וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר חוזרת לשגרה: האוהדים פוצצו את האימון

אסף שקד

12.9.2008 / 17:10

300 אוהדי האלופה הגיעו לבית וגן "להעיר" את השחקנים וחגגו עם ראובן עטר. לאחר דקות ספורות, שבו ליציע. תמוז: "התגעגענו לאימונים האלה"

לאחר שאתמול עברה בית"ר ירושלים במלואה בבקרה התקציבית, היום (שישי) חזרו לעניינים גם האוהדים כשלאימון הבוקר שהתקיים בבית וגן הגיעו למעלה מ-300 אוהדים שעודדו את השחקנים, תמכו בקבוצה ואף קיימו את המנהג המסורתי שנעלם לתקופה ארוכה, ופרצו לכר הדשא כשעל הדרך אף מדליקים מספר רימוני עשן.

התכנון להגיע לאימון הבוקר החל כבר בתחילת השבוע, אז החליטו האוהדים "להעיר" את הקבוצה ואף לערוך לראובן עטר קבלת פנים חמה, כמו שקיבל כשהגיע לבית"ר ירושלים כשהיה שחקן. העזיבה של יצחק שום רק דרבנה עוד יותר את האוהדים. המשחק ביום ראשון מול מכבי תל-אביב רק הוסיף עוד סיבה למסיבה.

בשעה 10:30 החל הקרנבל ו-300 אוהדים שהתמקמו בטריבונה מעל כר הדשא, החלו לעודד את ראובן עטר ושרו שירי הלל גם לברק יצחקי, אהוב הקהל, והשחקן הצעיר שמוליק קוזוקין שלאט לאט מקבל את התודעה שלו כשחקן לגיטימי בסגל. כמו כן ביקשו האוהדים מראובן עטר לתת לשחקני הבית יותר דקות משחק.

לאחר חימום קצר אותו ערךמאמן הכושר, דרור שמשון, לשחקנים, ניתן האות וכל האוהדים פרצו לכר הדשא, הדליקו רימוני עשן וחגגו עם השחקנים. המראות הללו לא נראו בבית וגן זמן רב ולמען האמת הפתיעו גם את עטר שחשב שהגיע לקבוצה "רדומה" והופתע הבוקר למפגן התמיכה של האוהדים. לאחר מספר דקות חזרו האוהדים לטריבונה והאימון נמשך כרגיל, אבל מסתבר שהמסר הועבר חד וחלק לשחקנים.

"התגעגענו לאימונים האלה", אמר טוטו תמוז שדווקא נהנה מפריצת האוהדים לכר הדשא, "זה נותן לך המון מוטיבציה וזה היה חסר לנו מאוד בחודשיים האחרונים. הייתה כאן הרגשה עד לא מזמן שכולם נמצאים באווירת דיכאון כולל האוהדים, וכשאתה רואה מפגן תמיכה כזה זה רק מכניס בך יותר אקשן. עם כל מה שהיה היום באימון והתמיכה של האוהדים ובנוסף למאמן החדש שנותן לנו המון אנרגיות חיוביות, אין שום סיבה שלא נוציא תוצאה טובה מול מכבי תל אביב".

"חוזרים לשגרה אתה שואל?, אני חושב שאפשר להגיד שכן. אחרי שאתמול עברנו בבקרה יש לכל הקבוצה יותר שקט ועכשיו כשאתה רואה שהאוהדים נכנסים לאטרף יומיים לפני המשחק מול מכבי ת"א, בהחלט אפשר לומר שאנחנו חוזרים לשגרה ומה שחסר לנו רק זה להשיג ניצחון ראשון העונה מול מכבי ת"א ביום ראשון ולחזור למסלול שאנחנו כל כך מכירים טוב – של ניצחונות".

לרשותו של ראובן עטר עמד הבוקר סגל מלא כולל כל שחקני הנבחרות. למעשה היה זה האימון הראשון שבו עמדו כל השחקנים לרשותו של המאמן, שטרם גיבש באופן סופי את ההרכב שיפתח מול מכבי תל אביב. היחיד שנעדר מהאימון הוא החלוץ האורוגוואי, סבסטיאן אבראו, שינחת היום בחזרה ממולדתו וביחד עם סוכניו ישב עם בית"ר ירושלים על מנת לדון על עתידו בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully