וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשחקים הפראלימפיים: ניצחון לישראל על ברזיל בכדורסל

אברהם תשובה

9.9.2008 / 11:25

הנבחרת השיגה ניצחון, הפעם על הנבחרת הדרום אמריקאית 60:73. השחיין שלבי העפיל לגמר 100 מ' חופשי, הטניסאי ויינברג ברבע

נבחרת הכדורסל לנכים של ישראל גברה הבוקר (שלישי) על נבחרת ברזיל 60:73 במסגרת השלב המוקדם של המשחקים הפראלימפיים שנערכים בבייג'ינג, הודות ל-26 נקודות של ליאור דרור. המאמן אריק פינטו ציין לאחר המשחק את השמירה ההדוקה של שחקניו על שניים מכוכבי הנבחרת היריבה. הניצחון הגדיל באופן משמעותי את סיכוייה של ישראל להעפיל לשלב רבע הגמר.

בראש הבית הישראלי מדורגות כעת ארצות הברית ואוסטרליה. משחקה הבא של ישראל ייערך מחר נגד אוסטרליה ולאחר מכן מול בריטניה.

השחיין איאד שלבי, המתחרה בדרגת נכות גבוהה, העפיל למשחה הגמר ב-100 מטרים חופשי עם זמן זמן של 2:38.80 דקות. עצם העפלתו של שלבי לגמר, מהווה הישג לשחיין שהינו משותק, חרש ואילם ואשר משתתף לראשונה במשחקים הפראלימפיים. השחיינית ענבל שוורץ לא הצליחה להעפיל למשחה הגמר לאחר שדורגה במקום השביעי במשחה המוקדם ל-100 מטרים גב עם זמן של 1:48.14 דקות.

הטניסאי שרגא ויינברג העפיל לשלב רבע הגמר בדרגת נכות גבוהה לאחר שניצח בסיבוב הראשון את ג'ימי ברודקין מבריטניה 2:6, 4:6. חברו, בועז קרמר, נוצח על ידי ניק טיילור מארה"ב 6:3, 6:3.

טניסאי השולחן, זאב גליקמן, נוצח הבוקר על ידי מירוסלב ג'מבור מסלובקיה 3:0. לגליקמן מצפה עוד משחק קשה נגד הבלגי מרק לדו, המדורג שלישי בעולם. לירן גבע גבר הבוקר על קרמינגר מאוסטריה, בתוצאה: 1:3 (12:14, 10:12, 10:12, 4:11).

נבחרת הנכים של ישראל בשייט קיימה היום את השיוט השלישי, הרביע והחמישי, שבמהלכם הגיעה למקום הרביעי, השישי והשני, בהתאמה. בזכות תוצאות אלו עלתה הנבחרת הישראלית מהמקום העשירי לחמישי בדירוג הכללי. במקום הראשון מדורגת נבחרת צרפת, שנייה אוסטרליה ואחריה גרמניה ונורבגיה.

בתחרויות המוקדמות בחתירה אקדמית שנערכו הבוקר בבייג'ינג הגיעה פסקל ברקוביץ' שהתמודדה בתחרות ליחידים, למקום הרביעי במקצה ושישי בדירוג הכללי. החותר אלי נאווי הגיע בחתירה ליחידים למקום השני במקצה שלו ושלישי בדירוג הכללי. בתחרויות לזוגות הגיע הצמד איגור ומרי קוגן למקום החמישי במקצה ותשיעי בדירוג הכללי. בחתירה הקבוצתית הגיעה נבחרת ישראל למקום האחרון במקצה.

סיכוייהם של החותרים ביחידים, בזוגות ובתחרות הקבוצתית להעפיל לשלב הגמר יקבעו בהמשך התחרויות שיתקיימו מחר.

עדכון ראשון: 8:08 9/9
עדכון אחרון: 11:25 9/9

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully