וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה: דגו לא הורשה להתאמן

דור בלך

10.9.2008 / 11:34

השחקן ששוחרר על ידי הקבוצה ביקש להתאמן עם חבריו, אבל לותר מתיאוס סירב. מקורביו: "זה שחקן שלא נותן מאה אחוז?"

ברוך דגו, שקיבל אתמול הודעה על שחרורו ממכבי נתניה, הופיע הבוקר (רביעי) לאימון ודרש להתאמן עם יתר חבריו. דגו דרש מהקבוצה לכבד את חוזהו כל עוד הוא לא עזב באופן רשמי, אך המאמן לותר מתיאוס סירב לאפשר לו להצטרף, ודגו ערך אימון אישי בחדר הכושר בלבד.

בסביבתו של דגו הגיבו היום לדבריו של מתיאוס אתמול לוואלה! ספורט ("אני חושב שיותר ממה שאני צריך להיות מאוכזב מדגו, הוא צריך להיות מאוכזב מעצמו. אם הוא לא מוכן לתת 100% כדי להגיע להרכב הוא יעזוב, כי אני רוצה רק שחקנים שמשקיעים ונותנים את כולם") ואמרו: "זה שחקן שלא נותן מאה אחוז? אפילו אחרי שלא רצו אותו הוא בא להתאמן".

החלוץ ג'ורג' בה, שנבחן בקבוצה בימים האחרונים, לא מותר בינתיים רושם על מתיאוס, והוא לא צפוי לחתום בקבוצה בה שיחק בעונה החולפת. קשר פרי סטייט סטארז הדרום האפרקאית, פרינס אולומו הגיע להתרשמות בנתניה בימים הקרובים. השחקן יכול לשחק גם בתפקידים התקפיים וגם הגנתיים, וינסה להרשים את מתיאוס במטרה לקבל חוזה בקבוצה.

השוער גל ניר, ספג הערב (רביעי) כדור בראשו במהלך האימון, ופונה לבית החולים "מאיר" בכפר סבא עם חשש לזעזוע מוח. בהמשך היום שוחרר ניר לביתו.

  • עוד באותו נושא:
  • ברוך דגו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully