וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויכוחים וקללות בהפועל פ"ת? שחקנים: "האוירה טובה"

11.9.2008 / 16:14

אימון הקבוצה אתמול של המלאבסים לא היה שקט, אך השחקנים טענו כי זה חלק מהדריכות לקראת נתניה. חלוץ יהודי מהולנד, עומר אברמוב, ייבחן

הפועל פתח תקווה ערכה אתמול שני אימונים, במהלכם הצוות המקצועי ערך קלטות, השמיע הערות וערך חזרות, העיקר כדי שהשחקנים יידעו לעצור את דדי בן דיין ואיתי שכטר לקראת המשחק מול מכבי נתניה. אימון הבוקר היה רועש במיוחד, לאחר ששחקנים התווכחו ואף קיללו את חבריהם לקבוצה במהלך המשחק. מחפוד שימש כשופט ושמר על הסדר, למרות שבחלק מהמשחקונים באו שחקנים משתי הקבוצות בטענות ואמרו למאמן: "למה אתה שורק רק נגדנו?". המשחקונים היו צמודים ובקבוצה מדברים על אווירה מתוחה אך טובה לקראת המשחק בנתניה.

בין שני האימונים הקרין זלצר קלטת עם ביצועים של שחקני מכבי נתניה, כשהוא מתרכז בבן דיין ושכטר. בערב ביקשו שני המאמנים ליישם את ההוראות שניתנו בצהריים. אבי ריקן נכנס לתפקיד בן דיין והחלוץ אברמוב שערך את אימון הבכורה שלו תורגל בתפקיד של שכטר. הבלמים קיבלו הוראה לשמור על שכטר מקרוב ולא לתת לו להתחמק. שגיב כהן נדרש לעצור את ריקן (בן דיין) כשתורגל באגף ימין וקיבל הוראות לרוץ איתו על הקו. "תחשוב שריקן זה בן דיין", נאמר לכהן. בסוף האימון, אגב, הודיע ריקן כי הוא חוגג יום הולדת 20 וכיבד את השחקנים במאפים. מחר יערוך הצוות המקצועי אימון מלא לקראת המשחק בנתניה ולאחריו אסיפת וידאו.

החלוץ היהודי עומר אברמוב הוצע להפועל פתח תקוה, הגיע אתמול לאימון הקבוצה בקיבוץ עינת ועשוי להצטרף אם ירשים את הצוות המקצועי, המנהל המקצועי זאב זלצר והמאמן אלי מחפוד. בשלב זה לא ברור האם פתח תקווה תוכל לצרף עוד שחקנים בגלל שהיא חרגה מתקציב השחקנים שהוקצה בתחילת העונה. אברמוב שיחק בליגה השלישית בהולנד.

המגן השמאלי נדיב סימנטוב עשוי להישאר בקבוצה בסופו של דבר. הפועל רעננה רוצה אותו, אך לא ברור האם הוא יצטרף. אחמד קאסום הודיע לקבוצה כי אין בכוונתו להגיע לאימונים עד שיחלים וכי הוא מעוניין להישאר בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully