וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאסום לפ"ת: "איעדר שבועיים וחצי, ואז אחזור"

10.9.2008 / 11:55

במועדון רותחים: החלוץ עבר את הניתוח ללא אישור, לא מוכן לעזוב וטוען לחוב. בנאיני עבר בבקרה. עזריאל עדיין תחת בדיקה משפטית

נמשכת המתיחות בין החלוץ אחמד קאסום להפועל פתח תקוה. החלוץ הודיע לקבוצה באמצעות נציגיו כי אתמול עבר ניתוח בקע שבעקבותיו ייעדר כשבועיים וחצי ולאחר המנוחה הוא מתכוון לחזור לאימונים. בפתח תקוה, שם אסרו עליו לעבור את הניתוח בטענה שאז הוא לא יוכל לעבור לקבוצה אחרת, כועסים ומתכוונים לשחררו בכל מחיר. מקורב לחלוץ הבהיר הבוקר: "יש לו חוזה, אם רוצים להשתחרר ממנו הוא יישב ביציע ויקבל כסף".

בפתח תקוה, כזכור, טענו אתמול כי הדבר יוצר להם "חור" בתקציב. שחרורו של השחקן יחד עם נדיב סימנטוב חיוני לצורך עמידה במטרות הכלכליות שהמועדון הציב לעצמו בתחילת העונה. במועדון טוענים כי מכבי הרצליה ובני סכנין גילו עניין ואילו קאסום עבר את הניתוח בניגוד לעמדת הצוות הרפואי בכדי להישאר במועדון. קאסום סירב להגיב הבוקר על כך.

פרשת החלוץ חן עזריאל עדיין לא הסתיימה. במועדון עדיין בודקים האם החלוץ סובל מפציעה חוזרת. הבוקר נמסר כי הנושא עדיין בטיפול המחלקה המשפטית והמסקנות יתגבשו כנראה במהלך השבוע. החלוץ עמנואל אוסיי בנאיני עבר הבוקר בבקרת התקציבים ואמור לפתוח במשחק בסוף השבוע מול מכבי נתניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully