וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן בסט, ילד של אמא

יצחק סולומון

9.9.2008 / 16:07

קרית שמונה סידרה לחלוצה החדש צימר בגליל, אך מבחינתו אין כמו הבית. הקבוצה החלה בהכנותיה לקראת אשדוד, דיין הזהיר מפני התקפת היריבה

הרכש החדש של עירוני קרית שמונה שהצטרף לקבוצה באופן רשמי ביום ראשון השבוע, עדן בן בסט, יקבל צימר בגליל העליון, כדי שלא יצטרך לעשות שעות נוספות על הקו לחיפה. אלא שבן בסט לא מתכוון להשתמש בו יותר מדי. "מי שמכיר אותי יודע שאני ילד של אמא", הסביר.

בתוך כך, בקבוצה הצפונית התחילו היום בהכנות לקראת משחק הליגה ביום שבת מול מ.ס. אשדוד. המאמן מישל דיין הזהיר את שחקניו מהחלק ההתקפי של היריבה, ותרגל באימון את ההגנה. לאחר התיקו המאכזב במשחק הקודם, מול הפועל פתח תקווה בבית, רוצים דיין וקבוצתו להשיג ניצחון ליגה ראשון העונה.

המגן הפצוע ברק בכר עבר אתמול בדיקת מיפוי עצמות. בקבוצה אמרו כי למרות שאינו כשיר, הוא ישחק מול אשדוד. מי שימשיך להיעדר הוא הקשר הפצוע בני בן זקן, שהתאמן היום בצדי המגרש עם הפיזיותרפיסט, כמו גם החלוץ המחלים ירו בלו.

אנשי הקבוצה התקשרו לחלוץ יובל אבידור ואיחלו לו הצלחה במשחק הקובע של הנבחרת הצעירה מול גרמניה. אבידור צפוי להצטרף ביום חמישי לאימוני הקריה ולפתוח בהרכב במשחק הליגה.

מספר קבוצות מהליגה הלאומית והארצית ממתינות להחלטתו של דיין בנוגע לכדורגלן היהודי מארגנטינה, גסטון לגמן, הנבחן בקבוצה. במידה ודיין לא יחתים אותו, וזה מה שצפוי לקרות, יהיו לו אופציות אחרות.

מחר (רביעי) תקיים קריית שמונה משחק אימון נגד אסי גלבוע מליגה א', שתתחיל מחנה אימונים ברמת הגולן. גלבוע עשתה השבוע כותרות כאשר גברה במשחק אימון על מכבי נתניה בקופסה. אגב, מאמן הכושר של קריית שמונה, ערן שדו, עובד במקביל בגלבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully