וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיאוס שיחרר את דגו משורות מכבי נתניה

דור בלך

9.9.2008 / 18:16

המאמן הגרמני יצא בביקורת חריפה נגד דגו ("אמרו לי שהוא כוכב גדול, הוא לא מספק את הסחורה") ולאחר מכן הראה לו את הדרך החוצה

"התאכזבתי מאוד ממה שברוך דגו נתן לי ב-8 שבועות שהוא בקבוצה", סיפר לותר מתיאוס לוואלה! ספורט. "כולם אמרו לי שהוא כוכב גדול ושהוא שחקן טוב, אבל הוא לא מספק את הסחורה, לא באימונים ולא במשחקים. דיברתי איתו על זה כמה פעמים ונתתי לו הזדמנויות גם מול וארנה וגם במשחק האימון מול אסי גלבוע, והוא לא לקח אותן". לאחר שביקר היום (שלישי) את דגו בצורה חריפה, החליט מאמנה הגרמני של מכבי נתניה לשחרר את הקשר משורות הקבוצה. בפגישה עם ההנהלה הובהר היום לברוך דגו כי מעמדו בקבוצה הוא כזה שהוא רשאי לחפש קבוצה אחרת.וכאשר ימצא קבוצה יסגרו תנאי עזיבתו.

"אני חושב שיותר ממה שאני צריך להיות מאוכזב מדגו", ממשיך מתיאוס, "הוא צריך להיות מאוכזב מעצמו. אם הוא לא מוכן לתת 100% כדי להגיע להרכב הוא יעזוב, כי אני רוצה רק שחקנים שמשקיעים ונותנים את כולם. איך יכול להיות שהוא מרשה לעצמו להפסיד בבית לקבוצה מהליגה הרביעית? אני שיחקתי כדורגל 21 שנה ומעולם לא הפסדתי בבית לקבוצה מהליגה הרביעית".

גם יחיאל צגאי קיבל היום (שלישי) הודעה על שחרורו ממכבי נתניה. הקשר, שרק בשבוע שעבר משך את בקשתו לעזוב את הקבוצה, קיבל אישור לקיים מו"מ עם כל קבוצה שתחפוץ בשירותיו, ופרטי עזיבתו יוסדרו ברגע שימצא קבוצה שתהיה מוכנה לקלוט אותו.

השחרור של דגו וצגאי הוא אחד משורה של צעדים שמתכנן לותר מתיאוס כדי לזעזע את הקבוצה. עכשיו מטרתו של מתיאוס היא למלא את השורות ולחזק את הסגל לקראת ההמשך. "אנחנו ננצל את העשרה ימים הבאים כדי לבחון מספר שחקנים", אמר המאמן. "דגו, קיויו וצגאי עזבו. יאמר אמר ששחקן שלא רוצה ומוכן לתת הכל מוזמן לעזוב. אם עוזבים אותנו שניים או שלושה שחקנים אנחנו חייבים להביא שחקנים במקומם כי יש לנו עונה ארוכה של כ-45 משחקים כולל הגביע וגביע הטוטו, ויש לנו גם שחקני נבחרת, יהיו לנו פצועים ומורחקים במהלך העונה ואנחנו חייבים סגל עמוק".

פרט לג'ורג' בה שיחל להיבחן הערב בקבוצה, בנתניה יבחנו עוד אופציות לחלוצים זרים וכן יחפשו שחקנים ישראלים, כששמו של ראובן עובד עלה שוב כמועמד. "יאמר הביא את בה, אבל אני מתכוון לבחון אותו. אני לא מתכוון לחזור על הטעות שלי מתחילת העונה ולקחת שחקנים בלי לבחון אותם", מודה המאמן הגרמני, "אני לא מכיר את הכדורגל הישראלי וסמכתי על אחרים כשהבאתי את דגו רק כי כולם אמרו לי שהוא כוכב. נכון, הוא היה כוכב לפני 3-4 שנים, אבל היום המצב שונה. גם אני הייתי כוכב, אבל אני עדיין צריך להשקיע בשביל להיות מאמן טוב".

עדכון ראשון: 17:32, 09/09/08
עדכון אחרון: 18:16, 09/09/08

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully