וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רבינוביץ': "עטר לא בבית"ר כי הוא עדיין לא אושר בבקרה"

עדי שמחוביץ'

9.9.2008 / 16:37

יו"ר בקרת התקציבים הבהיר את מעמד המאמן, לאחר שבית המשפט דחה את החלטתו לרביעי בנוגע לערבות בנק מזרחי לגאידמק לעונה הקרובה

קשיי נזילות המזומנים של הבעלים של בית"ר ירושלים ארקדי גאידמק הגיעו הבוקר (שלישי) לבית המשפט. נציגי האוליגרך הרוסי בילו את הבוקר בדיון שהתנהל בבית המשפט המחוזי בתל אביב, ושעסק בדרישתה של ההתאחדות לכדורגל מבנק מזרחי-טפחות לשלם כ-43 מיליון שקל, מכוח הערבות הישנה שהוציא הבנק לבקשת בית"ר ירושלים וארקדי גאידמק. ערבות שאמורה לאפשר לבית"ר לפתוח את העונה כמו שצריך ולהיות מאושרת בבקרה.

השופט אלטוביה מגן ניסה להביא לפשרה בין הצדדים, אך עד עתה לא נחל הצלחה. השופט רמז לבנק שעליו להאריך את הערבות, ולאפשר את המשך פעילותה של בית"ר ירושלים. בשבוע שעבר קבע השופט כי עד לדיון במעמד שני הצדדים, בנק מזרחי-טפחות אינו מחויב לשלם להתאחדות לכדורגל את סכום הערבות. הצעתו של בית המשפט היום (שלישי) הייתה כי גאידמק יפקיד בנאמנות שמונה מיליון דולר, שיבטיחו את הערבות הבנקאית.

ב-31 באוגוסט הגישה הרשות לבקרת תקציבים, המיוצגת על ידי עו"ד ניצה פוזנר ממשרד צדוק, דרישה לבנק מזרחי-טפחות לשלם כ-43 מיליון שקל מכוח הערבות של עונת המשחקים הקודמת 2008-2007. הדרישה נועדה לאפשר את השתתפות בית"ר ירושלים במשחקי ליגת העל.

עו"ד אופיר נאור, המייצג את ארקדי גאידמק, אמר לוואלה! במהלך הדיון: "הבנק משחק בהורדות ידיים עם גאידמק. אם בקשת הבנק תתקבל, תהיה תביעה נגד הבנק על נזקים שייגרמו לקבוצה". בבית המשפט אמר עו"ד נאור: "הבנק מסכן עונת כדורגל שלמה לשם שיפור מערכת יחסים מסחרית".

ההחלטה בדיון נדחתה בסופו של דבר לרביעי, גם במטרה לבדוק האם הצדדים יסכימו להגיע לפשרה לפני שבית המשפט יצטרך לפסוק בעצמו. יאיר רבינוביץ, יו"ר בקרת התקציבים, אמר בתום יום הדיונים: "מחר תהיה החלטה, ומה שיחליט בית המשפט יתקבל עלינו. בית משפט מציע שבית המשפט יפקיד שמונה מיליון דולר בפיקדון, והערבות תוארך. אני מעריך שנגיע להחלטת בית משפט ושלא נקבל את הצעת הפשרה. ההחלטה לא חשובה, אני רק מקווה שבית"ר תסדיר הכל עד יום ראשון". לגבי מאמנה החדש של בית"ר אמר רבינוביץ': "ראובן עטר לא בבית"ר כי הוא עדיין לא אושר בבקרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully