וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השמועות על מותי היו מוקדמות

11.9.2008 / 23:39

וינס יאנג מכחיש כי הוא שוקל לפרוש מפוטבול: "אני מחוייב למשחק, פוטבול הוא החיים שלי". גארסיה לא מסכים עם ההחלטה לספסלו

וינס יאנג לא עוזב את עולם הפוטבול כל כך מהר. הקוורטרבק של טנסי, שנפצע ביום ראשון, נעלם ונמצא כשאקדח במכוניתו, טוען כי הוא לא חושב על פרישה מהמשחק, למרות דיווחים שונים בנושא. "הכל יצא מפרופורציות", אמר יאנג, "התקשורת ניפחה את זה". כשנשאל על הערת אמו כי היא מודאגת ממצבו הוסיף הקוורטרבק: "אני לא מרגיש שאני בגיל שבו אני צריך להגיד לאמא שלי לאן אני הולך ומה אני עושה. פוטבול הוא החיים שלי, הוא החלום שלי מילדות, אבל אף פעם לא הייתה לי פציעה כזו. אני מחוייב למשחק ולא יכול לחכות לרגע שבו אחזור לשחק".

לקראת המפגש בין דאלאס לפילדלפיה התייחס טרל אואנס שוב למשבר שעבר עליו באיגלס: "אני לא חושב שזו הייתה אשמתי. כשהקהל היה קורא בשמי, דונובן מקנאב לא היה מקבל את זה בצורה טובה". ועם זאת, אואנס הודה: "מקנאב הפך אותי לתופס טוב יותר כמו שאני הפכתי אותו לקוורטרבק טוב יותר". השחקן, שמעולם לא היה ידוע בצניעותו, התייחס לחילופי השלטון ב-NFC מזרח: "כשהאיגלס שלטו שיחקתי שם, וכשהקאובויס שולטים אני שם. אבל אני אתן לכם לקבוע אם אני זה שעושה את ההבדל".

ג'ון גרודן יספסל את ג'ף גארסיה משום שלטענתו הוא לא כשיר במאת האחוזים, אבל הקוורטרבק של טמפה ביי קרא תיגר על קביעת מאמנו ושיער כי מדובר בהחלטה מקצועית ולא בריאותית: "אני בסדר גמור. עשיתי מספר טעויות והייתי רוצה לשחק יותר ממשחק אחד כדי לתקן אותן, אבל זו ההחלטה של המאמן וצריך לכבד אותה. שיחקתי עם פציעות גרועות בהרבה בעבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully