וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכפר סבא מנסים למנוע את המעבר לידיו של ספיר

דור בלך

9.9.2008 / 16:30

האגודה, שהיא הבעלים של מועדון הכדורגל, פנתה להתאחדות לכדורגל ומבקשת לעצור את העברת זכויות הניהול לידיו של איש העסקים

אגודת הפועל כפר סבא בראשות שאול דור פנתה להתאחדות לכדורגל בבקשה לעצור את העברת זכויות הניהול של המועדון לידי איש העסקים איתן ספיר. "אגודת הספורט הפועל כפר סבא, שהיא הבעלים של מועדון הכדורגל, מודיעה בזאת שאין היא מוכנה להעביר את זכויות הניהול של מועדון הכדורגל לגורם עסקי כל שהוא ללא הסכמתה", כתב דור במכתב להתאחדות.

בנוסף שלח עורך דינה של אגודת הפועל כפר סבא, אסף הורניק, מכתב נוסף להתאחדות בו הודיע כי, "זכויות הניהול במועדון הכדורגל שייכות לאגודת הספורט של הפועל כפר סבא ואין לבצע בהן כל עסקת מכר ו/או העברה מכל מין וסוג שהוא. בהתאם להסכמים בין עמותת הפועל כפר סבא לבין החברה לניהול מועדון הכדורגל הפועל כפר סבא (בניהולו של אלי טביב. ד.ב), אין לבצע כל העברה של זכויות החתימה בקבוצת הכדורגל, באשר כל שינוי בזכויות הניהול ו/או בזכויות החתימה בקבוצת הכדורגל מחייב את הסכמת אגודת הספורט של הפועל כפר סבא בכתב ומראש, שאם לא כן אין לו כל תוקף. באם יפנה אליכם גורם עסקי המעוניין ברכישת זכויות הניהול, אבקשכם להפנותו למשרדי האגודה, לצורך קבלת הסכמתה להעברת זכויות הניהול, וזאת בתנאי שיעמוד בכללים ובהסכם חדש שייחתם בינו לבין האגודה. במידה ולא תפעלו כאמור, תראה בכם האגודה כאחראים לכל נזק שעלול להיגרם לה, על כל הכרוך והמשתמע מכך".

שאול דור עצמו סיפר: "בתקופתי הקודמת כיו"ר האגודה ההתאחדות הודיעה כבר לחברת הניהול שאין היא רשאית להעביר את הזכויות לשום גורם ללא אישור וחתימת האגודה/ כך הוא הדבר גם היום אין ואסור שיהיו שינויים בהחלטות אלו של ההתאחדות. החתימה של החברה לניהול עם כל גורם עסקי אחר היא חתימה על הקרח".

  • עוד באותו נושא:
  • יניב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully