וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שון מרימן החליט לעבור ניתוח

10.9.2008 / 8:58

הליינבקר של הצ'ארג'רס שינה את דעתו, ינותח בברכו וסיים את העונה. וינס יאנג במשבר עמוק. בליצ'יק: "לא ממהרים להחתים קוורטרבק"

הקלפים ב-NFL ממשיכים להיטרף, כשכעת החליט שון מרימן, הליינבקר של סן דייגו, לעבור ניתוח שיסיים עבורו את עונת 2008. מרימן סובל מקרעים ברצועות ברכו, ולפני פתיחת העונה הצהיר כי ישחק למרות הפציעה ולמרות ששמע ארבע חוות דעת שהמליצו לו לעבור את הניתוח.

"שון אמר לי שהוא לא מרגיש מאה אחוז ושעדיף להיפטר מהבעיה", אמר איי ג'יי סמית', ה-GM של הצ'ארג'רס, "הדרך לזכות ב-AFC קשה אבל לא בלתי אפשרית. שון שחקן מצוין ומנהיג אמיתי, הוא יהיה חסר לנו ונאחל לו החלמה מהירה".

שחקן פצוע אחר הוא וינס יאנג, הקוורטרבק של טנסי, שבדיקת MRI הבהירה כי הוא סובל מקרע חלקי ברצועות הברך. זמן ההחלמה המומלץ לפציעה הזו הוא ארבעה עד שישה שבועות, אבל יאנג עשוי לחזור כבר בתוך שבועיים להרכב הטייטאנס. קרי קולינס יהיה הקוורטרבק הפותח של הקבוצה, שסיכמה כבר עם כריס סימס כמחליף זמני.

האמת לגבי יאנג חורגת מהפציעה. הקוורטרבק במשבר נפשי עמוק, שנובע בין היתר מעוינות הקהל הביתי. יאנג נעלם ליותר מארבע שעות ביום שלישי ושהה אצל פסיכולוג. לאחר הביקור טען הפסיכולוג כי מצבו הנפשי עורר דאגה, מה גם שלאחר מכן נמצא אקדח במכוניתו של השחקן.

סימס היה מועמד גם לניו אינגלנד כדי להיות מחליפו של מאט קאסל, אבל הפטריוטס אמרו לו לעשות פרסה. ביל בליצ'יק, מאמן הקבוצה, אמר כי אפילו לא הבחין בסימס ובטים רטאי, שבאו להתרשמות בתחילת השבוע. "אנחנו עדיין מחפשים את האופציות הטובות ביותר", אמר, "יכול להיות שנביא מישהו מבחוץ". בינתיים, למשחק מול הג'טס ביום ראשון יעלו הפטריוטס עם קאסל ועם הרוקי קווין או'קונל בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully