וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב לא מוותרת בנוגע לעונש שקיבלה

קרן שמש

8.9.2008 / 18:41

המועדון הגיש ערעור לביה"ד העליון של ההתאחדות, בעקבות קריאות גזעניות והתפרעויות האוהדים. הדיון ייערך כמתוכנן ביום רביעי

בזמן שנבחרת ישראל מתכוננת למשחקה השני במוקדמות המונדיאל במולדובה, בהפועל תל אביב מנסים למצוא פתרון לעונש שקיבלה הקבוצה מההתאחדות, לפיו היא תארח את מכבי חיפה במשחק ללא קהל ביום ראשון הקרוב. העונש הוטל על הפועל תל אביב, אחרי שהקבוצה הורשעה בעבירות גזעניות ומעשי התפרעות של אוהדיה.

בהפועל תל אביב טענו כי ההחלטה תסב למועדון נזק של כמיליון שקלים, בנוסף הוטל על הקבוצה קנס של 10 אלף שקלים והורדת שתי נקודות על תנאי למשך שנה בגין עבירה דומה. הערעור הוגש היום (שני) על ידי עורכי הדין אבי חימי ושחר בן עמי. הקבוצה ביקשה עיכוב ביצוע של העונש וזאת על מנת להביא ראיות נוספות בנוגע לזהות האדם שזרק את רימון העשן ביציע. לטענת האדומים, אלו עושים פעולות שונות לגילוי זהותו. בנושא הקריאות הגזעניות בהן הואשמה הקבוצה הבהירה הקבוצה בבקשתה כי הקריאות לא הופנו כלפי שחקנה שחום העור של היריבה אלא כנגד שני שחקנים, גל לוי ואיב ג'ידה, שהתגרו בקהל לאחר השער וכתוצאה מכך ספגו קריאות אשר אינן על רקע גזעני. נטען עוד כי שופט המשחק ציין בדו"ח כי הקריאות הופנו רק כלפי איב ג'ידה.

בית הדין החליט שהדיון ייערך כפי שתוכנן מראש, ביום רביעי בשעה 17:30, חרף בקשתה של הפועל תל אביב לדחות אותו אחרי המשחק נגד מכבי חיפה כדי שהעונש, במידה ויישאר על כנו, לא יוחל על המשחק מול הירוקים. ההערכה היא כי העונש לא יופחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully