14.15 דקות.

השחיינים הוותיקים יזהר כהן (שהתחרה בבית לעיוורים) וזיו בטר (שהתחרה בבית לשרידי ראייה) לא הצליחו להעפיל לגמר במשחה המוקדם ב- 50 מטר חופשי.

טניס שולחן ושייט: עם הפנים קדימה

נבחרת ישראל בטניס שולחן הכוללת את שמואל שור וזאב גליקמן, גברה בשבת על נבחרת דרום אפריקה בתוצאה 0:3.
בעקבות ניצחונה העפילה ישראל לשלב רבע הגמר, נגד נבחרתה החזקה של בלגיה. מאמן נבחרת ישראל בטניס שולחן הנו יוסי רוזנבלט.

נבחרת הנכים של ישראל בשייט, הכוללת את דרור כהן, בני וקסלר וארנון אפרתי, דורגה בסיום התחרויות במקום החמישי בדירוג הכללי. בשני השיוטים האחרונים שנערכו הבוקר, הגיע הצוות הישראלי, החבר בעמותת אתגרים, למקום הראשון בשיוט העשירי ולמקום השלישי בשיוט ה-11 והאחרון. בסך הכל צברו שייטי נבחרת הנכים 38 נקודות שליליות. נבחרת גרמניה שהגיעה למקום הראשון צברה 35 נקודות, למקומות שני ושלישי הגיעו שייטי נבחרות אוסטרליה וצרפת עם 36 נקודות כל אחת.

עדכון ראשון: 10:09
עדכון אחרון: 17:14

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully