וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורם בחיפה: "מעכבים החתמת חלוץ זר בכוונה"

9.9.2008 / 16:27

שחר מעוניין להחתים את ראנספורד ולכן שוקל לא להחתים חלוץ עד ינואר. שחקנים: "אלישע עושה יש מאין". גדיר לא בסגל האולימפית

שלושה חודשים לאחר שהחלה בחיפושים, מכבי חיפה עדיין מעכבת החתמת חלוץ זר. גורמים בקבוצה טוענים כי הסיבה לכך היא העובדה שהבעלים יענקל'ה שחר רוצה להחתים את החלוץ הנבחן, אוסי ראנספורד, שהגיע על ידי סוכן השחקנים פיני זהבי. אלא שהדבר כנראה בלתי אפשרי עד חודש ינואר (מדובר בקטין ללא הורים מלווים, א"י) ובעקבות זאת לא נוחתים חלוצים זרים למבחנים בקבוצה.

"מעכבים החתמת חלוץ זר בכוונה", אישר גורם בכיר בחיפה. "יענקל'ה רוצה את ראנספורד ולא מוכן להחתים חלוץ נוסף עד ינואר, משום שאז יווצר מצב שבו שלושה שחקנים זרים מתמודדים על המשבצת. שלא לדבר על שלומי ארבייטמן שמחכה על הספסל. בינתיים אלישע מחכה לניסיון של ההנהלה להביא בכל זאת את ראנספורד, אלא שאז עלול להיות מאוחר מדי".

בינתיים, שחקנים בחיפה יוצאים להגנתו של המאמן וטוענים כי למרות סגל הזרים הדליל הוא מצליח לייצב את הקבוצה. "אלישע עושה יש מאין, הוא בנה כאן קבוצה לשנים הבאות", אמר אחד השחקנים בקבוצה.

במחזור הראשון ניצחה חיפה את מ.ס אשדוד בתוצאה 1:3. בשבת היא תפגוש את הפועל תל אביב, במשחק שישוחק כנראה ללא קהל, לאחר שהבקשה של הפועל תל אביב לדחות את הדיון בעניינה נדחה והוא יתקיים מחר.

החלוץ מוחמד גדיר לא ייכלל בסגל הנבחרת האולימפית שתתארח הערב (20:00) במשחק חוץ מול נבחרת גרמניה. בחיפה הביעו את אכזבתם מכך. הבלם שי מימון והקשר ליאור רפאלוב יפתחו בהרכב של מוטי איווניר.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully