וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החיים יפים בלוס אנג'לס

11.9.2008 / 11:26

האיינג'לס ניצחו את היאנקיז 2:4 ועלו לפלייאוף, שמירה 56 לפרנסיסקו רודריגז. הדודג'רס ממשיכים לברוח, המטס חזק בעניינים

יום חמישי היום, ולמרבה הצער יהיה זה סיקור מקוצר למרות התפתחויות מאוד מעניינות בשתי החטיבות.

AL: אחרי הפסדה של טקסס לסיאטל 8:7 זה הפך להיות רשמי: האיינג'לס עלו לפלייאוף. אנהיים ניצחה את היאנקיז 2:4 והייתה תלויה בתוצאת המשחק בין המארינרס לריינג'רס כדי שמספר הקסם שלה יהפוך ל-0. אם לא די בכך, הרי שפרנסיסקו רודריגז שמר בפעם ה-56 העונה וצריך עוד שתי שמירות ב-17 המשחקים שנותרו למלאכים כדי לשבור את שיא המייג'ורס בשמירות לעונה.

בבוסטון, טמפה ביי ניצחה את הרד סוקס 2:4 לאחר 14 אינינגים וחזרה לבסס את מעמדה בראש ה-AL מזרח עם יתרון בן 2.5 משחקים. שיקגו וייט סוקס עצרה את רצף הניצחונות של טורונטו עם ניצחון חשוב 5:6, ששמר על הפער בינה לבין מינסוטה על משחק אחד. הטווינס גברו על קנזס סיטי 1:7. קליבלנד ניצחה בבולטימור 1:7 ואוקלנד עברה את דטרויט עם 2:5.

מצב הויילד קארד ב-AL: בוסטון מובילה עם חמישה משחקים לפני מינסוטה ושבעה מעל טורונטו.

NL: אריזונה שמה שתי ריצות על הלוח ועלתה ליתרון 2:3 באינינג התשיעי מול סן פרנסיסקו, אבל ספגה שתיים בתחתית האינינג, הפסידה 4:3 וחלום הפלייאוף שלה מתרחק. הדודג'רס ניצלו את זה עד תום, גברו על סן דייגו 2:7 ומוליכים את טבלת המערב בפער של 3.5 משחקים. מילווקי נעזרה בנס של האינינג השמיני, הפכה פיגור לניצחון 3:4 על סינסינטי והגדילה את הפער מפילדלפיה ל-4 משחקים במרוץ הויילד קארד. זאת לאחר שהפיליז נכנעו לפלורידה 7:3.

מי שנהנה מהפסד הפיליז הם המטס, שניצחו בעוד משחק מכוער את וושינגטון 10:13 והגדילו את הפער בראש המזרח ל-3.5 משחקים. יוסטון הכניעה את פיטסבורג 4:7 וגם היא בתמונת הויילד קארד, עם אותו מאזן של הפיליז וארבעה משחקים מאחורי מילווקי. הקאבס ניצחו בסט. לואיס 3:4 ואטלנטה עברה את קולורדו 5:9.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully