וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין נאה דורשת, אך לא נאה מקיימת

יצחק סולומון

9.9.2008 / 19:32

הקבוצה פנתה להתאחדות בבקשה לקיים את משחקיה בליגה בשעות הערב המאוחרות בגלל צום הרמדאן, אך מתאמנת בשעות הצום

בבני סכנין פנו השבוע להתאחדות לכדורגל, בבקשה שתתחשב בקבוצה, שרוב שחקניה צמים במשך היום בגלל צום הרמדאן, כדי שתדאג שמשחקי הליגה בשבועות הקרובים יתקיימו אחרי השעה 19:00, שעת יציאת הצום.

אלא שלמרות הדרישה, לא דואגים בסכנין לקיים את האימונים היומיומיים אחרי שעות הצום, כדי להקל על השחקנים, אלא מקיימים אותם בסביבות השעה 16:00. שחקן בקבוצה: "קשה, אפילו בלתי אפשרי להתאמן בחום כזה, כאשר אתה צם".

"מי שסובל הם השחקנים, כי זה עול קשה לא לאכול לא לשתות, ובמקביל להתאמן, אני מחזק את ידם, כי זה מחשל אותם. הם עומדים בלחץ ולא נשברים. זה יוסיף להם הרבה", אומר יושב ראש בני סכנין, מאזן גנאים, שאומר כי ההחלטה באיזה שעה לקיים את האימונים היא של הצוות המקצועי, "אנחנו לא מתערבים להם בשיקולים", אמר.

גנאים פרגן להתאחדות ואמר: "אני מאוד שמח שההתאחדות לכדורגל נענתה לפנייה שלנו. זה קרה גם בשנה שעברה בחלק השני של הרמדאן. אני מאוד שמח שיש היענות, שיש כבוד, וזה הדדי. אנחנו צריכים לכבד אחד את הדת של השני".

בסכנין עדיין לא נרגעו מפרשת החלוץ עדן בן בסט, שהעדיף את קריית שמונה על פניהם. "אנחנו מאחלים לעדן ולקריית שמונה הצלחה, אבל לדעתי הוא השתמש בנו כקרש הצלה", אומר מאזן גנאים, "לא יכול להיות שבשעה 10:00 בבוקר אתה מסכם אתו, ואחר הצהריים הוא אומר שהסוכן נתן מילת כבוד לאיזי שירצקי ורוצה שנחכה. כנראה שהוא רצה להעלות את המחיר. כנראה שבכדורגל שלנו זה לגיטימי. צר לי שזה כך. אבל מצד שני אם הוא בחר בקריית שמונה, שיהיה לו לבריאות".

על הספק לגבי קיום משחק הבית בשבוע הבא, מול מכבי נתניה באצטדיון דוחא, אומר גנאים: "אני לא יודע כי בעירייה לא משתפים אותנו במה שקורה. מי שמשלם את המחיר הוא הקהל, שרוצה לראות את בני סכנין משחק בעיר. שנים חלמנו שיהיה לנו אצטדיון ברמה כזאת, וכשסוף סוף הוקם, צר לי שבגלל 150 אלף שקל אנחנו לא יכולים לשחק בו".

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully