וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א - מכבי חיפה: ליגת העל ללא הקהל

אלי גוטמן ביקש משחקניו: "מול 50 צופים או 15 אלף תפיקו את המקסימום". אלישע לוי: "תלחצו תמיד את היריב, תהיו אגרסיביים ונוקשים"

הפועל תל אביב ערכה הבוקר (שישי) אימון מסכם לקראת המפגש מול מכבי חיפה בשבת, שישוחק ללא קהל. לפני היציאה לאימון קרא מאמן האדומים, אלי גוטמן לשחקניו וערך עימם שיחה. "אני רוצה לראות יותר מחויבות במשחק שלכם", אמר, "אותי וגם אתכם לא צריך לעניין אם אתם משחקים מול 50 צופים או מול 15 אלף. גם במצבים כאלו אתם חייבים להפיק את המקסימום".

בן לוז הפצוע, שייעדר בארבעת השבועות הקרובים מאימונים, הגיע לצפות באימון. אביחי ידין ערך הבוקר אימון מלא, אך הוא צפוי להיות כשיר רק במשחק הבא של האדומים. נראה שגוטמן עדיין מתלבט לגבי ההרכב שיפתח מחר, לאחר שבתחילת האימון זכה ליאור בקשי לקרדיט ותורגל בהרכב הראשון וזאת על חשבונו של עמרי קנדה, שהציג יכולת לא טובה במשחק הקודם מול הכח רמת גן. בהמשך החליפו השניים את גופיית הרכב הראשון.

ערן זהבי, שפתח במשחק האחרון יפנה את מקומו לביברס נתאכו. בהמשך ערך גוטמן שינוי נוסף וקפטן הקבוצה וואליד באדיר פינה את מקומו בהרכב לדאגלס דה סילבה, שחזר למקומו הטבעי בעמדת הבלם.

הרכב משוער: וינסנט אניימה, ליאור בקשי (עמרי קנדה), אלין טופוזאקוב, וואליד באדיר (דאגלס דה סילבה), יגאל אנטבי, דאגלס דה סילבה (ערן זהבי), שי אבוטבול, ביברס נאתכו, דמיטאר טלקיסקי, גלי ורמוט, סמואל יבואה

אלישע לוי לשחקנים: "שחקו קרוב לשחקני הפועל"

"אני רוצה לפתוח את האסיפה במשחק מול אשדוד, עמדנו טוב על המגרש, גם בהגנה וגם בהתקפה ואני רוצה שתמשיכו ככה. נגד הפועל אתם תשחקו קרוב יותר לשחקנים. אני רוצה שתשמרו על אותה יכולת, תלחצו תמיד את היריב, תהיו אגרסיביים ונוקשים. אני רוצה הקרבה". כך פתח מאמן מכבי חיפה, אלישע לוי, את אסיפת השחקנים הבוקר לקראת המשחק מול הפועל תל אביב, שעיירך מחר ללא קהל.

לוי הודיע לשחקנים כי רק מחר תיערך אסיפה עם וידאו לקראת המשחק, במלון בתל אביב. לאחר האסיפה ארכה הקבוצה את האימון המסכם. בהרכב מסתמן שינוי אחד בלבד: פיטר מסיללה יחליף את רוני גפני שספג כרטיס אדום במשחק הקודם. מוחמד גדיר וישראל זגורי ייצאו עם נבחרת הנוער לטורניר בבוסניה ולכן לא ייכללו במשחק.

שלומי ארבייטמן ימתין שוב להזדמנות על הספסל ושחקנים בחיפה מספרים כי הוא ממורמר מאוד בתקופה האחרונה. אם המצב יימשך, ארבייטמן עשוי לעזוב בינואר את מכבי חיפה. נכון לעכשיו, אלישע לוי כבר הבהיר לו שהוא בונה עליו, אבל לא ברור איך כל זה ישתלב עם ההחלטה להחתים חלוץ מטרה.

אם חיפה תחליט להחתים את אוסיי ראנספורד, והוא לא יוכל לשחק עד ינואר, לא מן הנמנע שהיא תתחיל את העונה עם שלושה זרים בלבד. הבעלים יעקב שחר אינו מעוניין להחתים שני חלוצים בנוסף לפנטאני וארבייטמן. בינתיים, ראנספורד כבר שוחח עם משפחתו והכין אותם לאפשרות שהם יצטרכו להגיע ארצה. הבלם מור דהן ייכלל בסגל למשחק הקרוב.

הרכב משוער, מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', אלון חרזי, ליאוניד קרופניק, דקל קינן, פיטר מסיללה; בירם כיאל, ג'ון קולמה, גוסטבו בוקולי, ליאור רפאלוב; יניב קטן, ת'מבינקוסי פנטאני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully