וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סגר דלת על ההיסטוריה

12.9.2008 / 12:08

פרנסיסקו רודריגז שמר בפעם ה-57 העונה ב-4:7 של האיינג'לס על סיאטל והשווה את שיאו של בובי ת'יגפן. מסתבך המאבק ב-NL

לוס אנג'לס איינג'לס - סיאטל 4:7

פרנסיסקו רודריגז שיחרר שאגה אדירה אחרי שהוציא את ראול איבנייז. הניצחון עצמו היה חשוב לאיינג'לס, שממשיכים להוביל את ה-AL במאזן הניצחונות, אבל היה חשוב יותר לקיי-רוד, שעם שמירה מספר 57 העונה השווה את שיאו בן 18 השנים של בובי ת'יגפן משיקגו וייט סוקס. עוד אחת, ושיא המייג'ורס יהיה כולו שלו. נדמה היה שהבולפן של האיינג'לס עושה הכל כדי שלקיי-רוד תהיה הזדמנות. "כשהיה 0:7 באינינג השביעי, רק חשבתי על המשחק הבא. פתאום המחבטים של סיאטל התעוררו והתחלתי להתחמם", אמר המגיש. רודריגז נכנס ביתרון 3:7 ועם שני שחקנים על הבסיסים. ג'רד וויבר הגיש שישה והכיש שלושה, ברנדון מורו עם ההפסד. איצ'ירו סוזוקי מסיאטל חבט להומר היחיד במשחק, מידי ג'סטין ספייר.


מינסוטה - קנזס סיטי 3:2

דויד דה חסוס חבט לסינגל שהעלה את הרויאלס ליתרון באינינג העשירי, ג'ואקים סוריה סגר את הדלת והטווינס חטפו מכה לסיכויי הפלייאוף שלהם, כשלמזלם הפסידו הוייט סוקס לאחר מכן והשאירו את הפער על משחק אחד. שמונה ושישה לפרנסיסקו ליריאנו במינסוטה, מאט גרייר היה האיש שרשם את ההפסד. ניצחון לרמון רמירז.


שיקגו וייט סוקס - טורונטו 6:4

קשה להגיד שהגרביים הוציאו את המיטב מהסדרה הזו, שבסיומה הפסידו שלושה מארבעה ועדיין נמצאים במרחק של איום ממשי מצד מינסוטה. כל הריצות, באופן מפתיע, נרשמו באינינג השמיני לאחר דואל מרשים בין גאווין פלויד לשון מארקום. שניהם צלחו 7.1 אינינגים, כשפלויד מרשה ארבע משש ריצות החובה שספגו הגרביים באינינג ומרקום מאפשר שתיים. בי ג'יי ריאן שמר היטב, הבלו ג'ייז עדיין עם סיכויי פלייאוף תאורטיים, 6.5 משחקים מאחורי בוסטון.


יתר משחקי ה-AL:

בולטימור - קליבלנד 3:6
אוקלנד - טקסס 6:1

NL: יוסטון חזק בתמונה

פילדלפיה - מילווקי 3:6

סדרת המפתח בת ארבעת המשחקים שהחלה ביום חמישי עשויה לקבוע מי תעלה מעמדת הויילד קארד לפלייאוף, כשבינתיים הפיליז דואגים לסבך את הברוורס היטב. ג'יימי מוייר הגיש 5.2 אינינגים סולידיים, ריאן הווארד חבט להומר מספר 43 העונה, על בן שיטס שסיים עם ההפסד, ופילדלפיה צימקה את ההפרש מהברוורס לשלושה משחקים, כשגם יוסטון (שלושה מאחור) וסט. לואיס (4.5 מאחור) חזק בתמונה. שמירה מספר 36 העונה לבראד לידג', הומרים לג'יי ג'יי הארדי ולפרינס פילדר במילווקי.


יוסטון - פיטסבורג 0:6

לו היה רוי אוסוולט מגיע לעונה חודש מוקדם יותר, כנראה שהיה לנו מועמד נוסף לסיי יאנג. אוסוולט הרושף רשם שאט אאוט שני ברציפות, ועם תשעה וארבעה החיה את סיכויי הפלייאוף של האסטרוס, שנמצאים במומנטום מטורף. זאק דיוק עם ההפסד, שימו לב ליוסטון.


סט. לואיס - שיקגו קאבס 3:2

מי שמשקיפה בניחותא היא שיקגו, שעם 16 משחקים בקופה הגדילה את יתרונה על מילווקי ל-5.5, ואלא אם תהיה לה קריסה נוראית (טוב, זו שיקגו - משהו בטוח יכול לקרות) תזכה בראשות בית המרכז. ריץ' הארדן מוכן לפלייאוף ורשם ניצחון אחרי שישה ושלושה, קרי ווד שמר היטב. טוד וולמאייר עם ההפסד.


תוצאות נוספות:

סן דייגו - סן פרנסיסקו 3:11
אטלנטה - קולורדו 4:8

תמונת מצב

AL:

במזרח - טמפה ביי (57:87) מובילה ביתרון של 2.5 משחקים על בוסטון (60:85) ותשעה משחקים על טורונטו (67:79).

במרכז - שיקגו וייט סוקס (65:81) ביתרון משחק אחד על קליבלנד (66:80).

במערב - האיינג'לס (57:89) עלו לפלייאוף.

תמונת מצב לפלייאוף: האיינג'לס מובילים במשחק אחד על טמפה ביי במירוץ למאזן הטוב ביותר. בקרב על הויילד קארד, בוסטון ביתרון של 5.5 משחקים על מינסוטה ו-6.5 משחקים על טורונטו.


NL:

במזרח - ניו יורק מטס (63:82) ביתרון של שלושה משחקים על פילדלפיה (67:80).

במרכז - שיקגו קאבס (58:88) ביתרון של 5.5 משחקים על מילווקי (64:83) ו-8.5 משחקים על יוסטון (67:80).

במערב - לוס אנג'לס דודג'רס (71:75) ביתרון של 3.5 משחקים על אריזונה (74:71).

תמונת מצב לפלייאוף: הקאבס ביתרון 5 משחקים על המטס במירוץ למאזן הטוב ביותר. בקרב על הויילד קארד, למילווקי יתרון של 3 משחקים על פילדלפיה ויוסטון ו-4.5 משחקים על סט. לואיס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully