וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים: טום בריידי סיים את העונה

8.9.2008 / 2:56

על פי מספר גורמים בניו אינגלנד, הקוורטרבק של הפטריוטס, MVP העונה שעברה שנפצע בברכו, סובל מקרע ברצועות ולא ישוב ב-2008

על פי דיווחים שונים, בהם של פיטר קינג מ-SI ושל מייקל סילבר מ"יאהו", יש סבירות גבוהה שטום בריידי, הקוורטרבק של ניו אינגלנד פטריוטס, לא ישוב לשחק עוד העונה. בריידי נפגע בברכו מתיקול של ברנדון פולארד ברבע הראשון במשחק מול קנזס סיטי ולא חזר לשחק. הוא הוחלף על ידי מאט קאסל, במשחק בו ניצחו הפטריוטס 10:17.

תחילה לא ידעו הפטריוטס מה מצבו של הקוורטרבק, שירד בכוחות עצמו לחדר ההלבשה. במסיבת העיתונאים לאחר המשחק אמר המאמן ביל בליצ'יק כי אינו יודע את חומרת הפציעה, אולם מקור המקורב לשחקן ציין כי הוא סובל מפגיעות חמורות בברכו, עוד לפני שעבר את בדיקת ה-MRI המתוכננת ליום שני. "זה נראה לא טוב, הם יצטרכו לשחק בלעדיו".

בריידי הוביל את הפטריוטס למאזן מושלם בעונה שעברה - 0:16 ולסופרבול, בו נוצחו על ידי ניו יורק ג'איינטס. הוא נבחר ל-MVP של 2007 והצעיד את ניו אינגלנד ארבע פעמים לסופרבול, כשבשלוש מהן (2001, 2003, 2004) ניצח ופעמיים זכה בתואר ה-MVP של המשחק.

מבחינת ניו אינגלנד, מדובר במכה קשה ביותר. הקבוצה סומנה על ידי הפרשנים כזוכה פוטנציאלית בסופרבול, אולם בלי בריידי צנחו סיכוייה. קאסל בן ה-26, שחקן השנה הרביעית בליגה, נבחר על ידי הפטריוטס בבחירה ה-230 ב-2005. קריירת המכללות של קאסל עברה כשהוא בעיקר מגבה את קרסון פאלמר ואת מאט ליינארט ב-USC. הרקע שלו דומה ביותר לזה של בריידי, שגיבה את בריאן גריסי במישיגן ונבחר בסיבוב השישי על ידי ניו אינגלנד, אולם יש תמימות דעים באשר להבדל העצום בכישרון של השניים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully