וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסיבת ג'ייז

10.9.2008 / 14:09

טורונטו ניצחה פעמיים את הוייט סוקס, מינסוטה סגרה את הפער אחרי ניצחון על קנזס סיטי. עוד צעד למטס, הדודג'רס שועטים קדימה

שיקגו וייט סוקס - טורונטו 3:1
שיקגו וייט סוקס - טורונטו 8:2

כמה שהוייט סוקס הסתבכו אחרי היום הזה, עם שני הפסדים שהורידו את הפער ממינסוטה למשחק אחד בלבד. במשחק הראשון (1:3) הגיש איי ג'יי בארנט שבעה אינינגים עם שבע הכשות ובי ג'יי ריאן שמר היטב. חאווייר ואסקז רשם את ההפסד. בשני (2:8) הגיש ג'סי ליץ' שבעה וטיגן שישה, כשטורונטו זוכה בניצחון עשירי ברציפות, ושומרת על סיכויי פלייאוף תאורטיים. מרקו סקוטארו, ורנון וולס וסקוט רולן עם הומרים לטורונטו, קלייטון ריצ'רד עם ההפסד.


בוסטון - טמפה ביי 5:4

אינינג אחד היו הרד סוקס רחוקים מהמקום הראשון במזרח, אבל ג'ונתן פפלבון, דווקא הוא, פישל בגדול. ליטל פאפי נתן הומר משווה לדן ג'ונסון באינינג התשיעי ולאחר מכן דאבל לדיונר נבארו, שהעלה את הרייז ליתרון עליו שמר טרוי פרסיבל. כל זה קרה לאחר שדן ווילר נתן הומר בן שתי ריצות באינינג השמיני לג'ייסון ביי, שהפך מ-3:2 ל-3:4. הוא זכה בניצחון. הומר למייק לואל מבוסטון.


מינסוטה - קנזס סיטי 2:7

ניצחון חשוב לטווינס, שככה פתאום נכנסו שוב חזק לתמונת המאבק במרכז. ניק בלקבורן הגיש שבעה ושלושה, ג'סטין מורנו חבט להומר. בריאן בניסטר המזעזע עם ההפסד, הומר למיגל אוליבו בקנזס סיטי.


לוס אנג'לס איינג'לס - ניו יורק יאנקיז 7:1

חגיגות הפלייאוף של האיינג'לס יחכו קצת, כשאלפרדו אסבס זכה בניצחון ראשון בקריירת המייג'ורס עם שבעה אינינגים נאים. ג'וני דיימון חבט לשני הומרים, אלכס רודריגז הוסיף אחד וארווין סנטנה, בדרך כלל יאנקי קילר, רשם את ההפסד עם 6.1 אינינגים וחמש ריצות חובה.


יתר המשחקים ב-AL:

בולטימור - קליבלנד 6:1
דטרויט - אוקלנד 3:2
טקסס - סיאטל 3:7

NL: דלגאדו ממשיך לרתוח

ניו יורק מטס - וושינגטון 8:10

למרות יכולת חלשה של אוליבר פרז, המטס עשו את שלהם בבית, בסיוע המחבט הלוהט של קרלוס דלגאדו, שירה לעוד שני הומרים ועם שלושה ריביז חשובים הגדיל עם חבריו את הפער מפילדלפיה ל-2.5 משחקים. גם ריאן צ'רץ' וקרלוס בלטראן הלכו רחוק, בריאן סטוקס ניצח ולואיס אייאלה שמר. הומר לכריסטיאן גוזמן בוושינגטון, הפסד לצ'רלי מאנינג.


פילדלפיה - פלורידה 10:8

פתיחה רעה מאוד של קייל קנדריק הצעידה את הדגים ליתרון 1:7, ולמרות ראלי מאוחר של הפיליז, שכלל ארבע ריצות באינינג השישי, הם לא הצליחו להדביק את פלורידה ורק התרחקו מהמטס. חורחה קאנטו, מייק ג'ייקובס וקודי רוס עם הומרים לפלורידה, קווין גרג זכה בניצחון ומאט לינדסטרום בשמירה. הומר 41 של ריאן הווארד לא עזר לפילי. רק 1.1 אינינגים לקנדריק בהפסד.


מילווקי - סינסינטי 5:4

הרדס ממשיכים לעשות נזקים לברוורס, כשברנדון פיליפס חבט לסינגל הניצחון באינינג ה-11, ולמרות היכולת הרעה של הקאבס, מילווקי נשארת תקועה במקום השני. ג'ון אדקינס זכה בניצחון, פרנסיסקו קורדרו בשמירה. אדווין אנקרנסיון וג'יי ברוס עם הומרים לרדס, ריי דורהאם עם אחד לברוורס וסת' מקלונג עם ההפסד.


סט. לואיס - שיקגו קאבס 3:4

אלברט פוחולס חבט להומר בן שלוש ריצות כדי למחוק פיגור של 3:0 באינינג השישי, ובתשיעי רץ הרוקי ברנדן ריאן לבסיס הבית על כדור קרקע והיקנה את הניצחון לכריס פרז. שבעה ושישה לריאן דמפסטר, שהיה אדיר עד השגיאה מול פוחולס. הפסד לקרלוס מרמול, כשהקאביז לא ממש ניזוקים מהמפולת האחרונה.


סן פרנסיסקו - אריזונה 4:5

מי שכן ניזוקים הם הדיאמונדבקס, שהשוו עם שתי ריצות באינינג התשיעי, רק כדי לראות את יוג'יניו ולז מכניס את ריצת הניצחון בתחתית האינינג על ג'ון ראוש. בריאן ווילסון ניצח למרות ששבר שמירה, כשהצלילה של אריזונה שמה אותה 2.5 משחקים מאחורי הדודג'רס.


סן דייגו - לוס אנג'לס דודג'רס 6:2

והדודג'רס התאוששו מההפסד ערב קודם לכן, ניצחו ומתחילים להרגיש אוויר פלייאוף. ג'ואי ביימל זכה בניצחון, מני רמירז רשם הומר מספר 32 העונה והכל דבש בלוס אנג'לס. הפסד להית' בל.

יתר המשחקים ב-NL:

יוסטון - פיטסבורג 3:9
אטלנטה - קולורדו 4:5

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully