וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת - סכנין: לשבור את הצום, ואת היריבה

הקבוצה מהצפון רוצה להתגבר על צום הרמדאן ולשמח את האוהדים עם ניצחון מול מכבי פ"ת (שבת, 19:30). בכורה לאסולין בהרכב המלאבסים

מאמן בני סכנין, פרדי דוד, קיים ביום שישי את האימון המסכם של קבוצתו לקראת המשחק בשבת מול מכבי פתח תקוה (19:30). מההרכב של דוד ייעדר רק המגן הוותיק, בסאם גנאים. לעומת זאת יחזור להרכב המגן הימני, עלי עותמאן, שנעדר כחודש עקב פציעה. בסכנין רוצים לחזור עם ניצחון בחודש הרמדאן "כדי לשמח את האוהדים".

"צפוי לנו משחק קשה מול קבוצה ביתית מובהקת", אמר היום קשר הקבוצה, חאלד חלאילה, שהבהיר: "אין בליגה הזו משחקים קלים, אבל אנחנו הולכים במטרה לנצח ולחזור הביתה עם שלוש נקודות, כמו שאנחנו עושים בכל משחק".

חלאילה אמר כי לא תהיה ירידת מוטיבציה בקבוצה לאחר המשחק מול בית"ר ירושלים: "בסכנין יש שחקנים מנוסים ואחראים, שמגיעים לכל משחק עם המון מוטיבציה ורצון לנצח. אני חושב שזה מה שמאפיין אותנו ואצלנו משחק מול מכבי פתח תקוה הוא בדיוק כמו משחק נגד בית"ר ירושלים".

חלאילה התייחס לפרשת הבשמים, שבעקבותיה הוגש נגדו כתב אישום. "זה מאחורי. מי שהיה במשחק מול בית"ר ראה שזה לא השפיע עלי ועל החברים שלי לקבוצה. אני חושב שהסיפור הזה רק גיבש אותנו וחיזק אותנו. אני מאמין שבסוף יתברר שמכל הרעש לא היה כלום".

על הצום אמר הקשר: "זה לא כל כך פשוט להתאמן ולשחק כאשר אתה לא אוכל ולא שותה, אבל אנחנו מאמינים, ויודעים שהאל יחזק אותנו, ויעזור לנו לנצח בשבוע הרמדאן".

הרכב משוער: מאיר כהן, עלי עותמאן, יא יא פטי, טל חן, איתן עזריה, מזואה אנסומבו, יניב לוזון, חאלד חלאילה, חמד גנאים, אושרי גיטא, דרקו דרייניץ

אסולין יערוך הופעת בכורה בהרכב

מכבי פתח תקוה ערכה ביום שישי את האימון המסכם שלה לקראת המשחק הביתי מול בני סכנין, אבל כבר על פי האימון ביום חמישי היה ניתן ללמוד מהו ההרכב שאיתו גיא עזורי ועוזרו אבי פיטוסי מתכוונים לעלות למשחק. המגן הצעיר חגי גולדנברג צפוי לעלות שוב בהרכב הראשון וזה אומר שייתכן ואסמעיל עאמר, שרוצה לעזוב, שוב לא ייכלל בסגל.

החלוץ ליאור אסולין יפתח לראשונה בהרכב הקבוצה בליגה, לאחר שעבר בבקרה והשחרור הבינלאומי שלו מקפריסין הגיע. עזורי בקבוצה היו מאוכזבים מהעובדה שהבלם המקדוני בובאן גרנצ'ארוב, ששיחק בניצחון נבחרתו נגד נבחרת סקוטלנד במסגרת מוקדמות גביע העולם, לא שותף בהפסד 2:1 לנבחרת הולנד. גרנצ'ארוב, שקיבל הרבה מחמאות מהצוות המקצועי על יכולתו במשחק הליגה הראשון מול מכבי נתניה (1:1) יפתח בהרכב. עדיין לא ברור האם לירן כהן ייכלל בסגל.

בנושא אחר: הקשר עידן מליחי אמור לשוב מחר ארצה ואז יודיע האם הוא מתכוון לפרוש מכדורגל או להמשיך לשחק.

הרכב משוער: אוהד כהן; חגי גולדנברג, מורד מגמאדוב, בובאן גרנצ'ארוב, קובי גנון; סירמאנה דמבלה, סולי צמח, עומר בוקסנבוים, דני פרדה; ליאור אסולין, פאבלו בסטיאניני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully