וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קללת הקוורטרבקים נמשכת

10.9.2008 / 23:23

אלכס סמית' סיים את העונה בגלל פציעת כתף, וינס יאנג שוקל פרישה, גריסי יפתח בטמפה ביי במקום גארסיה. גם קולסטון ייעדר

שנה כל כך גרועה לקוורטרבקים ב-NFL לא זכורה הרבה זמן. לאחר שוינס יאנג, הקוורטרבק של טנסי טייטאנס, נעלם לארבע שעות בנאשוויל ונמצא עם אקדח במכוניתו, אמרה היום אמו של השחקן כי היא "חוששת לגורלו": "כרגע אני לא חושבת על פוטבול, אלא על מה יעשה אותו מאושר. זה הכי חשוב", הוסיף סוכנו, מייג'ור אדאמס. על פי דיווחים שוקל השחקן פרישה מפוטבול, אולם הוא עצמו טרם הגיב להתפתחויות האחרונות. בכל מקרה, הטייטאנס החתימו את כריס סימס, שישמש כמחליפו של קרי קולינס.

אם יחליט לא לפרוש, יאנג עשוי לחזור בתוך חודש, מה שלא יקרה כבר אצל אלכס סמית'. סן פרנסיסקו שמה את הקוורטרבק שהיה בחירת דראפט ראשונה ב-2005 ברשימת הרזרבות, לאחר שאובחן שבר בעצם בכתפו.

והקללה לא פסחה גם על טמפה ביי. ג'ף גארסיה סובל מפציעה בקרסולו, והמאמן ג'ון גרודן ייתן את המפתחות במשחק הבית הראשון של הקבוצה לבריאן גריסי. "כרגע ג'ף לא מסוגל לתת מעצמו מאה אחוז", אמר גרודן, "אתן לו שבוע ואז נראה אם הוא יכול להתחיל מחדש".

ניו אורלינס תצטרך להסתדר בלי התופס המצויין שלה מרקז קולסטון לפחות בארבעת השבועות הקרובים בשלב פציעה בבהן ידו. זה קרה במשחק מול טמפה ביי (20:24 לניו אורלינס), כשאצבע ידו של קולסטון פגעה בקסדה של שחקן יריב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully