וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חקר המפץ הגדול

תומר ספירשטיין ורן לטוביץ'

11.9.2008 / 10:13

כבר באמצע ספטמבר נקבל קרב ענקים בין USC לאוהיו סטייט (בין שבת לראשון, 3:00, ESPN). משחקים קלים לאלבמה ולאריזונה סטייט

בשעה טובה, השיכור חזר מהחופשה הארוכה שלו (הוא אומר שהיא הייתה קצרה מדי, אבל חשבון הבנק שלו דווקא טוען אחרת), ואין מחזור מתאים מזה לחזרה שלו, משתי סיבות – הראשונה היא המשחק המרכזי והסופר-חשוב בין אוהיו סטייט לדרום קליפורניה, שישודר בשידור ישיר ב-ESPN ובפאב של רן ("הברון" - מוהליבר 4, ראשל"צ, למי שעדיין לא היה) והסיבה השנייה היא שעכשיו רן יוכל לצאת לחופשה.

כן כן, אנחנו יודעים מה אתם חושבים על החזרה של תומר – "אוי שיט! מהר, שמישהו יחביא את הבירה!" – אבל זה לא יעזור לכם, כי אם הוא הצליח למצוא בירה באמצע מדבר נבדה, שום דבר כבר לא יעזור. אבל אנחנו יודעים שבסתר לבכם התגעגעתם אליו, והאמת שגם הוא (טוב, לא ממש, אבל לא ננחס את הרומנטיקה. מה? אתם כבר לא במצב רוח? טוב, איך אמרה באפי – "זה בטח יום שלישי"), אבל בעיקר רן – כי הוא סופסוף יצא לחופשונת משלו לפני המשחק המרכזי בשבת. אז מה יהיה לנו במחזור הקרוב? כמו בכל מחזור – דם, והרבה. וכן, זו הייתה בדיחה על בתולות.

לקום מחר בבוקר עם חור שחור בלב

דרום פלורידה (19) – קנזס (13)

כן כן, אנחנו יודעים שזה לא המשחק המרכזי, אבל בגלל שזה המשחק של שישי בערב, אנחנו נפתח איתו. השוורים ניצלו מהפסד במחזור האחרון, וגרות'י יצטרך לעבוד הרבה יותר קשה מול הג'יי-הוקס וטוד ריסינג, שינסו להוכיח שהעונה הקודמת לא הייתה פוקס. מפגש מעניין בין שתיים מהקבוצות המפתיעות של העונה שעברה, ואם השוורים יתאפסו על ההתקפה שלהם אנו צופים משחק בסקור גבוה.

דרום קליפורניה (1) – אוהיו סטייט (5)

טוב, אולי מאיץ החלקיקים המעאפן הזה בשוויץ לא הביא לסוף העולם, אבל אנחנו מבטיחים לכם חור שחור גדול בלב של הקבוצה שתפסיד את המשחק הזה. עונה שלמה יכולה להתנקז למשחק אחד בין שתי קבוצות, שאמורות להיפגש, במקרה הגרוע מבחינתן, ברוז-בול בסוף השנה. זה כבר לא יקרה. הבאקאייז נפלו בדירוג האחרון, הרבה בגלל היכולת החלשלושה שלהם מול אוהיו במחזור הקודם. ג'ים טרסל יודע שהקבוצה שלו נראתה כמו זבל, והבאקאייז בונים מגדלים על שובו של כריס "ביני" וולס להרכב אחרי הפציעה שלו במחזור הפתיחה. מנגד, פיט קרול והטרויאנים חוזרים משבוע חופש שעלול להועיל להם באותה מידה שזה עלול להפיל אותם. מארק סאנצ'ז ירצה להוכיח את עצמו כק"ב לגיטימי, ואין הרבה במות יותר גדולות מאשר מול הקבוצה שהייתה בעלת ההגנה הכי טובה בליגה בעונה שעברה. שתי הקבוצות בנויות בעיקר על משחק הריצה שלהן, אך עם זאת לשתיהן יש יכולת לתת משחק אווירי לא רע. אל תצפו לסקור גבוה במשחק הזה, לפחות לא בחלק הראשון, אלא למשחק טקטי המבוסס על התשה (אלא אם, כמובן, זה יהיה בלואו-אאוט). רק נשוב ונזכיר שמדובר במשחק שעלול בהחלט לגמור למפסידה את ההעפלה לגמר. המשחק אמור להיות משודר בשידור ישיר ב-ESPN (ואצל רן בפאב), אבל אתם כבר יודעים מה זה "אמור".

פרזנו סטייט (21) – ויסקונסין (10)

פרזנו סטייט – אלופת המכללות בבייסבול – תנסה לעשות מעשה פלורידה לפני שנתיים וללכת על כל הקופה, אבל בדרך היא תפגוש את הגיריות, שינסו לעשות מה שלא הצליחו בשנה שעברה – להילחם על ראשות הביג-10 מול הבאקאייז. ויסקונסין קצת התקשו בתחילת המשחק האחרון שלהם, אבל ברגע שהתעוררו לא היה אפשר לעצור אותם. הבולדוגס ינסו להשאיר אותם רדומים ולפתוח פער. אנחנו לא ממש מאמינים שהם יצליחו.

דרום קרוליינה – ג'ורג'יה (2)

עונה קשה עומדת להיות לסטיב ספורייר. אחרי ההפסד הנוראי בשבוע שעבר לונדי, מגיעים הבולדוגס האימתניים מג'ורג'יה בראשות מתיו סטפורד ונואושון מורנו, שיקוו להפתעה של הבאקאייז כדי לחזור למקום הראשון, במטרה לפרק לספורייר את הקריירה בדרום קרוליינה. מוקש מבחינת הבולדוגס, שיפגשו קבוצה נחושה של הגיימקוקס שרוצה להוכיח שהיא יכולה, ולהזכירכם – הגיימקוקס ניצחו בג'ורג'יה בשנה שעברה. מארק ריכט יצטרך להשאיר את הבחורים שלו במתח למשחק, לפני המפגש מול אריזונה סטייט במחזור הבא, אבל אנחנו עדיין חושבים שספורייר יצטרך נס כדי לנצח את המשחק הזה.

וושינגטון – אוקלהומה (3)

גם כאן צפו למוקש, כשהסונרס המפחידים יפגשו קבוצה מאוד עצבנית של וושינגטון, שעדיין מנסה להתאושש משערוריית השריקה שדפקה אותם במחזור הקודם. מוקש-מוקש, אבל אנחנו יודעים מאיפה באמת מגיע סאם בראדפורד – הנדסה קרבית.

מיזורי (6) – נבדה

צ'ייס דניאל וג'רמי מקלין לא צפויים להתקשות יותר מדי מול נבדה, וצפויים להמשיך במירוץ שלהם לעבר גמר הביג-12.

עוד מעדן מבית הקרימסון טייד

לואיזיאנה סטייט (7) – צפון טקסס

האלופה היוצאת "נהנתה" משבוע חופש, שכלל חרדה רבה לבית בעקבות גוסטב, חנה ושאר הסופות (תגידו, אתם שם בלואיזיאנה – אתם לא מבינים רמזים?), ותנסה להתאושש מול צפון טקסס. כרגע עוד לא ידוע איפה ישחקו חניכיו של לס מיילס, כי גם אייק החליט שבא לו להעיף בתים, אבל אנחנו בכל זאת צופים נחיתה רכה לטייגרס.

טקסס (8) – ארקנסו

הלונגהורנס בינתיים עשו את העבודה, ובשבת הם ינסו להמשיך ביכולת הטובה שלהם מול בובי פטרינו והרייזורבקס. משחק קשה על הנייר, יתרון להורנס.

מיסיסיפי סטייט – אובורן (9)

הקבוצה שצריך לנצח ב-SEC תנסה להמשיך במומנטום מול מיסי-סטייט, בעוד מפגש חטיבתי – וזה, כידוע, אף פעם לא קל כפי שזה נראה. אובורן נראתה מאוד פגיעה בשבוע שעבר, וכמה שזה מצחיק, מיסיסיפי סטייט היא האתגר הכי גדול שהיא פגשה בינתיים.

אלבאמה (11) – ווסטרן קנטאקי

ניק סייבן לא צפוי לחיים קשים מדי במחזור הזה, צפו לעוד משחק משובח מתוצרת הקרימסון טייד.

טקסס טק (12) – סאות'רן מת'ודיסט

גרהם הארל ומייקל קראבתרי צפויים לעוד משחק לשיפור הסטטיסטיקה, צפו לסקור גבוה – לפחות מבחינת הרד-ריידרס.

טוליין – איסט קרוליינה (14)

כמו שאומרים במצעדים – הכניסה הגבוהה. הפיראטים, שפירקו ואנסו בשבוע שעבר את ווסט וירג'יניה, נכנסו חזק לדירוג השבועי, והם צפויים להישאר באיזור הטופ-15 עד לסוף העונה, ובתקווה להנות מנפילות של המדורגות הגבוהות יותר. בינתיים רק נקווה שימשיכו במומנטום החיובי שלהם ובמשחק המצויין.

אריזונה סטייט (15) – נבאדה לאס וגאס

הסאן-דבילס מארחים את הבחורים מלאס וגאס, כשבראש שלהם דבר אחד בלבד – המחזור הבא, בו יארחו את הבולדוגס מג'ורג'יה. נקווה בשבילם שיזכרו שיש להם משחק לפני זה, אבל אנחנו צופים חיים קלים לקרפנטר ושות', שיעשו הרבה נחת לאריאל גרייזס.

פרדו – אורגון (16)

הברווזים, הקבוצה שהכי נהננו לראות בשנה שעברה, רוצים להמשיך להוכיח את עצמם ולקבל הכרה לאומית. הם יצטרכו לעבור את הבוילרמייקרס בשביל זה, אבל אנחנו סומכים על החבר'ה מיוג'ין שיצליחו להישאר בתמונה לפחות עוד שבוע אחד.

סירקיוז – פן סטייט (17)

אחרי שסערת הרוחות במחנה הניטני-ליונס שככה, הרבה בזכות התצוגה הנהדרת בשבוע שעבר, אפשר לחזור להתמקד בפוטבול. ג'ו פטרנו וחניכיו לא צפויים להיתקל בקשיים, אבל בואו נקווה שלא יסבלו מנפילת מתח.

בריגהם יאנג (18) – יו.סי.אל.איי

הקוגרס, שנהנו מהשריקה האידיוטית בשבוע שעבר מול וושינגטון ונשארו בדירוג, פוגשים את הברואינס, שנהנו משבוע חופש אחרי הניצחון ההירואי על טנסי, במשחק שיהיה מעניין יותר מכפי שמראה הדירוג.

ברוכים הבאים ללוזר-בול

יוטה סטייט – יוטה (22)

דרבי של מורמונים, כשהיוטס צפויים לצאת כשידם על העליונה (ותנו לנו לנחש- ביד השנייה אין בירה).

מרילנד – קליפורניה (23)

אנחנו לא יודעים אם שמתם לב – אבל השבוע יש לנו הרבה קבוצות מהפאק-10 בסיקור. לעומת זאת, ה-ACC מיוצג בקושי. מה לעשות, ככה זה כשמשחקים בחטיבה, איך לומר זאת בעדינות, של גפילטע-פיש. הצבים עשו חיים קשים לקבוצות בשנה שעברה, ובניגוד לקמע שלהם – ביתיות מעולם לא הייתה הצד החזק שלה. אנחנו מסמנים "וי" בלו"ז של הגולדן-ברס.

אילינוי (24) – לואיזיאנה-לאפאייט

מיץ. זה כל מה שיש לנו לומר על המשחק הזה. מיץ וויליאמס.

נוטר דאם – מישיגן

ברוכים הבאים ללוזר-בול. האייריש ניצחו בשבוע שעבר בפתיחת העונה שלהם את סאן דייגו סטייט – בקושי, ואילו הוולוורינס ניצחו בשבוע שעבר את מיאמי (אוהיו) – בקושי. שתי הקבוצות המפוארות והמעוטרות ביותר בהיסטוריית המכללות נפגשות השבת למשחק שיכריע רק דבר אחד – מי יותר גרועה.

זה הסיקור שלנו למחזור הקרוב, כשפלורידה, ווייק פורסט ו-ווסט וירג'יניה בשבוע חופש. אנו מזכירים לכם שוב שאת המשחק המרכזי בשבת בלילה תוכלו לתפוס בשידור ישיר ב-ESPN ובפאב של רן (אלא אם הניסוי המדעי יצא מכלל שליטה, או אם תהיה איזו תחרות כוסות), וכמו בעונה שעברה, האימייל שלנו פתוח לפניות, שאלות, טענות והטרדות מיניות. שיהיה סוף שבוע טוב לכולם, וזכרו – אם שותים, אז הרבה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully