וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל תתעסק עם היוהאן

8.9.2008 / 13:04

יוהאן סנטנה הציל את המטס מסוויפ קריטי מול הפיליז, כשניצח אותם 3:6, אחרי 2:6 לפילדלפיה במשחק הראשון. שמירה 55 לקיי-רוד

ניו יורק מטס - פילדלפיה 6:2
ניו יורק מטס - פילדלפיה 3:6

שוב המראות, שוב הקולות היו שם ב"שיי סטדיום", כשהפיליז ניצחו במשחק הראשון 2:6 ועמדו בפני סוויפ בסדרה והשוואת המאזן בין השתיים. ג'יימי מוייר הותיק ניצח את פדרו מרטינז עם שבעה אינינגים טובים וגרג דובס חבט להומר כדי להעמיד את המטס במצב לא נעים.

אלא שלמשחק השני עלה יוהאן סנטנה בפוקוס. האס של המטס הגיש 7.1 אינינגים משובחים שכללו שישה טיגונים, נעזר בשני הומרים של קרלוס דלגאדו ועזר למטס להימלט מסוויפ ולהגדיל בחזרה את הפער בפסגת ה-NL מזרח. קול המלס, שעדיין לא הוכיח שהוא ביג גיים פיצ'ר, עם ההפסד.


לוס אנג'לס דודג'רס - אריזונה 3:5

היפ-היפ הוריי, ייפי-קאי-איי, הדודג'רס הולכים לפלייאוף. טוב, עדיין מוקדם, אבל הסדרה הזו, שהסתיימה בסוויפ, בהחלט יכולה להיות חציית הרוביקון עבור הדיאמונדבקס, שעכשיו משקיפים במרחק של משחק וחצי מהמקום השני. מקס שרצר קטל 11 חובטים בחמישה אינינגים של עבודה, אבל הונג צ'י קו זכה בניצחון בזכות שתי ריצות באינינג השביעי. ג'ונתן ברוקסטון עם השמירה, ג'ון ראוש עם ההפסד, אדם דאן וכריס סניידר עם הומרים לדיאמונדבקס.


סינסינטי - שיקגו קאבס 3:4

קרי ווד הזכיר לקאביז את הדברים שעליהם דובר בכתבה של יניב אורגד (לינק מצורף), כשהרשה שלוש ריצות באינינג התשיעי ביתרון 1:3 והראה שהדרך לזכיה בוורלד סירייס עדיין ארוכה. שבעה וחמישה לארון הראנג בסינסינטי, כשבניצחון זוכה פרנסיסקו קורדרו.


מילווקי - סן דייגו 10:1

מני פארה והברוורס קיבלו מקלחת קרה, ולמרות הגמגומים החוזרים ונישנים של הקאבס, שעון החול אוזל והפער בן ארבעת המשחקים מתחיל להיראות בלתי סגיר. כריס יאנג עמד על משחק מושלם עד לאינינג השמיני, אבל סיים עם ריצת חובה ו"רק" תשעה אינינגים וחמש הכשות. קווין קוזמנוף וצ'ייס הדלי עם הומרים לפאדרס.


משחקים נוספים ב-NL:

אטלנטה - וושיגנטון 7:4
קולורדו - יוסטון 7:5
סט. לואיס - פלורידה 1:3
סן פרנסיסקו - פיטסבורג 6:11

בוסטון מעשית בפלייאוף

טקסס - בוסטון 7:2

הרד סוקס התקשו קצת לסגור את ההופעה הנאה של פול בירד (6.2 ו-4), כשספגו שתי ריצות באינינג התשיעי והשאירו שחקנים על הבסיסים. אחרי שהמסך ירד, בוסטון צימקה את הפער מטמפה ביי, שטואטאה בטורונטו, למשחק וחצי בלבד, כשבקרב על הויילד קארד נשאר הסיכוי של מינסוטה תאורטי בלבד לאחר שהפסידה לדטרויט (6.5 משחקים מאחורי בוסטון). דייויד אורטיז וג'ייסון ביי חבטו להומרים, ברנדון מקארתי רשם את ההפסד. הומר לטיילור טיגארדן בריינג'רס.


טורונטו - טמפה ביי 0:1

הפעם ההגשה של הרייז עבדה היטב, כשמאט גארזה הגיש שבעה וקטל שבעה. אלא שלצערו של גארזה, מולו הגיש פנינה דייויד פרסי (הידוע בכינויו "דוד הפרסי"), שעם שמונה ושבעה ושמירה של ג'סי קרלסון סגרו את הדלת עם סוויפ וגרמו לרד סוקס לצמק את הפער במזרח.


שיקגו וייט סוקס - לוס אנג'לס איינג'לס 3:2

פרנסיסקו רודריגז שמר בפעם ה-55 העונה ומתקרב להיסטוריה - השוואת שיא השמירות (57) ואולי גם שבירתו. ג'ו סונדרס טיגן ארבעה חובטים ב-7.1 אינינגים של עבודה והאיינג'לס נמנעו מסוויפ ואגב כך חזרו להוביל את החטיבה במאזן הכללי. פול קונרקו וטובי הול עם הומרים בשיקגו, הוראסיו רמירז עם ההפסד.


מינסוטה - דטרויט 7:5

הטייגרס נגסו קשות בחלום הפלייאוף של הטווינס, שבנוסף ליציאתם מתמונת הויילד קארד לא הצליחו לצמק את פער 2.5 המשחקים משיקגו. חמישה ושלושה הספיקו לכריס למברט לניצחון קריירה ראשון, מגליו אורדונייז, מיגל קבררה ודאסטי ריאן עם הומרים לטייגרס, פרננדו רודני עם השמירה. הפסד לגלן פרקינס.


יתר התוצאות ב-AL:

סיאטל - ניו יורק יאנקיז 2:5
קנזס סיטי - קליבלנד 3:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully