וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש לקרע במפשעה לבן לוז

קרן שמש

10.9.2008 / 14:15

קשר הפועל ת"א עבר בדיקת MRI, ומצבו עדיין לא ברור. בקבוצה ממתינים לדיון בנוגע לערעור העונש שקיבלו עקב התנהגות האוהדים בוינטר

הפועל תל אביב ערכה הבוקר (רביעי) אימון לקראת המפגש מול מכבי חיפה בשבת בסגל חסר. שחקני הנבחרת הצעירה, ביברס נאתכו, עמרי קנדה, אביחי ידין וערן זהבי ישובו היום לישראל ומחר יחזרו לקבוצה ויערכו עימה אימון סגור בבלומפילד. בן לוז הגיע למתחם ולא התאמן לאחר שחש כאבים ברגלו. הקשר עבר בדיקת MRI, וקיים חשש כי הוא סובל מקרע בשריר המפשעה.

היום ייערך הדיון בערעור הקבוצה על העונש שהוטל עליה, בעקבות התנהגות האוהדים במשחק נגד הכח רמת גן בוינטר. בהפועל תל אביב מקווים כי העונש, שכלל אירוח של המשחק הקרוב מול מכבי חיפה ללא קהל, יופחת. לפני הדיון בערעור תעמוד גם קבוצת הנוער של הפועל תל אביב לדין משמעתי באשמת התפרעות אוהדים בעקבות זריקת רימון עשן לשטח המגרש, בדרבי הנוער שנערך בשבת האחרונה.

בסביבתו של ראובן עובד, שחקן הקבוצה שלא נמצא בתוכניות של אלי גוטמן, ועורך אימונים לבדו ולא עם הקבוצה, טוענים כי עתידו יתבהר בתחילת השבוע הקרוב. כזכור, עם תחילת ההכנות לעונה התבשר עובד כי אינו נמצא בתוכניות הקבוצה ומאז עדין לא מצא קבוצה שתקלוט אותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully