וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדליית כסף שנייה לפיזרו

אברהם תשובה

9.9.2008 / 14:47

אחרי שהגיעה שנייה ב-100 חופשי, עשתה זאת השחיינית גם במרחק הכפול, ואף קבעה שיא ישראלי. זהב לפיסטוריוס ב-100 מטרים

השחיינית הישראלית המצוינת ענבל פיזרו ממשיכה להביא הרבה כבוד לישראל. פיזרו זכתה היום (שלישי) במדליית כסף שנייה במשחקים הפראלימפיים. השחיינית זינקה לבריכה לגמר ה-200 מטרים חופשי וסיימה במקום השני, אחרי שגמעה את המרחק בזמן של 2:49.51 דקות, שתי שניות וארבע מאיות אחרי תרזה פראלס הספרדייה, שניצחה בזמן של 2:47.47 דקות.

פיזרו, שזכתה אתמול לברכות מהנשיא וראש הממשלה על זכייתה במדליית הכסף בתחילת השבוע במשחה ל-100 מטרים חופשי, העפילה הבוקר למשחה הגמר, לאחר שעברה את המרחק במוקדמות בזמן של 2:53.94 דקות. כ-18 אלף איש חזו במשחה הגמר שבמהלכו קבעה פיזרו, המודרכת על ידי יעקב בנינסון, גם שיא ישראלי חדש.

בראיון לרדיו אמרה ענבל, בין היתר, שהיא גאה על ההישג ושמחה לראות את דגל ישראל מתנופף במקום השני, אך הביעה אכזבה מהיחס לו זוכים הספורטאים הנכים מהמדינה.

ראש המשלחת, משה (מוץ) מטלון, אמר בשיחה טלפונית: "זהו עוד מקור לגאווה, אנחנו ממשים את הפוטנציאל ומקווים להמשיך ולהביא כבוד למדינת ישראל".

גם במקצה ל-100 מטרים שברה פיזרו את השיא הישראלי. יצוין כי גם אז פראלס הקדימה אותה. במקום השלישי סיימה אולנה אקופיאן. השחיינית האוקראינית עצרה את השעון בזמן של 2:52.51 דקות.

זהב לפיסטוריוס ב-100 מטרים

אוסקר פיסטוריוס נלחם והוציא הרבה אנרגיות כדי להשתתף באולימפיאדת בייג'ינג, אבל לא עבר את משוכת הקריטריון ולא נכלל בסגל דרום אפריקה למשחקים האולימפיים. זה לא מנע ממנו לנצח היום (שלישי) בריצת 100 המטרים של המשחקים הפראלימפיים.

האצן הדרום אפריקאי, המכונה 'בלייד ראנר', גמע את המרחק בזמן של 11.17 שניות וזכה במדליית הזהב. בכך הוא השלים שליש מהמטרה - זכייה בשלוש מדליות זהב בריצה ל-100, 200 ו-400 מטרים. "אני לא יכול להגיד שבריצות הבאות, 200 ו-400 מטרים, זה יהיה קל", אמר בתום הריצה פיסטוריוס. "אבל זה כיף להיות פה".

פיסטוריוס לא זינק טוב ונראה היה כי ג'רום סינגלטון, האצן האמריקאי, יקדים אותו בקו הסיום, אבל ה'בלייד ראנר' פתח את מבעריו ב-20 המטרים האחרונים של הריצה, עקף את סינגלטון המופתע וניצח. "חשבתי שאני מנצח", אמר בסיום סינגלטון המאוכזב, שזכה במדליית הכסף כשעצר את השעון על 11.20 שניות. בריאן פרייז'ר האמריקאי בן ה-35 קטף את מדליית הארד, לאחר שסיים את הריצה בזמן של 11.50 שניות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully