וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחתו: "עידן מליחי שוקל לפרוש מכדורגל"

8.9.2008 / 8:48

במשפחתו של קשר מכבי פ"ת טוענים כי אם לא תגיע לו הצעה מליגת העל הוא ישקול פרישה. אמו מאשרת: "הוא שוקל להתרכז בעסקים"

עידן מליחי עשוי להודיע על פרישה מכדורגל בשבועות הקרובים, זאת אם לא ימצא בימים הקרובים קבוצה בליגת העל שתקלוט אותו. מליחי, שסיכם במכבי פ"ת לעונה אחת, דרש חוזה לשלוש שנים, מה שנתקל כזכור בהתנגדות מהנהלת הקבוצה, שהודיעה לו כי היא מפסיקה לנהל עמו משא ומתן.

אמו של השחקן סיפרה הבוקר כי "עידן אכן שוקל לפרוש ולהתרכז בעסקיו עם אביו, אלא אם כן תגיע לו הצעה מליגת העל. הוא לא מעוניין לשחק בליגה השנייה". מליחי שוהה כעת עם אביו בגרמניה, ולא ברור האם יחזור לכדורגל.

מליחי, 29, החל את דרכו במחלקת הנוער של מכבי פתח תקוה ועלה לקבוצת הבוגרים בעונת 1997/98. בעונה השלישית שלו במועדון הוא זכה עם הקבוצה בגביע הטוטו ושיחק בה ברציפות עד עונת 2002/03. בעונה שלאחר מכן חתם מליחי בבית"ר ירושלים, אך לא הרבה לשחק שם במהלך שלוש שנותיו בקבוצה. לפני שנתיים חתם באשדוד, ובעונה שעברה הועבר לבני יהודה במהלך העונה. העונה חזר להתאמן במכבי פ"ת, שבה, כאמור, סיכם לעונה אחת, אך דרש חוזה לטווח ארוך על מנת לפרוש בקבוצה בה גדל. מקורב לקשר הוסיף: "ביום ראשון עידן יחזור מגרמניה וישקול את עתידו. האפשרות שיודיע על פרישה בהחלט קיימת".

עוד בפ"ת: הקשר לירן כהן נשאר בשלב זה בסגל הקבוצה וימשיך להיאבק על מקומו. המגן עיסמאיל עמאר רוצה לעזוב את הקבוצה ומחפש קבוצה שתקלוט אותו. הקשר הבלגי סירמאנה דמבלה חזר לארץ והתאמן אתמול עם הקבוצה. במועדון מחזיקים אצבעות לבלם בובאן גרנצ'ארוב, שייכלל בסגל מקדוניה במסגרת מוקדמות המונדיאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully