וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: בריידי יחמיץ את כל העונה

8.9.2008 / 22:10

הפטריוטס פירסמו הודעה שמאשרת כי הקוורטרבק בחוץ. וינס יאנג צפוי להיעדר עד חודש. פייטון מאנינג: "המשחק שלנו עורר בחילה"

מה שהיה ספקולציה מבוססת הפך הערב (שני) לרשמי: טום בריידי, הקוורטרבק של ניו אינגלנד פטריוטס, יחמיץ את עונת 2008 בעקבות פציעת הברך שספג אתמול במשחק מול קנזס סיטי. מי שצפוי לפתוח במשחק הקרוב מול ניו יורק ג'טס הוא מחליפו של בריידי, מאט קאסל.

ב-NFL מסתובבת בכל שנה קבוצת קוורטרבקים המכונה "איגוד נהגי המוניות של הליגה" - שחקנים שיושבים בחוץ ומחכים להזדמנות לפי קריאה. טים רטאי הוא חבר ותיק בגווארדיה, אליה הצטרף לפני פתיחת העונה גם כריס סימס ששוחרר מטמפה ביי. השניים נקראו להתרשמות בניו אינגלנד, שחושבת כבר על העונה בלי בריידי.

גם בטנסי ובקנזס סיטי מודאגים מפציעות הקוורטרבקים שלהם, כשהצ'יפס איבדו את ברודי קרויל והטייטאנס את וינס יאנג. השניים יעברו בדיקות הערב, כשיאנג עבר להלך על קביים - סימן לא טוב עבור הטייטאנס. הדיאגנוזה הראשונית היא קרע חלקי ברצועות הברך, שבועיים עד ארבעה שבועות בחוץ. קרי קולינס הוא, בינתיים, הפותח של הקבוצה.

ביקורת קשה באינדיאנפוליס על הקולטס, שהפסידו במשחק הפתיחה ב"לוקאס אויל" לשיקגו 29:13. "לא היה לנו משחק כזה הרבה זמן", אמר מאמן הקבוצה טוני דאנג'י, והקוורטרבק פייטון מאנינג הוסיף: "זה מעורר בחילה". בוב קרביץ, פרשן הפוטבול הבכיר של ה"אינדיאנפוליס סטאר", כתב: "זה לא רק שמאנינג החמיץ את מחנה האימונים, נראה כאילו כל הקבוצה לא הייתה שם. הקולטס שיחקו עם קוורטרבק קבוע שלכל אורך המשחק תיפקד כמו שחקן זמני".

עדכון אחרון: 8.9.08, 22:10

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully