וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסיי רנספורד שוחח עם משפחתו: "תגיעו לישראל"

10.9.2008 / 12:48

החלוץ בן ה-17.5 שנבחן בחיפה: "אני רוצה לשחק בקבוצה. אם ירצו אותי, משפחתי תגיע לארץ". בוקולי שוחח עם שחר, עדיין אין סיכום

החלוץ הגנאי אוסיי ראנספורד שנבחן במכבי חיפה שוחח עם משפחתו השוהה בגאנה והסביר להם כי אם לא יגיעו לישראל בחודש הקרוב ייתכן שהוא לא יוכל לשחק עד חודש ינואר משום שעדיין לא מלאו לו 18. משפחתו, שהבינה כי ייתכן ומדובר בסלילת דרכו של בנם לכדורגל האירופאי, הסכימה להגיע ארצה ולשמש כאפוטרופוס.

כעת מחכה השחקן לאישור של מכבי חיפה: אם זו תודיע לו שיוכל לשחק במועדון בתנאי שמשפחתו תגיע ארצה, היא תסכים למהלך. ראנספורד אמר לאחר אימון הבוקר: "אני רוצה לשחק במכבי חיפה. שוחחתי עם משפחתי. אם ירצו אותי, היא תגיע הנה". בכל מקרה, הנשיא יעקב שחר לא מוכן להביא ארצה חלוצים זרים בשלב זה, עד שלא יתבהר המצב. אם ראנספורד לא יחתום, אלישע לוי ייאלץ כנראה להסתדר בלי חלוץ זר נוסף עד ינואר.

קשר מכבי חיפה, גוסטבו בוקולי שוחח במהלך השבוע עם נשיא מכבי חיפה, יעקב שחר. השניים ניהלו שיחה טלפונית שהסתיימה ברוח טובה, אך עדיין לא הושג סיכום בין הצדדים. בחיפה אמרו הבוקר: "לבוקולי יש חוזה עד סוף העונה. אפשר לחתום גם בעוד חודש".

הקבוצה ערכה הבוקר (רביעי) אימון ללא שחקני הנבחרות. 14 שחקנים בלבד, לא כולל את השוערים, ערכו אימון שכלל משחקונים פנימיים. השחקנים התלוננו על החום הכבד באימונים השבוע: "קשה מאוד להתאמן בתנאים הללו. עכשיו אפשר להבין את התלונות של מאמן נבחרת שוויץ", אמרו.

המועדון השתחרר סופית מההסכם עם החלוץ הברזילאי רנאטו וקיבל לכך אישור מסוכן השחקנים פיני זהבי. השחקן נמכר לקבוצה בברזיל וייתכן שיושאל לקבוצה מאזור המפרץ הפרסי. במועדון לא הופתעו מכך שהמאמן הלאומי, דרור קשטן, ממשיך לתת קרדיט לדודו אוואט על חשבון ניר דוידוביץ' ומאמינים שהשוער לא יודיע על פרישה לאחר המשחק הערב במולדובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully