וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורון שזירי זכה במדליית כסף

אברהם תשובה

10.9.2008 / 11:39

המשחקים הפראלימפים: הקלע סיים שני בגמר והוסיף עוד מדליה למשלחת הישראלית בבייג'ינג. קרן ליבוביץ' סיימה רביעית בגמר ה-100 גב

הקלע דורון שזירי זכה הבוקר (רביעי) במדליית הכסף בירי בשלושה מצבים באולימפיאדת הנכים בבייג'ינג. שזירי סיים את המוקדמות במקום השני עם 1158 נקודות, חמש נקודות פחות מהשבדי יונאס ג'ייקובסון, שקבע שיא עולם עם 1163 נקודות, ונקודה יותר מצ'או דונג הסיני שצבר 1157 נקודות.

בגמר השיג שזירי את התוצאה הטובה ביותר עם 101.9 נקודות לעומת 101.3 של ג'ייקובסון, אך בזכות תוצאתו מהמוקדמות זכה השבדי בזהב, כששזירי זכה בכסף. כזכור, זכה שזירי בשתי מדליות ארד באולימפיאדת אתונה 2004.

נשיא המדינה שמעון פרס, שוחח בטלפון עם שזירי דקות מספר לאחר הזכייה ואמר לו:"זו פעם חמישית שאתה מביא מדלייה, וזה הישג בכל קנה מידה שהוא. אני רוצה שתדע שאתם מעלים את המוראל של העם ומגדילים את שמה של ישראל".

השחיינית קרן ליבוביץ' סיימה רביעית במשחה הגמר ב-100 מ' גב, והיתה רחוקה 58 מאיות השניה מהשגת מדליה נוספת לארון התארים המפואר שלה. ליבוביץ' בת ה-35, שזכתה בארבע מדליות זהב, שתי מדליות כסף ומדליית ארד אחת בשתי האולימפיאדות הקודמות אך נמצאת הרחק מכושרה בעקבות ניתוח שעברה בכתפה והעובדה שרק לפני שנה היא ילדה תאומים, קבעה תוצאה של 1:21:34 דקות, כשהנורבגית מרים וסטבוסטד הקדימה אותה וסיימה שלישית בתוצאה של 1:20:86 דקות.

נבחרת הכדורסל העפילה לשלב משחקי ההצלבה ברבע הגמר, זאת למרות הפסדה לנבחרת אוסטרליה 66-59 בבית המוקדם. הנבחרת הישראלית הפתיעה כשהפגינה שוויון כוחות מפתיע נגד אחת הנבחרות הטובות בעולם, ועל אף שזה לא הספיק לניצחון, לעליית שלב זה דווקא כאן. הרבו לקלוע לישראל: רועי רוזנברג 17 נקודות, דותן מישר 15.

הטניסאי שרגא ויינברג נוצח הבוקר על ידי ואגנר מארה"ב, המדורג ראשון בעולם, בתוצאה 6:2, 6:2, והודח מטורניר היחידים. מנגד, ויינברג ובן זוגו בועז קרמר, שאף הוא הפסיד אתמול, השיגו ניצחון במשחקי הזוגות והעפילו לחצי הגמר אחרי שניצחו צמד שבדי 2:6, 4:6.

הטניסאית אילנית פרידמן נוצחה הבוקר לאחר מאבק שקול שנמשך כשעתיים, על ידי הטניסאית הסינית הו בתוצאה 1:6, 6:3, 6:4. בעקבות ההפסד יצאה אילנית פרידמן, שזו לה האולימפיאדה הראשונה, ממעגל התחרויות.

הקשת עמית דרור לא הצליח לעבור את הסיבוב הראשון לאחר שנוצח על ידי סטון מארה"ב, בתוצאה 91:88. עומר בן דור שהשתתף בתחרויות הרכיבה האומנותית על סוס ששמו "לנוקס" במקום התשיעי, בתרגילי החובה. הכוללים שליטה על הסוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully