וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקציב בית"ר אושר במלואו, למעט סבסטיאן אבראו

אסף שקד

11.9.2008 / 18:36

ארקדי גאידמק הביא לסיום המשבר הנוכחי של בית”ר ירושלים כשהעביר 42 מיליון שקל. התקציב אושר במלואו כשרק חלוץ הרכש לא עבר בבקרה

האם המשבר הזמני שפקד את בית"ר ירושלים נמצא מאחוריה? בבקרת התקציבים בהתאחדות לכדורגל אישרו היום (חמישי) כי הועברו 42 מיליון שקלים על ידי הבעלים, ארקדי גאידמק, מה שהביא לפיתרון הסאגה מהימים האחרונים. יו"ר בקרת התקציבים, יאיר רבינוביץ', אישר כי תקציב בית"ר אושר במלואו למעט שחקן אחד, החלוץ האורגוואי, סבסטיאן אבראו. יתר השחקנים, כולל טוטו תמוז והמאמן החדש, ראובן עטר, אושרו בבקרה ובית"ר תתמודד ביום ראשון מול מכבי תל אביב בסגל מלא למעט אבראו.

גורם בכיר בבית"ר התייחס לנושא אבראו: "לפני שבועיים הייתה בעיה עם אבראו בגלל שהמאמן יצחק שום לא רצה אותו. המצב כעת שונה, הצוות המקצועי כן מעוניין בו, אבל יש לנו בעיות מול הסוכנים שלו. כל עוד זה לא ייפתר, לא נוכל להעביר אותו בבקרה".

כזכור, בימים האחרונים נוצר משבר סביב העברת הקבוצה בבקרת התקציבים ורק אתמול בית המשפט פסק כי בנק המזרחי לא חייב להעמיד ערבויות לגאידמק. בעקבות זאת החלו שאלות לגבי האפשרות שהקבוצה לא תוכל להעביר את כל תקציבה, שמגיע לכ-120 מיליון שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully