וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא איבדנו שום דבר"

11.9.2008 / 14:20

שבוע לפני מפגש גביע הדייויס מול פרו, יוני ארליך ואנדי רם מדווחים על מנוחה והתאוששות, ונשמעים אופטימיים ביותר

יותם רונן

צילום ועריכה: יותם רונן

נבחרת הדייויס של ישראל בטניס חזרה לפעילות, והחל מיום שישי הבא (19 לספטמבר) היא תתמודד ברמת השרון מול נבחרתה של פרו, כאשר המנצחת במפגש הזה תבטיח את הישארותה בבית העליון של גביע דייויס.

אנדי רם ויוני ארליך העבירו את השבוע האחרון באימונים עם הקפטן אייל רן, בעוד ששחקני היחידים (דודי סלע, נועם אוקון, והראל לוי) משתתפים בטורניר צ'לנג'ר באוקראינה, ומי שמלווה אותם הוא מאמן הנבחרת רונן מורלי.

רם וארליך השתתפו היום במסיבת העיתונאים הראשונה שקיים איגוד הטניס לקראת המפגש. ארליך סיפר על תקופת ההכנה, שהחלה אחרי אליפות ארצות הברית הפתוחה: "אחרי תקופה ארוכה של טורנירים היו לנו 10 ימי חופש. זה בא לנו במקום והפכנו לרעננים ורעבים. שנינו מרגישים מצויין, וזו הכנה טובה שחיכינו לה הרבה זמן. לא איבדנו שום דבר, זה בא בגלים. אם היינו עושים משהו גדול באולימפיאדה או באליפות ארצות הברית - הטניס היה יותר בכותרות. את מה שעשינו, אנשים לא שוכחים כל כך מהר ואנחנו עדיין בין הזוגות המובילים בעולם".

הקפטן אייל רן אמר: "הנבחרת עשתה דרך ארוכה בשנים האחרונות כדי להגיע לבית העליון, ונעשה הכל כדי להישאר שם. פרו היא נבחרת של בית עליון, יש להם שחקן שדורג בעבר במקום ה-33 בעולם וזכה השנה בטורניר הזוגות ברולאן גארוס. יחסית להגרלות האחרות ההגרלה הזאת נחשבת נוחה, ואם השחקנים יציגו את הכושר של המפגשים הקודמים, ננצח את המשחק הזה".

רן עדיין לא החליט מי יהיה שחקן היחידים השני לצידו של דודי סלע, כשמדובר בהראל לוי או נועם אוקון. רן אמר: "אני אחליט על זה ביום ראשון או שני. כולם שחקנים מקצוענים שיודעים שמי שישחק הוא מי שיוכל לתרום הכי הרבה למפגש הזה". אנדי רם הוסיף: "זה ל אמשנה אם זה יהיה הראל או נועם, אני בטוח שהוא יצליח להביא את הנקודה".

1,500 כרטיסים נמכרו עד עכשיו למפגש ומנכ"ל האיגוד משה חביב לא הסתיר את דאגתו: "אני מוטרד מאדישות הקהל שלנו, כנראה שהוא לא מבין את גודל המעמד".

איגוד הטניס הוריד את מחירי הכרטיסים וכרטיס משולב לשלושת ימי התחרות יעלה 180 שקלים למבוגר ו-100 שקלים לילד. המשחקים ייצאו לדרך ביום שישי ב-13:00. משחק הזוגות יתקיים בשבת ב-15:00 ומשחקי היחידים ביום ראושן יחלו ב-14:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully