וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנחנו נכנסים עכשיו ללוע הארי"

אפי בירנבוים כבר מתחיל להפנים מה זה להיות מאמן מכבי ת”א ובאימון פתיחת העונה החגיגי של הקבוצה, אליו הגיעו 200 אוהדים, הוא הרגיע: ”בינתיים זה נראה בסדר”. פישר: ”החבר’ה כאן מצחיקים”

ברני ארדוב

צילום ועריכה: עופר שכטמן

מכבי תל אביב פותחת את העונה עם הרבה שאיפות למחוק את הזכרונות הרעים מהעונה שעברה ובעיקר לנסות להסתכל קדימה ולהסתער על רוב התארים. עם הרבה מצב רוח הגיעה סגנית האלופה לאולם בהדר יוסף לאימון חגיגי, אליו הגיעו כ-200 אוהדים.

אז אחרי שהרב גלויברמן תקע בשופר והוציא לדרך את עונת 2008/9, עלו השחקנים אל הפרקט והחלו להתאמן לעיני האוהדים, שניסו להתרשם מהסגל החדש שבנה אפי בירנבוים. מי שנעדר מהאימון הוא רודני וויט שנפגע השבוע בעינו. לעומתו, קרלוס ארויו ערך אימון ראשון עם הקבוצה החדשה שלו.

ארויו מתרגש, פישר משתעשע

"בינתיים אנחנו עובדים חזק, אבל אנחנו מחכים עוד לכל השחקנים", אמר בירנבוים. "היום קיבלנו את ארויו ולאט לאט נלך ונתגבש. בינתיים מהזרים החדשים ההתרשמות היא טובה מאוד והרצון גדול מאוד. זה משהו שרואים בכל אימון. חשובה הכימיה בין השחקנים ונשתדל להתגבש כמה שיותר מהר".

על המשך ההכנה של סגנית אלופת אירופה, אמר המאמן החדש: "אנחנו עכשיו נכנסים ללוע הארי עם טורניר בנדל וגומלסקי. אני מקווה כמובן שמשחקי ההכנה האלה יראו לשחקנים מול מי אנחנו הולכים להתמודד ולמה אנחנו שואפים. מכבי בארץ תמיד הייתה זוללת תארים אך השנה אנחנו נצטרך להתאמץ הרבה יותר. אנחנו עוד לא חושבים כל כך רחוק ולאט לאט נתקדם. אני מקווה שנתחבר כמה שיותר מהר".

קרלוס ארויו עצמו נראה נרגש מהאימון החגיגי ואמר: "הייתי בכל מיני מקומות ואין לי בעיה להתנסות במשהו חדש. אני מאוד נרגש ורציתי שזה יקרה כבר מזמן. אני מבין שמדובר במועדון גדול. השנה תהיה לנו הזדמנות גדולה להציג סגל וכדורסל יפה. אני מקווה שכל מה שעברתי בקריירה יעזור לי במכבי. אני מוכן לאתגר הזה ומאמין שתהיה לי הזדמנות לקחת את הקבוצה קדימה".

דרק שארפ הוותיק נשמע רגוע כהרגלו בעיקר כי גם הוא לא בדיוק זוכר כמה פעמים הוא היה במעמד הזה: "בינתיים זה נראה בסדר, אבל אי אפשר לדעת. אנחנו צריכים לעבוד קשה כדי להתחבר. מתי שתהיה לי ההזדמנות לשחק אני אעלה ואני אעשה את המיטב. אני מקווה שיהיה לי את המקום בקבוצה הזו. אני הייתי הצנוע בכל עונה ואני אעשה את מה שאני יודע. יש לנו הרבה כבוד גם לחברים חדשים, גם להנהלה ולמאמן החדש ואנחנו נמשיך הלאה".

ד'אור פישר: "החבר'ה מצחיקים. מיד כשנכנסתי לחדר ההלבשה כולם התחילו להתלוצץ אחד עם השני. אנחנו מתחילים להפוך לקבוצה. כל מה שקורה מסביב לקבוצה מראה לי כמה הקבוצה חשובה לכולם ואני גאה להיות חלק מדבר כל כך מיוחד. מבחינה הגנתית, אני אוהב לשחק הגנה, אני אוהב לקחת ריבאונדים. יש לנו הרבה כישרון בקבוצה ובסך הכל זה יגרום לי רק להשתפר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully