וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי פ"ת מחזיקים אצבעות לגרנצ'ארוב מול הולנד

9.9.2008 / 10:24

במועדון סבורים שהופעה טובה תקפיץ את מחירו, לאחר שהיה שותף לניצחון על סקוטלנד. גורם בקבוצה על מליחי: "הוא לא מסתיר את המחשבה לפרוש"

במכבי פתח תקווה מחזיקים אצבעות לנבחרת מקדוניה, שבסגל שלה נכלל הבלם בובאן גרנצ'ארוב, שחתם בקבוצה לפני כשבועיים ופתח במחזור הראשון נגד מכבי נתניה. בקבוצה סבורים שהופעה טובה של הבלם מול הולנד מחר (רביעי) עשויה להקפיץ את מחירו. מקדוניה ניצחה במשחק הראשון בשבת את נבחרת סקוטלנד 0:1 משער שכבש החלוץ אילקו נאומוסקי בדקה החמישית. גרנצ'ארוב פתח על הספסל, אבל נכנס כמחליף בדקה ה-79 במקום הבלם רוברט פטרוב, במטרה לשמור על התוצאה. עד הסיום התוצאה נשמרה ובקבוצה היו מרוצים מכך מאוד.

במלאבס מרוצים מאוד מההשתלבות של הבלם בן ה-26 ומההופעה שלו מול נתניה. "הוא החזיר את הבטחון למוראד מגמאדוב והוריד ממנו הרבה עומס. אין ספק שמדובר בבלם גדול, גם מבחינת הנוכחות שהוא מקרין והגובה (1.93, א"י)", משוכנעים בקבוצה. במועדון קיימת שביעות רצון גם מתפקודו של הבלם סירמאנה דמבלה ומקווים שהוא יביא את היכולות שלו לידי ביטוי במגרש. גם החלוץ פבלו בסטיאניני, שגם עליו המליץ הסקאוט קובי רפואה, הרשים בשער שכבש. "לא כל אחד מסוגל לעשות סיבוב על בלם ולהכניע בכזאת מהירות את לירן שטראובר".

בקבוצה לא הופתעו מהידיעה לפיה עידן מליחי עשוי להודיע על פרישה בקרוב. גורם בקבוצה אמר: "הוא לא הסתיר את המחשבה לפרוש. אם הוא לא ימצא קבוצה בליגת העל, יכול להיות שהוא יתפנה לעסקים". במשפחתו של השחקן הבהירו כי מליחי ישוב ביום ראשון ארצה ורק אז יקבל החלטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully