וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיצוץ בין הפועל פ"ת לאחמד קסום

9.9.2008 / 11:32

במועדון טוענים: החלוץ, שלא הגיע לאימון הבוקר בניגוד להוראה שקיבל, מתעלם בכוונה מהצעות אחרות. זלצר זימן 6 שחקנים לשיחה אישית

פיצוץ בין החלוץ אחמד קסום להנהלת הפועל פתח תקוה. במועדון טוענים כי החלוץ מתעלם מהצעות שהוגשו לו לאחרונה על ידי מספר קבוצות בשתי הליגות הבכירות בכוונה. קסום לא הגיע היום לאימון והבהיר למועדון כי עליו לעבור ניתוח, אך במועדון הודיעו לו כי הוא עובר עבירת משמעת מאחר והצוות הרפואי כבר הנחה אותו בעבר שאין לו צורך לעבור ניתוח. קסום טוען כי קיבל המלצה מרופא פרטי ובקבוצה רואים בכך הפרה חמורה. ההערכה היא שקסום רוצה להישאר בקבוצה בכל מחיר, אך הדבר עשוי לגרום לקבוצה לחרוג מהתקציב.

המנהל המקצועי זאב זלצר החליט לערוך לחלוץ שמעון אבוחצירה אימונים אישיים על התקפה. זלצר טוען כי אבוחצירה יכול להיות חלוץ מוביל אם יהיה יותר מרוכז ליד השער. בקבוצה מרוצים מאוד מהניצחון שהושג אתמול על עמישב, 0:9. המאמן אלי מחפוד נראה שבע רצון במיוחד מהיכולת שהציגו החלוצים. יחד עם זאת הדגישו במועדון: "זאת קבוצה מליגה נמוכה. אנחנו זקוקים לשחקני הכרעה בליגה".

ששה שחקנים נקראו היום לשיחה אישית עם זלצר, שהבחין בטעויות שעשו במשחק הראשון מול קריית שמונה. הטעויות נערכו בקלטות והוצגו בפני השחקנים על מנת שלא יחזרו עליהם בעתיד. מדובר בשגיב כהן, קוני ג'קארידג'ה, ג'וניור ויזה, יוסי רוזן, סטיבנס אופיי ופטי נימבה.

הקשר-חלוץ אלנתן סלמי קיבל הודעה שהוא נשאר בקבוצה ולא הייתה כוונה לשחררו. השחקן חולה ולא התאמן היום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully