וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדור הרגעה

9.9.2008 / 13:40

בעוד בוסטון מוטרדת מהפטריוטס, ג'ון לסטר והרד סוקס ניצחו את טמפה ביי 0:3 וממשיכים להתקרב. וגנר מהמטס בחוץ עד תום העונה

בוסטון - טמפה ביי 0:3

למרות קרב המפתח בפנוויי פארק, במהלך היום לא היה כמעט איש שדיבר על בייסבול בבוסטון, כשכל העיר הייתה נתונה בדאגה למצבם של הפטריוטס בלי טום בריידי. אבל בערב הגיע ג'ון לסטר, ועם 7.2 אינינגים ותשע הכשות עשה עבודה פנטסטית והביא את הרד סוקס למרחק של חצי משחק בלבד מהרייז הדועכים. את כל שלוש הריצות רשמה בוסטון באינינג הראשון, כולל הומר של ג'ייסון ביי. שבעה ושישה לאדווין ג'קסון שהיה פנטסטי בששת האינינגים הבאים, שמירה מספר 36 העונה לג'ונתן פפלבון.


לוס אנג'לס איינג'לס - ניו יורק יאנקיס 1:12

"אם אין פלייאוף יילכו מכות", אמרה פעם מרי אנטואנט (וואלה, מילה במילה, זה מה שהיא אמרה). היאנקיז שוב קיבלו בראש מהקבוצה שכל כך אוהבת לתת להם בראש, ולפאדג' רודריגז כל כך נמאס, שהוא ניסה לכלות את זעמו בטוריי האנטר. "הוא חשב שדחפתי אותו כשבעצם הוא דחף אותי", אמר האנטר. זה קרה באינינג השישי, בו רשמו המלאכים שש ריצות. ג'ון גארלנד סיים את המשחק עם שבעה וארבעה, קרל פבאנו רשם את ההפסד. ברנדון ווד חבט לשני הומרים, ולאדימיר גררו הוסיף אחד ושון רודריגז ירה לאחד משלו. בעלי היאנקיז, האנק סטיינברנר, הודיע כי למרות הכישלון העונה, ג'ו ג'ירארדי ימשיך בקבוצה ב-2009.


משחקים נוספים ב-AL:

דטרויט - אוקלנד 8:14
בולטימור - קליבלנד 3:14
המפגש בין שיקגו וייט סוקס לטורונטו נדחה

אריזונה ממשיכה לצנוח

תחילה, חדשות מהמטס: בילי וגנר, הקלוזר של הקבוצה, לא ישוב להגיש העונה וגם לא בעונה הבאה. וגנר יעבור ניתוח במרפקו, בו אובחנו בבדיקת MRI קרעים. הפציעה בידו הזורקת רק החמירה לאחר שהמגיש ניסה לעבור תהליך החלמה. ההערכה היא כי בהיעדרו של וגנר ינסו המטס ללכת בפגרה הקרובה על פרנסיסקו רודריגז שמסיים את חוזהו באנהיים. קיי-רוד כבר אמר כי ידרוש 75 מיליון דולר לחמש שנים, סכום שלא נראה שהאיינג'לס ישלמו.


מילווקי - סינסינטי 5:4

שום דבר לא הולך כרגע לברוורס. על המקום הראשון בבית הם כבר די ויתרו, וכרגע נראה שגם הויילד קארד, שהיה כל כך בטוח עד לפני שבוע, בסכנה, משום שפילדלפיה ניצחה ורחוקה רק שלושה משחקים. למרות שמונה ושלושה טובים של דייב בוש, הוא לא הצליח לנצח משום שבאינינג האחרון חירב לו סלומון טורס את היצירה עם שלוש ריצות חובה, האחרונה שבהן מדאבל של ג'ף קפינגר. ג'רד בארטון זכה בניצחון ופרנסיסקו קורדרו בשמירה. ג'ואי ווטו עם הומר לסינסינטי, ג'יי ג'יי הארדי וג'ייסון קנדל עם אחד לברוורס.


סן דייגו - לוס אנג'לס דודג'רס 0:4

התנופה של הדודג'רס נעצרה, כשלמזלם אריזונה הפסידה והפער נותר על 1.5 משחקים לטובתם. צ'יי סונג בייק הגיש שבעה אינינגים סולידיים, אדריאן גונזאלס חבט להומר על גרג מדוקס והפאדרס קטעו רצף של שמונה ניצחונות של לוס אנג'לס. מדוקס עם שישה אינינגים וההפסד.


סן פרנסיסקו - אריזונה 2:6

המצב רק הולך מדחי אל דחי באריזונה, כשטים לינסקאם מתקרב מתחת לרדאר לסיי יאנג ראשון בקריירה. המפציץ מהמפרץ הגיש 8.1 אינינגים וטיגן תשעה חובטים בדרך לניצחון 16 העונה. ה-ERA שלו עומד על 2.54, ואלא אם יירגע קצת ויאפשר לסי.סי. סבאתיה לסגור את הפער, התואר יהיה שלו. הומר לבנג'י מולינה, הפסד ליוסמיירו פטיט.


פילדלפיה - פלורידה 6:8

לא ניצחון שהוא פאר היצירה, אבל כל דבר שיסגור את הפער מהמטס (1.5 משחקים) ומהברוורס (3) מבורך עבור הפיליז. ג'ייסון וורת' חבט להומר, ג'ו בלנטון הגיש חמישה אינינגים בינוניים וניצח ובראד לידג' שמר. מייק ג'ייקובס וקודי רוס חבטו להומרי ניחומים במארלינס, כשאניבל סאנצ'ז רושם את ההפסד.


תוצאה נוספת ב-NL:

יוסטון - פיטסבורג 2:3

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully