וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכריזים על עוצר

6.9.2008 / 13:16

מעכשיו, חוזרים לחיות בוואקום בימי ראשון, עם המחזור הראשון של העונה. ניו אינגלנד מול קנזס סיטי, גרין ביי נגד מינסוטה, מיאמי-ג'טס

בשבע בערב זה מתחיל, בשעות הקטנות של הלילה זה נגמר. במשך שבעה חודשים מצאנו לנו עיסוקים אחרים, אבל ביום ראשון הקרוב נכנסים לנוהל הישן והאהוב: NFL במרכז הסלון והחיים. בחמשת החודשים הבאים, בימי ראשון אין תוכניות, אין חתונות (ואם יש - מבריזים. מניסיון) ואין שום דבר שלא כולל כדור אליפטי מעור חזיר.

אנו חוזרים השנה לשיטת הניחושים ה"ישנה" שלנו, כשהתחזית היא על פי היחסים המפורסמים בלאס וגאס, קרי אם היחס עומד על 8.5- לטובת קבוצה מסויימת, זה אומר שניצחון שלה ב-9 נקודות ומעלה יזכה את מי שהלך עליה בניחוש נכון, כל דבר אחר (ניצחון ב-8 נקודות, תיקו או הפסד) יזכה את מי שהלך על האנדרדוג. זכרו - מדובר בצורך שעשוע בלבד, הימורי אינטרנט הם מחוץ לחוק במדינת ישראל.

העונה נפתחה רשמית בלילה שבין חמישי לשישי, כשהאלופה ניו יורק ג'איינטס ניצחה את וושינגטון 7:16. ביום ראשון ייערכו עוד 13 משחקים והמחזור יינעל אור ליום שלישי, עם שני משחקים נוספים. הנה מה שמתכננות לנו הרשתות.

METV:

20:00: ניו אינגלנד פטריוטס - קנזס סיטי צ'יפס

23:15: קליבלנד בראונס - דאלאס קאובויס

FOX:

20:00: בפאלו בילס - סיאטל סיהוקס

ESPN:

3:00, בין ראשון לשני: אינדיאנפוליס קולטס - שיקגו ברס

2:00, בין שני לשלישי: גרין ביי פאקרס - מינסוטה וייקינגס

5:15, בין שני לשלישי: אוקלנד ריידרס - דנבר ברונקוס

בריידי אפילו לא בדו"ח (שעה ראשית: 20:00)

ניו אינגלנד - קנזס סיטי

מי שהיה לו ספק קל שבקלים יכול להירגע: טום בריידי ישחק. הקוורטרבק של ניו אינגלנד אפילו לא נמצא בדו"ח הפציעות של הקבוצה, לראשונה מזה ארבע שנים (תמיד היה מסווג שם כ"פציעת כתף"). בריידי יפתח, כשהשאלה המרכזית היא כיצד ישחק לאחר שהחמיץ את כל ארבעת משחקי טרום העונה. בקנזס סיטי יעלה ברודי קרויל כקוורטרבק מספר 1 הבלתי מסוייג של הקבוצה, ובהגנה יעשה גלן דורסי, התאקל ההגנתי שנבחר בדראפט האחרון, את צעדיו הראשונים בליגה.

היחס של וגאס: 15- לניו אינגלנד. מי ינצח את היחס: קנזס סיטי (ניו אינגלנד תנצח במשחק)


אטלנטה - דטרויט

הרבה מאוד פנים חדשות באטלנטה, מהמאמן מייק סמית' שהגיע מג'קסונוויל ועד הקוורטרבק מאט ריאן, שלא רק קיבל חוזה עצום מהקבוצה, אלא גם זכה לפתוח מהסנאפ הראשון. דטרויט תקווה לתפוקה גדולה של קלווין ג'ונסון, התופס המבטיח שנכנס לעונה אחרי טרום-עונה מדהים.

היחס של וגאס: 3.5- לדטרויט. מי ינצח את היחס: אטלנטה (דטרויט תנצח במשחק)


בולטימור - סינסינטי

שתי קבוצות שמאוד איכזבו בשנים האחרונות ייפגשו בבולטימור, כשהסימן הטוב לבנגאלס הוא שבשלוש השנים האחרונות הם ניצחו במחזור הפתיחה. בולטימור תפתח עם ג'ו פלאקו בעמדת הקוורטרבק, לאחר שטרוי סמית' חלה וקייל בולר סיים את העונה בגלל פציעה. בסינסינטי ישוב טי ג'יי חושמנזאדה לשחק לאחר שהחמיץ את טרום העונה, וישתף פעולה בעמדת התופס עם צ'אד אוצ'ו סינקו (לשעבר ג'ונסון. אין ברירה, צריך להתרגל). הסייפטי אד ריד בספק בבולטימור.

היחס של וגאס: 2- לסינסינטי. מי ינצח את היחס: סינסינטי (שמן הסתם, לפי היחס הזה גם תנצח במשחק)


בפאלו - סיאטל

טרנט אדוארדס יפתח בעמדת הקוורטרבק של הבילס, מה שאומר שעידן ג'יי פי לוסמן פחות או יותר הסתיים בבפאלו. אצל הסיהוקס יעמוד מוריס מוריס כרץ הפותח ויגובה בג'וליוס ג'ונס. אגב, שון אלכסנדר, הרץ הכוכב ששוחרר מהקבוצה בסיום העונה שעברה, טרם מצא מקום לשחק בו השנה אבל משוכנע: "מישהו יצרף אותי בקרוב". בעיה חמורה של תופסים לסיאטל, כשדיון בראנץ' (ברך) ובובי אנגראם (כתף) לא ישחקו.

היחס של וגאס: 1- לבפאלו. מי ינצח את היחס: בפאלו

כשפני פוגש את הג'טס

מיאמי - ניו יורק ג'טס

הפיקנטריה חושפת את פרצופה הקיטשי כבר במחזור הראשון, כשצ'אד פנינגטון, ששוחרר מהג'טס רק לפני חודשיים, פוגש את האקסית, עם ברט פארב מאחורי קו ההתקפה. "אני חושב שפני הוא תוספת חשובה לקבוצה שלנו", אמר טוני ספראנו, מאמן מיאמי. "רציתי לשחק, כל הזמן ידעתי שאני רוצה לשחק", אמר פארב, "אני יודע שרוב האנשים חושבים שהסיכויים נגדי, אבל אני בסדר עם זה". התופס לברניוס קולס בסימן שאלה בניו יורק בגלל פציעת ירך.

היחס של וגאס: 3- לג'טס. מי ינצח את היחס: ג'טס


ניו אורלינס - טמפה ביי

שנה מאכזבת מאוד עברה על הסיינטס, שגם ההכנות שלהם לעונת 2008 השתבשו מעט בגלל סופת "גוסטב". אבל הסופה עברה והסופרדום מוכן להזניק את ה-NFC דרום לדרך. ג'רמי שוקי יצטרף לדרו בריס, מרקז קולסטון ורג'י בוש, כשבצד ההגנתי ינסה הליינבקר החדש של הקבוצה, ג'ונתן וילמה המצויין, לעצור את ג'ף גארסיה והבאקנירס, אלופי הבית מהעונה שעברה. הרץ האחורי דוס מקאליסטר בסימן שאלה בניו אורלינס (ברך).

היחס של וגאס: 3.5- לניו אורלינס. מי ינצח את היחס: טמפה ביי (טמפה ביי תנצח במשחק)


פילדלפיה - סט. לואיס

מבחן ראשון לדונובן מקנאב והאיגלס, שמתיימרים לרוץ לראשות ה-NFC מזרח הקשה. בריאן ווסטברוק ימשיך להיות הנשק הכבד של פילדלפיה, אבל מקנאב עשוי למצוא לא מעט את דשאן ג'קסון, התופס הרוקי שהרשים בטרום העונה ויבקש להיכנס לנעליים של קווין קרטיס הפצוע. הצירוף הבולט בהגנה הוא מגן הפינה אסאנטה סמואל, שינסה לקטוף את מארק בולג'ר והראמס. בכל מקרה, סט. לואיס צפויה לתת הרבה עבודה לרץ סטיבן ג'קסון.

היחס של וגאס: 8.5- לפילדלפיה. מי ינצח את היחס: סט. לואיס (פילדלפיה תנצח במשחק)


פיטסבורג - יוסטון

אחרי ההפסד המאכזב לג'קסונוויל בשלב הויילד קארד בפלייאוף, הסטילרס מסתערים שוב. ווילי פארקר, ששבר את רגלו בשלהי העונה שעברה, חוזר לעמדת הרץ האחורי הפותח, כשמאחור ייתמך ברוקי רשארד מנדנהול. אנדרה ג'ונסון, שכמעט לא שיחק בטרום העונה והחמיץ שבעה משחקים בעונה שעברה, חוזר להרכב הטקסאנס וצפוי לרשום מספרים יפים משיתוף הפעולה עם מאט שאוב.

היחס של וגאס: 6.5- לפיטסבורג. מי ינצח את היחס: פיטסבורג


טנסי - ג'קסונוויל

אחרי שמתחו את הפטריוטס בסיבוב השני בפלייאוף שעבר, הג'אגוארס מוכנים לקחת את העסק כמה צעדים קדימה העונה, אבל לפני כן הם יצטרכו לעבור בית מאוד לא קל ולהתאושש מטראומת הירי בריצ'רד קולייר (שעל פי הדיווחים מצבו משתפר, אבל לא יצא מכלל סכנה). היריבה הראשונה שלהם תהיה אחת שכנראה תתעמת איתם על מקום בפלייאוף, וכדי שזה יקרה יצטרך וינס יאנג לשפר בהרבה את ביצועי טרום העונה הגרועים שלו. ג'רי פורטר, התופס החדש של ג'קסונוויל, לא יערוך בכורה בקבוצה עקב פציעה בשריר הירך.

היחס של וגאס: 3- לג'קסונוויל. מי ינצח את היחס: טנסי (טנסי תנצח במשחק)

פאקמן מתחיל מחדש (שעה ראשית: 23:15)

קליבלנד - דאלאס

אוי, האכזבה. אחרי עונה של 3:13, הקאובויס נפלו מול הג'איינטס במשחק הפלייאוף הראשון שלהם אשתקד, והזיכרון עדיין צורב. מבחינת הקאובויס זו תהיה התחלה חדשה, כמו גם מבחינת מגן הפינה אדם ג'ונס (לשעבר "פאקמן"), שטוען בתוקף שהעבר הגרוע שלו מאחוריו. דרק אנדרסון, הקוורטרבק המפתיע של השנה שעברה, יפתח בקליבלנד למרות זעזוע מוח שעבר בטרום העונה, כשבריידי קווין מחכה להזדמנות שלו.

היחס של וגאס: 6- לדאלאס. מי ינצח את היחס: קליבלנד (קליבלנד תנצח במשחק)


קרוליינה - סן דייגו

בניגוד לשנים עברו, שבהן סומנה קרוליינה כסוס השחור של הליגה, העונה הקרדיט שמקבלים המאמן ג'ון פוקס והקוורטרבק ג'ייק דלהום מועט. דלהום חוזר מפציעת מרפק שהשביתה אותו כמעט לכל אורך העונה שעברה. הצ'ארג'רס ינסו לפתוח עונה ברגל ימין ובלי תקלות, כשהעיניים תהיינה נשואות לליינבקר שון מרימן, שעומד לשחק עם קרעים ברצועות ברכו.

היחס של וגאס: 9- לסן דייגו. מי ינצח את היחס: קרוליינה (סן דייגו תנצח במשחק)


סן פרנסיסקו - אריזונה

זה כבר הפך לעניין של מסורת, שהשתיים האלה יפתחו עונה במפגשים ביניהן. זה גם הפך לעניין של מסורת שהשתיים האלה ייאבקו על מקום גבוה בדראפט. קן וויזנהאנט בחר בקורט וורנר כפותח שלו לשבוע הראשון בקרדינלס, ומהצד השני העדיף מייק נולן את ג'יי טי או'סליבן, בהשפעת מתאם ההתקפה מייק מארץ, האיש שגילה את וורנר בסט. לואיס.

היחס של וגאס: 2.5- לאריזונה. מי ינצח את היחס: אריזונה

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

אש בלמבו פילד

אינדיאנפוליס - שיקגו (3:15, בין ראשון לשני)

יפתח או לא יפתח? במקרה של פייטון מאנינג זו בכלל לא הייתה שאלה. הקוורטרבק של אינדיאנפוליס, שהחלים מניתוח ברך שעבר, יערוך את ההופעה ה-161 ברציפות שלו בעונה הסדירה, וזה יקרה ב"לוקאס אויל סטדיום", האיצטדיון החדש של הקולטס. למי שלא זוכר, המפגש האחרון בין השתיים היה בסופרבול של 2006, ובו ניצחו הקולטס 17:29. שיקגו תבקש נקמה קטנה, אבל עם קייל אורטון בעמדת הקוורטרבק זו משאלה בעייתית. מאט פורטה יפתח בעמדת הרץ האחורי של הברס.

היחס של וגאס: 9-5- לאינדיאנפוליס. מי ינצח את היחס: שיקגו (אינדיאנפוליס תנצח במשחק)


גרין ביי - מינסוטה (מאנדיי נייט, 2:00)

התכנון המקורי היה לתלות את חולצתו של ברט פארב לפני המשחק, אבל אחרי קיץ סוער שקשר את פארב למינסוטה, כבר ידעו הפאקרס שזה לא יקרה (עוד לפני שעבר לג'טס). בכל מקרה, ארון רוג'רס יצטרך להוכיח שהוא יכול להיכנס לכפכפים של פארב (לנעליים - עדיין ייקח לו זמן), כשריאן גרנט על הקרקע וגרג ג'נינגס באוויר ינסו לתת לו תמיכה ראויה. במינסוטה יעלה אדריאן פיטרסון הסנסציוני במטרה לטחון דשא ולהקל על החיים של טרוואריס ג'קסון הקוורטרבק.

היחס של וגאס: 2.5- לגרין ביי. מי ינצח את היחס: גרין ביי


אוקלנד - דנבר (מאנדיי נייט, 5:15)

מה שהיה בעבר הלא רחוק קרב קלאסי, מפגיש שתיים מהיריבות המרות והותיקות ביותר בליגה, שבהווה מתעסקות בבעיות זהות קשות. אוהדי הריידרס ימתינו לראות איך עובד שיתוף הפעולה בין הקוורטרבק ג'מארקוס ראסל לרץ דארן מקפאדן, כשבאוויר ינסה ג'אבון ווקר להראות לברונקוס שהפסידו אחרי שויתרו עליו. הסוסונים יעלו עם סלווין יאנג בעמדת הרץ הפותח.

היחס של וגאס: 3- לדנבר. מי ינצח את היחס: דנבר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully