וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איצטדיון דוחא עדיין לא אושר

יצחק סולומון

7.9.2008 / 18:53

בעיות בירוקרטיות מונעות את אישור מגרשה של בני סכנין, שעלולה לנדוד שוב לאיצטדיון חלופי. בינתיים, פרדי דוד ממשיך בהכנות לשבת

בירוקרטיה ישראלית טיפוסית תמנע ככל הנראה מקבוצת בני סכנין לשחק במגרשה הביתי גם במחזור השלישי, בסוף השבוע הבא, מול מכבי נתניה. נכון להיום (ראשון) הליקויים באיצטדיון דוחא לא תוקנו, על פי דרישת המשטרה, וספק רב אם יתוקנו במועד הקרוב.

לאחר שהקבוצה נאלצה לארח את בית"ר ירושלים, באיצטדיון קריית אליעזר, במשחק פתיחת העונה, הזדרזו במשרד לפתוח הנגב והגליל, שבראשו עומד השר יעקב אדרי, לצאת בהצהרה לפיה המשרד יעביר 200 אלף שקל לתיקון הליקויים. נכון להיום, הכסף עדיין לא עבר לקופת העירייה. גורם במשרד לפתוח הנגב והגליל: "זה תהליך שלוקח זמן. זה לא משהו שקורה בשבוע. צריך לקבל אישורים. הבהרנו את זה לאנשי סכנין כאשר הבטחנו להם את הכסף"

בעיריית סכנין זעמו על אנשי בני סכנין, שלטענתם הפיצו שמועה לפיה הכסף הועבר לקופה, אך העירייה לא השתמשה בו לתיקון הליקויים בדוחא, משיקולים פוליטיים, בעקבות הצהרתו של יושב ראש הקבוצה, מאזן גנאים, כי בכוונתו להתמודד על ראשות העיר בבחירות הקרובות בחודש נובמבר. ראש העיר, מוחמד בשיר: "אני לא יודע מאיפה הפרסום לפיו קיבלנו את הכסף. אם לקבוצה יש יחסים טובים עם השר אדרי, שיפנו אליו ויבדקו איפה הכסף".

מהמשרד לפתוח הנגב והגליל נמסר בתגובה: "לאחרונה הובא לידיעת השר מצבו הבטיחותי של מגרש הכדורגל של בני סכנין.
על מנת לפתור את הבעיה ביקש השר אדרי להעביר 200 אלף שקלים לטובת תיקון הליקויים. מאחר ומדובר בהליך רשמי, בשבוע האחרון בוצעו הבדיקות מול כל הגורמים הרלוונטיים, ובתוך ימים תועבר פנייה למשרד השיכון שבאמצעותו מעביר המשרד לפיתוח הנגב והגליל את הכסף לסכנין. חשוב לציין כי בשנתיים האחרונות השקיע המשרד לפיתוח הנגב והגליל שני מיליון שקלים במגרש דוחא".

"צפוי משחק קשה"

שחקני סכנין חזרו היום (ראשון) לאימונים לאחר שקיבלו מנוחה בסוף השבוע. המאמן פרדי דוד החל בהכנות למשחק בסוף השבוע, נגד מכבי פתח תקווה בשבת. דוד הסתפק במספר משפטים קצרים לפני האימון, "צפוי לנו משחק קשה בשבת מול קבוצה קשה, בואו נכין עצמנו טוב".

המגן עלי עותמאן, שהיה פצוע בשלושת השבועות האחרונים, החלים והתאמן היום כרגיל. פצוע נוסף, המגן השמאלי באסם גנאים, הסתפק באימוני ריצה סביב המגרש, ועדיין לא ברור אם יהיה כשיר לשבת.

החלוץ הברזילאי מייקון דוס סנטוס התאמן גם היום, וייבחן מחר במשחק אימון מול קבוצת הנוער. בקבוצה העבירו היום בקשה להתאחדות לכדורגל לקיים את משחקי הקבוצה בחודש הרמדאן לאחר צאת הצום, בשעה 19:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully