וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א דורשת מביהמ"ש המחוזי למנוע את קיום המשחק

קרן שמש

11.9.2008 / 21:09

לאחר שבג"צ דחה עתירת הקבוצה, פנו האדומים למחוזי בבקשה שיוציא צו מניעה לקיום המשחק מול חיפה. דיון דחוף נקבע לשישי בבוקר

בג"צ דחה היום (חמישי) את עתירת הפועל תל אביב נגד החלטת בית הדין של ההתאחדות, שהחליט שלא לקבל את ערעור הקבוצה על עונש המשחק ללא קהל במפגש מול מכבי חיפה בשבת. האדומים, שמיוצגים על ידי עו"ד אבי חימי, ביקשו הוצאת צו ביניים לעיכוב החלטת בית הדין, שיורה להתאחדות על קיום המשחק נגד מכבי חיפה עם קהל ובמועד שנקבע. בעקבות דחיית העתירה, המשחק יתקיים ללא קהל, כפי שקבע בית הדין של ההתאחדות.

הנהלת הקבוצה, ביחד עם עו"ד אבי חימי, החליטו לא להרים ידיים במאבק על העונש, ופנו הערב לבית המשפט המחוזי בבקשה למנוע את קיום המשחק או לאפשר לקבוצה לשחק מול קהל. ההחלטה התקבלה לאחר שבג"צ נימק בפסק דינו שהחלטות מסוג זה צריכות להתקבל בבית משפט אזרחי. דיון בבקשה התקיים בפני שופט תורן בבית המשפט המחוזי כבר הערב (חמישי).

במהלך הדיון, עו"ד חימי ביקש צו מניעה דחוף שימנע את קיום המשחק. השופט התורן, איתן אורנשטיין, עיין בבקשה שהונחה לפניו, והחליט לקיים דיון מחר בשעה תשע בבוקר. השופט טען: "הבקשה הובאה לעיוני כשופט תורן בשעות הערב, לאחר עיון בבקשה מצאתי כי יש מקום לקיים דיון דחוף במעמד הצדדים בטרם המשחק המיועד בשבת".

בינתיים, ערכו שחקני הקבוצה אימון סגור בבלומפילד בסגל מלא עם חזרתם של שחקני הנבחרת הצעירה, עמרי קנדה, ביברס נאתכו, ערן זהבי ואביחי ידין. האחרון, שהגיע להפועל פצוע, חזר לאימונים מלאים, כאשר שהה עם הנבחרת הצעירה והיום לראשונה ערך אימון מלא במדים האדומים. ידין צפוי להיות כשיר למשחק הקרוב.

קשר הקבוצה, בן לוז, ערך אתמול בערב בדיקת MRI אצל רופא הקבוצה, ד"ר משה לוינקופף. הבדיקות שנתקבלו היום בבוקר מצביעות על קרע בשריר, והקשר ייעדר כחודש מהמגרשים. האדומים יערכו הערב אימון סגור בבלומפילד לקראת המפגש מול מכבי חיפה. שחקני הנבחרת הצעירה צפויים להצטרף היום לאימון הקבוצה.

קבוצת הנוער קיבלה הבוקר הודעה מההתאחדות, לאחר שאמש עמדה לדין בבית הדין המשמעתי של ההתאחדות. הקבוצה ספגה קנס של 1,000 שקלים בנוסף למשחק ללא קהל, דבר שקשה לאכוף במתחם חודורוב, ולכן תיאלץ ככל הנראה לנדוד לאצטדיון סמוך. העונש הוטל על הקבוצה לאחר שבמשחק הדרבי ביום שבת האחרון נזרק לכר הדשא רימון עשן.

עדכון ראשון: 11/9/08 10:45
עדכון אחרון: 11/9/08 21:09

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully