וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורג', בא?

דור בלך

8.9.2008 / 16:40

באמצע העונה שעברה עזב ג'ורג' בה את מכבי נתניה. ועכשיו, בעקבות מצוקת החלוצים, חוזר השחקן מחוף השנהב כדי להיבחן אצל לותר מתיאוס

ג'ורג' בה, החלוץ גדול הממדים ששיחק במחצית הראשונה של העונה שעברה במכבי נתניה, יגיע מחר (שלישי) למבחנים בקבוצה וינסה להרשים את לותאר מתיאוס. בה, כזכור, שוחרר בינואר הקודם, כשפרנסיס קיויו הגיע להחליפו. החלוץ שוחרר באופן רשמי בעקבות פציעה, אך יכולתו הדלה הייתה פקטור משמעותי בהחלטה, שכן בעזרת שיקום בצרפת החלוץ חזר לכושר משחק כבר בסוף ינואר. במאי נבחן בה בבארי מהסיירה בי באיטליה אך לא הרשים. בעונה שעברה נבחן השחקן בלידס ובשפילד יונייטד, ואף זכה לחוזה בג'ילינגהאם, מהליגה הרביעית באנגליה, אך שוחרר אחרי ששיחק בשורותיה משחק בודד.

למרות שבה שחקן חופשי, והפרטים איתו למעשה מסוכמים באם ירצה אותו מאמן הקבוצה, השחקן אינו חלק מרשימת החלוצים שמתיאוס וסקאוט המועדון, טומי נילסן, העבירו לדניאל יאמר, והגיע בתיווכו של סוכנו הישראל דדה חדד, המקורב לבעלי הקבוצה דניאל יאמר. מתיאוס ייבחן את השחקן בשבועות הקרובים, אך לא יחליט לגביו לפני שימצה את האופציות עם החלוצים אחריהם עקב.

"אני שמח לחזור לנתניה, ומתרגש מאוד לעבוד עם שם גדול כמו לותר מתיאוס", אמר בה היום. "אני מקווה שאצליח להרשים אותו. היה לי טוב בנתניה בעונה שעברה, ואם המאמן ירצה אותי אשחק בקבוצה בוודאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully