וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמור אותי מאוהביי

12.9.2008 / 17:07

עשר של שבוע: האם האיינג'לס עזרו לפרנסיסקו רודריגז להגיע לשמירה ה-57, איך עמדה טמפה ביי במבחן ולאן הולכת הדרך של מילווקי?

1. משהו משעשע מאוד קרה בדרך לשמירה ה-57 של פרנסיסקו רודריגז מהאיינג'לס. המלאכים נכנסו לאינינג השמיני במשחק מול סיאטל ביתרון 0:7, יצאו ממנו ביתרון 3:7, שלושה חובטים פסלו בתחתית האינינג על שש הגשות, ובמעלה האינינג התשיעי הרשה סקוט שילדס שתי חבטות ויצר מצב שמירה. ברגע הזה נכנס רודריגז למשחק והשווה את שיאו של בובי ת'יגפן - 57 שמירות בעונה.

שום דבר בסיטואציה הזו לא נכנס לקטגוריות שליליות. זלזול לא היה פה, גם לא ניסיון לא כשר לעזור ליריב. אם אכן הייתה פה קונספירציה לעזור לרודריגז (ואנחנו לא יודעים את זה בוודאות), מדובר בסך הכל בעזרה לחבר לקבוצה להיכנס לספרי ההיסטוריה וזו לא יותר מאנקדוטה. דבר שהאיינג'לס צריכים לדאוג ממנו הוא שיותר משבועיים נותרו עד לסיום הליגה, וזה מה שיושב להם בראש. מצד שני, סביר להניח שגם אם עדיין היו במרוץ לפלייאוף הם היו שמים את העניין הזה בעדיפות עליונה.

2. עם יתרון שביר של משחק וחצי הגיעה טמפה ביי לסדרת מפתח בפנוויי פארק. אחרי הפסד במשחק הראשון, שברו הרייז שמירה של ג'ונתן פפלבון כדי לנצח בשני, ניצחו גם בשלישי ב-14 אינינגים וזכו בסדרה, תוך שהפער מהרד סוקס גדל ל-2.5 משחקים. רגע לפני שהם יוצאים לעוד סדרה לא קלה בברונקס, הרייז עמדו במבחן בגרות מאוד רציני בתקופה לא קלה של שרשרת הפסדים. הם יהיו בפלייאוף, אם ינצחו את הסדרה בברונקס זה יהיה כנראה מהמקום הראשון בבית, והם נראים מוכנים.

3. הימור שלא מבוסס על כלום: המטס מגיעים לוורלד סירייס.

4. החץ של מילווקי בספטמבר מורה דרומה (מאזן 8:3 מתחילת החודש), והברוורס שוב למדו שאין כזה דבר "בטוח" בבייסבול, אחרי שכבר היו עם רגל וחצי בפלייאוף. אם מילווקי לא תחלוק (לפחות) את הסדרה עם פילדלפיה, גם השנה ישחקו רק פוטבול בוויסקונסין באוקטובר.

5. עונה שלמה חולפת לה בלי בארי בונדס, שבניגוד לרצונו עשוי להכריז על פרישה רשמית, ומי שהתייחס לישיבה הכפויה בצד הוא האנק ארון שאת שיאו (755 הומראנס) שבר בונדס בעונה שעברה. "אם אף אחד לא החתים אותו, יש לזה סיבה. זו לא שאלה אם אני מסכים או לא, המועדונים הם שקובעים". ארון בן ה-74, סגן הנשיא של הברייבס, אמר עוד כי הוא שמח שבונדס שבר את השיא, משום שעכשיו הוא לא צריך להגיב לנושא בכל פעם מחדש.

גם בדטרויט עושים היסטוריה

6. אפילו בעונה מזוויעה, בוודאי שביחס לציפיות, היה לדטרויט רגע של נחת. זאת כשב-8 בספטמבר חבט גארי שפילד להומר ה-250 אלף בתולדות ה-MLB. נו, העיקר שיש במה להתנחם.

7. רוי אוסוולט תמיד נחשב לאס של יוסטון, אבל את העונה הזו פתח בצורה מחרידה ובלי ציפיות. ואז הגיע האולסטאר ואוסוולט, עם ERA מעל ל-5 בתחילת יוני, התחיל לתת את ההצגות שהוא מכיר. ב-2 באוגוסט, מול ניו יורק מטס, אוסוולט רשם משחק של שישה אינינגים וארבע ריצות חובה, ומאז לא ירד משבעה אינינגים ולא עלה מעבר לשלוש ריצות חובה, כששני המשחקים האחרונים שלו מסתיימים בשאט-אאוט של תשעה אינינגים. אם יוסטון תצליח להשתחל לפלייאוף, אפשרות שנראית ריאלית מאוד פתאום, הקבוצה שתתמודד מולה, המטס, תקבל אותו פעמיים על שלושה ימי מנוחה. וזה משהו שצריך להטריד את ג'רי מנואל ושחקניו (אבל לא להטריד עד כדי כך שהם לא יגיעו לוורלד סירייס).

8. הנה משהו שגם אלכס רודריגז ובארי בונדס לא עשו: אלברט פוחולס חבט ל-RBI ה-100 שלו ביום חמישי מול שיקגו קאבס, והפך לשחקן השלישי בסך הכל בהיסטוריה שבכל 8 העונות הראשונות שלו במייג'ורס רושם 100 ריביז. אל סימונס וטד וויליאמס עשו זאת לפניו. הבשורה הפחות טובה מבחינת הקרדינלס היא שפוחולס עשוי בקרוב לעבור ניתוח טומי ג'ון במרפקו, למרות שבסט. לואיס טוענים שלא בטוח שהוא צריך. אם יעבור פוחולס את הניתוח, הוא לא ישחק גם בחלק גדול מהעונה הבאה.

9. בשקט בשקט והרחק מההמולה, חזר טראוויס הפנר לשחק. הפנר, ה-DH של קליבלנד, רשם עונות פריצה מרשימות ב-2005 וב-2006 וכשנראה היה שהוא עומד להיות הדבר הבא, עבר עונה בינונית ב-2007 כולל פלייאוף חלש. הפנר החמיץ את מרבית 2008 בגלל פציעה (וגם כששיחק לא היה שוס גדול), ואם האינדיאנס חושבים ברצינות על בניה מחודשת, על מנת שהיא תתבצע במהירות הוא חייב לבלום את קו הדעיכה המהיר שלו.

10. ובפינתנו "מה היה קורה אם": לו רק היו הבלו ג'ייז נזכרים להתעורר שבועיים מוקדם יותר, היה לנו מאבק משולש רצחני ב-AL מזרח בסוף ספטמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully