וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכל פתוח ב-NL

6.9.2008 / 11:33

דרק לואו והדודג'רס צימקו את הפער מאריזונה לחצי משחק, לאחר שניצחו אותה 0:7. פילדלפיה עברה את המטס, הקאבס מתרסקים

לילה דרמטי ביותר ב-NL כלל שני קרבות ישירים על ראשות בתים: בין הדודג'רס לאריזונה ובין המטס לפילדלפיה. גם ב-NL מרכז לא שקט, כששיקגו קאבס ממשיכה להפסיד ומילווקי הצליחה לנצל את זה, לשם שינוי.

לוס אנג'לס דודג'רס - אריזונה 0:7

דרק לואו הבין מייד שהחשיבות של המשחק הזה לא תסולא בפז. כשדני הארן הבין את זה, היה כבר מאוחר. הדודג'רס שמו על הלוח ארבע ריצות בשני האינינגים הראשונים, אנדרה אית'ייר רשם 5 חבטות ב-5 מעמדי צלחת, כולל הומר וחמישה ריביז ולואו הגיש שמונה אינינגים ענקיים. בצד השני חטף הארן חמש ריצות וצלח ארבעה אינינגים בלבד, כשעם הניצחון הדודג'רס, שכבר ראו את עצמם מחוץ לתמונה בתחילת ספטמבר, רחוקים חצי משחק בלבד מהדיאמונדבקס.


קולורדו - יוסטון 3:5

כדאי לשים לב גם לרוקיז, שבסוף הסדרה בין הדודג'רס לאריזונה עשויים למצוא את עצמם במאבק הפלייאוף (כעת הם רחוקים חמישה משחקים בלבד מהפסגה). שישה ושישה לאובלדו חימנז והומראן לקלינט בארמס. הפסד לבריאן מולר ושמירה לבריאן פואנטס.


ניו יורק מטס - פילדלפיה 3:0

הזיכרונות הרעים חוזרים ועולים למטס. אחרי שבשנה הבאה החלה פילדלפיה את המהפך עם סוויפ בן ארבעה משחקים מול המטס, הגיעה כעת גם הסדרה הזו, והפתיחה שלה נראית דומה. ברט מאיירס, אולי המגיש הכי לוהט במייג'ורס בשבועות האחרונים, הגיש שמונה וטיגן עשרה, גרג דובס סיפק את ההומר ובראד לידג' שמירה מספר 34. שבעה וארבעה לא מילטו את מייק פלפרי מהפסד.


סינסינטי - שיקגו קאבס 2:10

מגיש אחר שנמצא בפורמה הוא ברונסון ארויו, שעם 6.1 אינינגים ושישה חשמולים גרם לקאביז להפסד שישי ברציפות. טד לילי יצא מהמשחק אחרי 2 אינינגים בלבד בהם ספג חמש ריצות, ג'יי ברוס חבט לגראנד סלאם וג'ואי ווטו הוסיף הומר משלו. הקאבס נראים רע מאוד לאחרונה, אם כי למזלם לא ניזוקו משמעותית מרצף ההפסדים. "לא בדיוק ציפינו לזה", אמר המאמן לו פינלה.


מילווקי - סן דייגו 2:3

ג'יי ג'יי הארדי חבט לסינגל מנצח באינינג ה-11 (תודה לאיתי על התיקון) וסופסוף ניצלו הברוורס הפסד של הקאביז וניצחו בעצמם, כדי לצמק את הפער בפסגת המרכז לארבעה משחקים. שבעה ותשעה לא הספיקו לסי.סי. סבאתיה לנצח, משום שאריק גאנייה שוב דאג לאבד יתרון באינינג השמיני. שלושה בריאנים: שאוס עם הניצחון, פלקנבורג עם ההפסד, ג'יילס עם הומר לסן דייגו.


יתר התוצאות ב-NL:

סט. לואיס - פלורידה 4:1
אטלנטה - וושינגטון 5:10
סן פרנסיסקו - פיטסבורג 7:0

AL: הרד סוקס ממשיכים לנגוס

טקסס - בוסטון 8:1

ג'וש בקט חזר לגבעה לאחר פציעה במרפק והראה שהוא מוכן לפלייאוף. בקט הגיש חמישה אינינגים (ספירת הגשות, סיים עם 80) וטיגן שבעה חובטים, כשיחד איתו חוזר מרשימת הפצועים מייק לואל ומייד נותן דיבידנדים - שלוש חבטות, הומר וארבעה ריביז. בעקבות הניצחון התקרבה בוסטון כדי 2.5 משחקים לטמפה ביי שהפסידה בטורונטו. קווין מילווד עם ההפסד.


טורונטו - טמפה ביי 4:6

רוי האלאדיי הגיש שבעה וניטרל שבעה, והבלו ג'ייז גרמו לרייז להרגיש בעורף היטב את הרד סוקס. אלכס ריוס חבט לשני הומרים והכניס שלושה רצים הביתה, בי ג'יי ריאן דאג לשמירה. הפסד לאנדי זוננשטיין.


שיקגו וייט סוקס - לוס אנג'לס איינג'לס 2:10

האיינג'לס יכלו לנצל את ההפסד של הרייז ולעבור אותם בדירוג הכללי, אבל לוייט סוקס, שנאבקים על הפלייאוף בשיניים, היו תוכניות אחרות. מארק בהרלי הגיש שישה והכיש שבעה, חואן אוריבה חבט לשני הומרים ופול קונרקו הוסיף הומר. דסטין מוסלי מהמלאכים החזיק מעמד ארבעה אאוטים בלבד ונחל את ההפסד.


מינסוטה - דטרויט 2:10

הום סוויט הום. אחרי 14 משחקי חוץ קשים חזרו הטווינס הביתה. ג'סטין מורנו חבט לגראנד סלאם, דלמון יאנג הוסיף הומר ופרנסיסקו ליריאנו רשם שבעה אינינגים עם תשע הכשות, כדי להשאיר את הטווינס בחיים בקרב על אוקטובר. שני הומרים למרקוס ת'יימס בדטרויט, הפסד לארמנדו גלאראגה.


סיאטל - ניו יורק יאנקיז 1:3

ברנדון מורו סגר סופית את הדלת על היאנקיז עם 7.2 אינינגים, שמונה הכשות ונו היטר שלקח עד לאינינג השמיני. שבעה ותשעה לא מילטו את אנדי פטיט מהפסד.


יתר התוצאות ב-AL:

בולטימור - אוקלנד 11:2
קנזס סיטי - קליבלנד 9:3

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully