וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת כדורסל הנכים ניצחה את סין

אברהם תשובה

8.9.2008 / 9:27

הישג יפה לנבחרת במשחקים הפראלימפיים, שהביסו 41:80 את סין. טניס: אילנית פרידמן העפילה לשמינית הגמר. טנ"ש: לירן גבע ניצח יריב ניגרי

לאחר שהפסידו אמש (ראשון) לנבחרת ארצות הברית במסגרת המשחקים הפראלימפיים בבייג'ינג, גברה נבחרת הכדורסל לנכים של ישראל על נבחרת סין 41:80, לאחר שהובילה במחצית 20:36. הרבו לקלוע לישראל: רועי רוזנברג 19 נקודות, ליאור דרור 16 ודותן מישר 15. מחר תתמודד ישראל נגד ברזיל.

הטניסאית אילנית פרידמן העפילה לשלב שמינית הגמר בטניס בכיסאות גלגלים, לאחר שגברה בסיבוב הראשון על צ'יוקו אומהה מיפן, בתוצאה 0:2 (4:6, 0:6). 32 מבכירי הטניסאיות בעולם נוטלות חלק בטורניר הטניס בכיסאות גלגלים.

דוד אלטרץ נוצח הבוקר על ידי ואדים קובוב מאוקראינה, המדורג שלישי בעולם. בתוצאה 3:2. בשתי המערכות הראשונות הוביל קובוב, אלטרץ ניצח את השתיים הבאות והשווה ל-2:2, אך במערכה החמישית והקובעת ניצח האוקראיני, ובמשחק כולו.

לירן גבע זכה בניצחון ראשון במשחקי טניס השולחן. גבע ניצח 1:3 במערכות את אולואדה אגבינולה מניגריה. שמואל שור הפסיד בסיבוב הראשון לגרמנייוכן וולמורט, המדורג ראשון בעולם, 3:0. נבחרת השייט של ישראל נפסלה בשיוט שני לאור עבירה שביצעו טרם הזינוק.

אל ראשי המשלחת מגיעים דיווחים על מורת רוח רבה השוררת בקרב בני משפחות הספורטאים, ידידים, חברים וחובבי ספורט, על כך שערוצי הטלוויזיה המסחריים אינם מכסים את המשחקים הפראלימפיים כפי שכיסו את המשחקים האולימפים שהסתיימו לפני כשבועיים.

יו"ר הועד הפראלימפי הישראלי, דני בו אבו, אמר בשיחה טלפונית: "הספורטאים הפראלימפיים מייצגים את המדינה בדיוק כמו הספורטאים האולימפיים ואין סיבה שהסיקור בערוצים המסחריים לא יהיה שווה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully