וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה - הפועל פ"ת: זהירות, אורחים לפנינו

מתיאוס הזהיר את שחקניו משאננות לקראת הפועל פ"ת, שמצדה מתגבשת חברתית והכריזה על מסורת חדשה: ארוחת גבינות וירקות לפני משחקים

לותר מתיאוס אומנם לא מכיר את הליגה הישראלית לעומק, אבל הוא לומד היטב את היריבות שלו. "פתח תקוה יותר חלשים מאיתנו על הנייר, אבל הם קבוצה טובה. בכל מקרה אנחנו חייבים לקחת 3 נקודות", אמר לחניכיו באסיפה המסכמת באימון שנערך ביום שישי בערב. "דדי, תתכונן כי הקשר הימני שלהם, שגיב כהן, הולך לשמור עליך אישית". את יתר שחקני ההגנה הזהיר מפני ג'וניור ויסה ופטי נימבה.

לראשונה השבוע עמד לרשותו של מתיאוס סגל מלא, לאחר שכל השחקנים הבין לאומיים, כולל ביוואן פרנסמן הדרום אפריקאי, חזרו ממשחקי הנבחרות. נתניה תעלה במערך של 4-3-3 עם שלושה קשרים הגנתיים, כשהפעם יהיה זה רביד גזל שיפתח על הספסל בעוד אלמוג כהן יחזור להרכב. בהגנה מתלבט מתאוס בין גולן חרמון שהפגין יכולת טובה במשחקים האחרונים, לזאב חיימוביץ שנראה טוב באימונים.

הרכב משוער: לירן שטראובר; קלמי סבן, לואיס מרין, זאב חיימוביץ (גולן חרמון), דדי בן דיין; אלמוג כהן, טל מעבי, ביוואן פרנסמן; שלו מנשה, איתי שכטר, אבודו אוקוצ'ה

גיבושון לקראת נתניה

הפועל פתח תקוה ערכה ביום שישי את האימון המסכם שלה לקראת המשחק מול מכבי נתניה. המנהל המקצועי, זאב זלצר ערך אסיפת שחקנים במהלכה הודיע לשחקנים כי למרות הקרבה הגאוגרפית לעיר נתניה, הוא אוסר עליהם להגיע ברכבם הפרטי משום שהדבר לטעמו יגרום לגיבוש החברתי לקראת המשחק.

במהלך האימון עצמו תירגל המאמן אלי מחפוד את יוסי רוזן כקשר אחורי לצד קוני ג'קארידג'ה ואת ג'וניור ויסה ושגיה כהן כקשרים קדמיים. בחוד ההתקפה ימשיכו אותם שחקנים שקיבלו את הקרדיט מול עירוני קרית שמונה: שמעון אבוחצירה ופטי נימבה. ההפתעה הגדולה בהרכב היא הצבתו של הבלם גל כהן, למרות שאיציק כהן חוזר מהשעייה עקב צבירת כרטיסים צהובים. חן עזריאל יהיה השחקן היחיד שייעדר מהסגל של הקבוצה.

לאחר האימון, הודיע הצוות המקצועי לשחקנים כי מעתה תתקיים מסורת לפני משחקי סוף השבוע, לפיה השחקנים יתכבדו בגבינות וירקות. בצוות המקצועי הסבירו שזה תורם לאווירה החברתית. "יש לנו משחק קשה וחשוב. אנחנו צריכים לבוא מוכנים ומפוקסי ואפשר לנצח", אמרו היום זלצר ומחפוד לשחקנים.

מגן הקבוצה, אורי אוזן יחזור לשחק בנתניה, אבל אמר לחבריו כי אין זו הפעם הראשונה בה הוא חוזר לקופסה. כזכור, במפגשים האחרונים הרבה הקהל המקומי לקלל את השחקן ובפתח תקוה מקווים שהקהל הנתנייתי ידע הפעם לשמור על הגינות.

הרכב משוער: שביט אלימלך, אורי אוזן, גל כהן, סטיבן אופיי, שוקי נגר, קוני ג'קארידג'ה, יוסי רוזן, שגיב כהן, ג'וניור ויזה, פטי נימבה, שמעון אבוחצירא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully